Po skoro mesici cekani na vyjadreni BMW na zadreny motor na kulanci od iNVELTU zatim nemam moc dobrou zpravu.
Pry prvni kolo schvaleni to neproslo, ted je to nekde na druhem procesu schvalovani. Tak jeste je tu nadeje,ale jsem trochu pesimista radsi.
Upravil dufino dne 17.08.2011 11:33
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino napsal:
Po skoro mesici cekani na vyjadreni BMW na zadreny motor na kulanci od iNVETU zatim nemam moc dobrou zpravu.
Pry prvni kolo schvaleni to neproslo, ted je to nekde na druhem procesu schvalovani. Tak jeste je tu nadeje,ale jsem trochu pesimista radsi.
sleduj eBay... videl jsem tam blok asi za 1000 EUR
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dalsi kratsi video, tentokrat brodeni potoku a rek
Upravil dufino dne 19.08.2011 18:36
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Jooo kvalitní super BéeMWéééé dvě na cestách a dvě zpět na laně hmmm.To je docela hnus.A Hicksi nic neobhajuj tohle mi bohatě stačí.Jetště,že jsem si ji tenkrát nekoupil.Po tom co jsem všechno absolvoval s KTM by totiž taky nevydržela
Bohuzel,je to tak a je to skoda,jinak by to byla idealni motorka na adv cestovani,nizka spotreba,udrzba atd...Taky bych radsi kdyby stala nova o 100 vic,ale byla by poctiva a mela kvalitni komponenty. Clovek si v dnesni podelany dobe nevybere.
Kazdopadne Duffinova cesta je jedna velka parada
-8kylo je suprovladatelne a lehke do terenu a stale je to motorka na takovyhle adventur cesty
-KTM neznam, ale s kvalitou taky to nebude paradni. Ale laka me
-1200 je moc tezka na to se s ni valet po zemi jako jsem to delal
-1150 je jeste trochu tezsi,ale klasika na udrzbu a spolehlivost
-takovy jako DUCATI, TRIUMF, YAMAHA a pod bych asi neexperimentoval...
Tak mi vychazi KTM...no?
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Dufino-být tebou koupím poslední model Afriky a vrazím do ní třeba 50-100 tisíc do úprav a máš motorku navěky s lehkou údržbou a motorem kterej tě přežije.Nebo KTM,ale novou a eR.Jenže tam je trošku spotřeba jinde.Starší 950 bych taky nezavrhoval teda pokud by jsi sehnal rok 05 a byla pořádně servisovaná a hlavně je to karbec takže žádná přehnaná elektronika.Jen jsou u nich kratší servisní intervaly což je trošku nepříjemný,ale dá se na to zvyknout,protože ta motorka ti to vrátí tisíckrát tím jak je supr.
malý GS je jediný rozumný enduro v objemu kolem 800 co se dnes dělá, není moc na výběr.. akorát to zatím nevypadá, že právě 800stovka bude pověstná svoji spolehlivostí...
každopádně máš Dufino můj obdiv, že se na takovej tripík vydáš sólo, závidim a obdivuju, na to bych neměl
diky...nebylo to zase tak tezky...Cestou nebyl zadny vetsi karambol typu, havarie, okradeni ci nemoc, takze OK....
uprime doufam ze tu masinu daji nejak dohromady a jeste to s ni jeste zkusim. Zalezi ten jen na BMW....
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Já nevím co furt máte proti osmikilu. Však žádná motorka není bez chyb, ani ta ktmka ne. a narvat 50-100tis a máš z 800kila super stroj. Moc dobře si pamatuju sqwera jak jel na ktm do mongolska a ani tam nedojel a z ruska jel na gaziku zpět. neměl jsi dufino model 08? ty první stály většinou za prd. i dvanactky .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
dneska je to dobry psycho.. dorazim... forum plny dost divnejch prispevku, vzkaznik plnej. Zpracuji postupne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fanos Rusicka napsal:
Jooo kvalitní super BéeMWéééé dvě na cestách a dvě zpět na laně hmmm.To je docela hnus.A Hicksi nic neobhajuj tohle mi bohatě stačí.Jetště,že jsem si ji tenkrát nekoupil.Po tom co jsem všechno absolvoval s KTM by totiž taky nevydržela
Fanosi tohle jsou hodne blby kecy.
Vsichni vime, ze to Dufino uvaril a ze tak doprecizovany servis, jako mnoho KTM cestovatelu nemel. Navic jel sam...
Takze -- chces byt objektivni, nebo sis chtel jen zarvat?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
brtnik napsal:
Bohuzel,je to tak a je to skoda,jinak by to byla idealni motorka na adv cestovani,nizka spotreba,udrzba atd...Taky bych radsi kdyby stala nova o 100 vic,ale byla by poctiva a mela kvalitni komponenty. Clovek si v dnesni podelany dobe nevybere.
Kazdopadne Duffinova cesta je jedna velka parada
kecy.
Jestli si myslis, ze vezmes cca motorku z prodejny a sice s maximalnim nasazenim, ale presto s trochu podcenenym servisem, objedes svet na silenym benzinu.
dufino napsal:
uprime doufam ze tu masinu daji nejak dohromady a jeste to s ni jeste zkusim. Zalezi ten jen na BMW....
no ja doufam, ze zacnes taky trochu u sebe a priste vyjede nejen dobrodruh, ale i mechanik co tu motorku trochu zna a pokud se mu zacne prehrivat, tak stoji a jede az potom, co tenhle problem vyresi.
---
Proc nenapises: zanedbal jsem to, jezdil jsem bez termostatu, byla to totalni blbost, ted uz to vim, priste to vychytam? To samy seriovej, neservisovatelnej tlumic a nevim co jeste dalsiho?
