Ivan> panove, koukali jste vubec do katalogu, na kterej jsem dal odkaz? Tam je jasne uvedeno TL - Tube Less. Neptam se, jestli se daji dat dusaky bez duse - to vim. Ale jestli uz nekdo zakoupil opravdove bezdusaky!
09,duse,zadnej problem krome prorazeni.Najeto predek 4500,ale pri 3500 mrtvola a zadek 5300km a jeste by se dal,ale jen na suchu.Jinak zadny utrhany spunty ani nic jinyho.Foukam predek na 2.1,zadek na 2.3 a pohoda.Jiny gumy nechcu ani vydet.
No u nás na E09 jezdí dost lidí a kromě jednoho já neznám nikoho, kdo by na zadku najel míň než 10000. A já těch 20 tisíc v pohodě, teď na ní mám 13.000,- a do terénu ještě úplně v pohodě
Nechci se tady trumfovat, prostě tolik najíždím a hotovo!!!
Dej recept a budem ti vdecni.Ja znam docela dost lidi na BMW a max je tech 8-10tis.I kdyz stoji malo stejne bych nekdy ocenil najezdit vic.Me tam po tech 6tis.zustava tak 3-4mm a to uz nema pro mne vyznam nechavat.Stejne jsou v blate uplne na hovno.Ale jinac si teda dobrej tolik najezdit,klobouk dolu.
Fanoši já teda na předku 9tkm a na zadku jezdim ještě furt. Od začátku dostávali co proto - madarská dálnice, rumunský offroad, mohelnice truc trial, spousta dalšího offroadu a dálnic a silnic. Většinou dva lidi, tři kufry a ted už i tankvak s bočníma brašnama. Přední jsem ted vyměnil a zadní ještě chvíli. Ale 3500km teda nechápu jak jezdíš. Jinak obrovská síla je jezdit plynule. Když za to netaháš jak kanec, ale plynule se rozjíždíš (ale zas nemyslim z 0 na 100 za tejden) a to samý s bržděnim, tak čumíš. Protože ve váze to NENÍ. Moje motorka váží odhadem když jedu naloženej (jakožto vždy) 250 moto, 60kg kufry, 10 - 15 kg tankvak, 110 já, 75 spolujezdkyně a ještě něco navíc určitě. tak to je tutovejch 510 kg. Kolikrát jsem chtěl zajet někde na váhu a tu motorku zvážit. Myslim si, že 600kg by tam asi bylo.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tak makej at se práší od ohejhaček a pertlovaček a tech jinejch vehementů co tam máš.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jinak, muzu do tohodle vlakna dat sve (a castecne kamaradovo Mirkovo) zkusenosti s pneu Heidenau K76. On to urcite doplni o poznatky s zivotnosti, az se vrati ze Syrie. Takze, sada stoji 4 tisice. Na suchu je ta guma docela v pohode, jen stabilita neni nic moc - ma totiz kulatej profil, na rozdil treba od Tourance, kterej je vlastne placatej a jezdil jsem s nima az za hranou vzorku. To u Heidenau nehrozi - mam cca 2 centaky od okraje gumy! Pri priblizne stejny jizde. Na mokru a v chladu je ta guma jak puk, cim hladsi asfalt, tim vic klouze. Asi pojedu pristi rok do Spanelska, abych je ojel v teple a na dalnicich Ted mam s nima najeto pres tisic kilometru, ale na predni gume jsou porad videt spuntiky a prostredni sev!!!
Nechapu,nechapu.Je pravda,ze dobrej jezdec nejsem tak to je tim.Ale me to nevadi pac stoji par kacek.Plynule nejezdim a jezdit nebudu.Potrebuju proste HP2!!!!!
Jsem překvapen kolik z Vás jezdí na Mitasech, pár let dělám v pneuservisu a do Mitasu bych nikdy asi nešel. Nejprodavanější guma na GS za lonský rok byla HEIDENAU.
no tak já osobně na nich jezdim taky a je uplná spokojenost,a v pneuservisu sem taky pár let dělal a i ho vlastnil a ějaká ta guma mě rukama prošla,nevim proč se divíš že na tom někdo jezdí,to opravdu dost nechápu,já moc dobře vim o jejích kladech i záporech a myslim že těch kladů má o dost víc než záporů,a takový ta argumenty že tam nepatří a tak,ty mě vážně jen rozesmívaj
jo je to tak,když porovnávš cenu a kvalitu,tak tim získáš užitnost,no a ta je u MITASky opravdu dobrá,najezdí dost km,dobře drží na suchym i mokrym asfaltu,v terénu je taky dobrá,tak co víc od ní chtít za těch pár korun co stojí
Souhlasim s shimim i s panem rusicem. A třeba argument, že nebrání ráfek je naprosto směšný. Prostě dobrá guma.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi