Byly tam polské černé Heed, ale ...
1) musely dolů při každé revizi ventilové vůle, bránily sundání ventildeklu
2) spodní dva dlouhé šrouby přímo do karteru, podle mě, byly rizikem vylomení karteru při pádu; originál GS padáky mají dole deformovatelnou kotvu z plocháče tvaru U
GS má na předním rámu navařené držáky padáků. Sundávat rám a nenávratně jej změnit navařením držáků mi bylo líno a líto, vyrobené nerezové adaptéry odvedou stejnou funkci a kdykoli je možné uvést moto do původního stavů "za pár minut".
Malý excentr pro uchycení navi na hrazdičku z 10mm duralu (vyřezáno vodním paprskem) - takto malé otvory nešlo vyřezat, jsou proto pouze naznačeny cca do 1-2mm a dovrtány doma na stojanovce.
HonzaGS-SV přiložený následující obrázek:
A s navi... z pohledu jezdce to nekryje vůbec budíky, přitom je navigace spíš lehce svisleji než přímo kolmo na jezdce (kvůli sluníčku).
Jo a s telefonem "infotainmentem"
HonzaGS-SV přiložený následující obrázek:
Jelikož můj oblíbený , osvědčený pneuservis ve Slavkově má do 7.7. dovolenou a přezouvat je třeba teď -tak jsem si zbastlil pneupřezouvačku. Ne že by v okolí nebyl žádný pneuservis ale po zkušenostech z jednoho nejmenovaného kde mě ,,vyhnali"že u toho memůžu být a při předávání kola jsem zjistil že je nasazeno obráceně už nějak nechci experimentovat. Teď eště aby to taky přezouvalo
kim přiložený následující obrázek:
Francis napsal:
Byly tam polské černé Heed, ale ...
1) musely dolů při každé revizi ventilové vůle, bránily sundání ventildeklu
2) spodní dva dlouhé šrouby přímo do karteru, podle mě, byly rizikem vylomení karteru při pádu; originál GS padáky mají dole deformovatelnou kotvu z plocháče tvaru U
GS má na předním rámu navařené držáky padáků. Sundávat rám a nenávratně jej změnit navařením držáků mi bylo líno a líto, vyrobené nerezové adaptéry odvedou stejnou funkci a kdykoli je možné uvést moto do původního stavů "za pár minut".
Francis napsal:
... GS má na předním rámu navařené držáky padáků. Sundávat rám a nenávratně jej změnit navařením držáků mi bylo líno a líto, vyrobené nerezové adaptéry odvedou stejnou funkci a kdykoli je možné uvést moto do původního stavů "za pár minut".
mohl bych poprosit o tu fotku?
Odkaz na foto opraven a druhý doplněn.
Upravil Francis dne 27.06.2021 07:52
Kdyby jste někdo chtěli, mám tu ještě dva poslední držáky na kameru, umístění místo origo šroubku co drží blinkr, 500 Kč včetně pošty za kus i s podložkou mezi packy kamery, oboje samozřejmě z nerezu.
xylem přiložený následující obrázek:
Ja se konecne dokopal k zbastleni hrazdy na navi...
Riditkova verze drzakohrazdy 1.0 na Garmina tim padem po X letech letela do šmelcu a na svetě je hrazda 2.0
Kubrt přiložený následující obrázek:
[211.19Kb]
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Zdravím,
jsou vidět Goldene tschechische Hände a je to velká paráda.
jenom mohl bych na Vás šikovné mít prosbu?
Velice pravděpodobně mne pošlete tam co záda přestávají mít slušný název, ale když už něco takto hezkého vytvoříte, nechtělo by se Vám sem dát rozměry? nákres? aby i ostatní mohli těžit z vaší šikovnosti? nebo nahodit cenu za kolik byste byli ochotní vaši vychytávku prodat?
Něco se dá "okopírovat" jednoduše nebo lehce napodobit, ale na něco už jsou třeba přesné rozměry. kupř kryt na potenciometr, nádržku brzdovky, držáky přídavných světel a krytkou a tak.
Ptám se pro to, že bych si rád některé věci nechal vyrobi,. ale s "metrem" a nákresy to moc neumím
Samozřejmě pokud si to chcete nechat jako vaše Know-How tak to chápu.
Pokud už tu takový dotaz byl tak se omlouvám za plevelení.
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
To Sniper : vetsinou to jsou vsechno pokusy a omyly k tomu se výkres těžko dělá.
Jo, tu hrazdu jsem taky obslehl, podle fotek a pak to byl pokus omyl s dratenym modelem a podle toho final s neuveritelnyma doprcavkama okolo.
Hrazda na svetla to stejny. Nejdriv nějaká vize a pak klasika, pokus omyl
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
nebo TOTO od člena LEV, který má/měl spoustu zajímavých vychytávek.
Jak jsem psal, někdo to má jako Know-How a tedy se nechce podělit, nebo dělal pokus omyl, ale je ochoten to za úplatu vytvořit a já si něco rád objednám. Ale některé věci se daj přece hodit na A4 a obkreslit ve finální podobě jako třeba kryt předního světla z plexi, k tomu hodit délka nástavce.
Tak jsem si řikal jestli by nebylo dobré to mít i s rozměry. Pokud se o to samozřejmě chce někdo podělit. Je tu spousta šikovných lidí, a tak mi právě přijde škoda opakovaně vymýšlet vymyšlené :-)
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
YOUTUBE tady v tom Videu cca 1:51 je zajímavě řešený kryt potenciometru na 1150, aplikovatelné i na novější modely :-)
Upravil Sniper dne 20.01.2022 14:46
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
Sniper napsal:
[urlhttps://www.youtube.com/v/ASfTkXF1jmk]YOUTUBE [/url] tady v tom Videu cca 1:51 je zajímavě řešený kryt potenciometru na 1150, aplikovatelné i na novější modely :-)