easyrider napsal:
a já jsem toho oranž psa drbal za ušima, prosím neříkej te to na mě???????
ja narazim na davne vystoupeni Petra11, kdyz jsem si dovolil poznamenat, ze se neco nema delat a malem mne zožral.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jsem si to dočet a musím jedním slovem říct PARÁDA
Hlavně už se kluci nehádejte, přestože tady jendoznačně i z řad modrých padl názor, že to vosmikilo je nepovedený, nebudeme nad ním ještě lámat hůl, ne?
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
easyrider napsal:
a já jsem toho oranž psa drbal za ušima, prosím neříkej te to na mě???????
ja narazim na davne vystoupeni Petra11, kdyz jsem si dovolil poznamenat, ze se neco nema delat a malem mne zožral.
To je naprosto normální... Nejen na jejich webu,ale i na m.cz...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já mám zato,že se Hix trefil huse pěkně pod křídlo.Potom se přesunul do předem připravených opozic a vy se tady umlátíte sami.Stačí jen lehce přitopit a už vám chytaj prdelky./Myslím KTMkáře/
Upravil Kasak dne 19.02.2012 16:20
Když je hlad,je i husa dobrá.
Já myslím, že jsou tady všici úplně fklidu, protože z toho, co je tady napsané si nejde dělat nic jiného než srandu a tím myslím na obou stranách fronty
Prostě máme všichni nějakou tu hroudu másla na hlavě, ale je třeba si to přiznat
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
easyrider napsal:
a já jsem toho oranž psa drbal za ušima, prosím neříkej te to na mě???????
ja narazim na davne vystoupeni Petra11, kdyz jsem si dovolil poznamenat, ze se neco nema delat a malem mne zožral.
To je naprosto normální... Nejen na jejich webu,ale i na m.cz...
hmm.. jako vopravdu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
easyrider napsal:
a já jsem toho oranž psa drbal za ušima, prosím neříkej te to na mě???????
ja narazim na davne vystoupeni Petra11, kdyz jsem si dovolil poznamenat, ze se neco nema delat a malem mne zožral.
To je naprosto normální... Nejen na jejich webu,ale i na m.cz...
hmm.. jako vopravdu?
nevim jak teď,ale kdysi jsem byl svědkem vystoupení tohoto "velkoosvícence" ... ale nebabrám se to v tom(jen jsem si o něm udělal obrázek,na základě faktů,který si mi dostaly),jen jsem reagoval ...
Hlavně to neber(TE) jako lití oleje do ohně... Vztahy mezi BMW a KTM jsou mi zcela u prde.le ...
Upravil Kubrt dne 19.02.2012 16:35
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
To víš v KTM se báli jim dát motorky aby si neuřízli pořádnou ostudu když o té cestě natočili dokument do tv
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
Kluci, ze vas to porad bavi...vzdyt je to furt dokola...
Vsechny dnesni motorky jsou sra.ce. V dnesni dobe na dlouhodobou spolehlivost nikdo nehledi. Vse se dela na to, aby to prezilo zaruku s co nejmensimi naklady pro vyrobce a pak se dej vule bozi.... Kazda motorka ma sve stinne stranky, at je to ta, nebo ona. Mel jsem v podtste vsechny rady GS (1200, 650 a 800). Zadna nebyla dokonala a na kazde se sra.lo neco jineho. Stejny je to s KTM. Ma sve mouchy, ale jine nez BMW. Rozdil je vsak k pristupu k zakaznikum. BMW dela svolavacky a vymeni treba retez, nebo problemova loziska u 800. KTM tohle nedela. Dokud se ti to v zaruce nepo, tak to neresi.