Ja vubec nerikam, ze nechapu, ze Ti to treba nedoslo... ale aby byl ten vystup z te cele cesty: jsem total hardcorer, akorat ta smejdska motorka mymu stylu nestacila... to mi neprijde fer, ani trochu.
Upravil hicks dne 20.08.2011 01:09
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nevim jakou mel Duffino udrzbu,ale zrovna u tech KTM jak pises,ze se srali...tak ja tam teda nic zvlastniho nevidim,vetsina je normalni udrba,az na nejaky loziska v prednim kole a nejakej senzor...a taky se podivej kolik ma ta KTM najeto spis delaj poctivej servis.
Drobnosti se muzou srat a pocita se s tim,ale nesmi se vy**** motor kua!!
Na druhou stranu mam dalsi problem s motorkou. Zacina se mi ve mestech, kdy jedu pomalu, prehrivat motor. Zacalo to nedavno. Kdyz jedu mimo mesto, motorka se uchladi, ale pak ve mestech musim nekdy i zastavit a cekat, az zchladne. Kontrolka na komputeru na me rve, ze je "prehrato", ci neco podobneho :-).
Dnes jsem zvolil technicky den, kdy jsem nejprve dle rad po netu vyjmul termostat a zkusil to bez nej. Bohuzel to bylo skoro horsi, ani mezi mesty uz to nechladilo. Tak jsem ho tam vratil a zda se, ze alespon muzu pokracovat. Stale to resim, ale v Cechach je vikend, tak uvidime zitra. Jednoznacne vsak rikam, ze me nic nezastavi dojet do Mongolska! :-)
Takze zitra Turkmenistan, tam me ceka krest ohnem. Teplota v pousti pry az 50 C. Tak uvidime, co na to ma kamoska masina :-). ...
Ahoj,
tak Turkmenistan vysel pohodove. Jak jsem psal, vse jsem mel zarizene. Visa, ubytovani, program. Trochu jsem se toho bal, ...
Ihned po vstoupeni jsem upaloval na sever k Aralskemu mori....
Rano me trochu zdrzelo prazdne zadni kolo. Den pred tim jsem neodhadl stav uzbeckych silnic a v jedne dire prorazil dusi o rafek. Vsechno naradi a nahradni dusi mam s sebou, takze vymena byla hracka a ta stara uz je zalepena.
....
RESENI:
Jeste k technice. Prehrivani motoru uz je diky Bohu vyresene. Bylo to zavzdusnenim chladiciho systemu. Po odvzdusneni (promackani hadicek) uz se to nestava. Dokonce se ani nespousti vetrak, vse uchladi chladic sam. Mam za sebou z Prahy uz pres 12 tisic km. Vypada to, ze puvodni plan 25 tisic bude asi minimalne o 5 tisic prekrocen.
Upravil hicks dne 20.08.2011 01:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
brtnik napsal:
Nevim jakou mel Duffino udrzbu,ale zrovna u tech KTM jak pises,ze se srali...tak ja tam teda nic zvlastniho nevidim,vetsina je normalni udrba,az na nejaky loziska v prednim kole a nejakej senzor...a taky se podivej kolik ma ta KTM najeto spis delaj poctivej servis.
Drobnosti se muzou srat a pocita se s tim,ale nesmi se vy**** motor kua!!
Odpovím trochu za Hickse, myslím,že nechtěl říct, že se ty KTM sraly, ale že si dali hodně záležet naúdržběa přípravě, hodně věcí měnili i preventivně atd.
------------------------
A ještě za mně, pokud se to osmiklio delší dobu silně přehřívalo, neřku-li možná občas vařilo, tak se těm problémům s motorem vůbec nedivím... Hlavní problém bych hledal tam. Vím, že se mi to z pohodlí obýváku kecá (to ale nejsem sám), ale řekl bych, že to chtělo řešit hned a důsledně a dokud to nebylo v cajku, tak nepokračovat. Bohužel touha jet dál a dokončit bývá často silnější, to naprosto chápu, ale bohužel nebývá, zvlášť na takový výpravě, úplně rozumná.
Maiali nel Fango!
hosi,
mozna jste se moc zasekli na tom prehrivani!
V Iranu bylo 47C, takze teplota motoru stoupala adekvatne. Na display obcas vyskocil jeden dilek nad standard, ale to neznamena jeste ze se to vari. Navic pokazde jsem zastavil a cekal az to spadne, coz trvalo kolem 10 min.
NIKDY (hicksi) jsem nejel s prehratym motorem. Pravidelne jsem to odvzdusnoval a termostat vymenil v Kazachstanu.Od te doby uz byl klid.
Klepani v motoru ze zacalo ozyvat az potom a to zadreni se stalo 10tis km po vymene termostatu. Netvrdim, ale ze to nemuze mit souvislot. Pokud ano, tak zase ROTAX se mi zda hodne nachylny, aby odesel kdyz se trochu zahreje.
Motor je zasadni vec, tlumic, loziska a dalsi veci se daji doladit, ale motor kua musi vydrzet! Kluci na ceste co jsem potka s motorkama si ze me delali srandu, ze je to "pondelni bike".
Mrzi me, ze na skoro nove motorce jsem mel tolik problemu. Kluk z Rakouska na Honde transalp rv.98(viz foto) jel to same co ja (krom Afganistanu) bez jedineho problemu. Delal si ze me srandu, pry "sick german quality bike"
dufino přiložený následující obrázek:
[101.69Kb]
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino: pokud je to tak, omlouvám se, z Tvýho původního popisu na webu se to skutečně zdálo dramatičtější...
Upravil morabo dne 21.08.2011 07:20
Maiali nel Fango!