Nicmene moje dalsi motorka BMW nebude. To uz jsem rozhodl. Chci zkusit neco jineho. KTM jsem nikdy nemel. Navic me to vic tahne mimo silnice a tam, co si budem nalhavat, BMW u vsech modelu jaksi pokulhava. Navic v mem pripade je to jednoducha matematika. Poridit si 800GS a udelat ji vic do terenu stoji raketu. Poridit 690R a udelat ji vic na cestovani po silnici stoji porad min nez nova 800 bez jakychkoliv uprav. Toz tak.
petrs: tos docela trefil. Taky jsem pochopil, ze Kuba to ani proti KTM vylozene nemyslel, sam miva podobny choutky, ale prave slo to, ze obcas maji majitele daneho modelu, nebo znacky tendenci to svoje glorifikovat a ze vseho ostatniho delat s.rac..... No a pak se debeta klasicky zvrhla
Jak uz jsem psal driv, zrovna tohle jsou dve znacky, ke kterym tihnu asi nejvic (i kdyz KTM mam spis rad, ale BMW je srdecni zalezitost, jinak nemam treba vztah k japoncum atd) a na zaklade tech sympatii si budu vzdycky snazit vybirat mezi tema dvema znackama, proste to, co mi bude na dany ucel v tu chvili vyhovovat vic a lip se mi na tom jezdit. O absolutni spolehlivosti si iluze nedelam tak jako tak.
Upravil morabo dne 20.02.2012 06:37
Maiali nel Fango!
petrs napsal:
Kluci, ze vas to porad bavi...vzdyt je to furt dokola...
Vsechny dnesni motorky jsou sra.ce. V dnesni dobe na dlouhodobou spolehlivost nikdo nehledi. Vse se dela na to, aby to prezilo zaruku s co nejmensimi naklady pro vyrobce a pak se dej vule bozi.... Kazda motorka ma sve stinne stranky, at je to ta, nebo ona. Mel jsem v podtste vsechny rady GS (1200, 650 a 800). Zadna nebyla dokonala a na kazde se sra.lo neco jineho. Stejny je to s KTM. Ma sve mouchy, ale jine nez BMW. Rozdil je vsak k pristupu k zakaznikum. BMW dela svolavacky a vymeni treba retez, nebo problemova loziska u 800. KTM tohle nedela. Dokud se ti to v zaruce nepo, tak to neresi.
Nicmene moje dalsi motorka BMW nebude. To uz jsem rozhodl. Chci zkusit neco jineho. KTM jsem nikdy nemel. Navic me to vic tahne mimo silnice a tam, co si budem nalhavat, BMW u vsech modelu jaksi pokulhava. Navic v mem pripade je to jednoducha matematika. Poridit si 800GS a udelat ji vic do terenu stoji raketu. Poridit 690R a udelat ji vic na cestovani po silnici stoji porad min nez nova 800 bez jakychkoliv uprav. Toz tak.
Čeče nevím jestli bys byl s 690 spokojen při cestování.Jinak se pleteš,i KTM měnila zdarma vadné díly.
Ok. I kdyz KTM servis mi tvrdil, ze se svolavacky nedelaji... Treba 800GS jich melo hned nekolik preventivne.
S tou 690 uvidime. Ja pri dovolene nejezdim statisice km, a 1000km denne ujedu na kdecem. Navic 690 lze docela levne uzpusobit trochu vic na silnici - vyssi plexi, vetsi nadrze, atd. A pak ta parada pri offroadu to mensi nepohodli vyvazi...
Upravil petrs dne 20.02.2012 07:28
qwert napsal:
Třeba tohle by se mi taky moc líbilo..
..jo, tak po tomhle už dlouhou dobu koukám. Akorát jsem pořád nepřišel na to, proč se do takové stavby pustit, neměl bych pro to využití
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
No, jak to vidim ja je, ze to ma vyssi stitek, tudiz trochu lepsi ochranu pred vetrem. Zvetsenou nadrz (na te fotce vyse je i jedna navic vzadu). To ostatni jsou jen takove plastiky pro "krasu". V mem pripade chci na 690 Safari tank a tu zadni pridavnou nadrz chci na vodu. To cele zkombinovat s plasty od Rally Raid a je vystarano. Ale nejprve motku necham "holou" a origo plasty prvne omlatim nekde kolem komina