Thierry Sabine se musí v hrobě obracet!!!!
Dle mého názoru by se pár hvězd 1 kategorie, kteří jsou postihováni na úkor Desprese, Peterhansela, Patronelliho a dalších protlačovaných protekčních srá*čů mělo zdravě nas*rat a vrátit se zpět do Afriky (Africa Race). Spousta borců z Evropy by šla s nimi a tito protekční mazánci si můžou dál leštit svá ega někde v Latinské Americe, nebo třeba na měsíci.
Dnešní DAKAR ztratil všechno, pro co ho Sabine kdysi zakládal. Je mi líto borců jako je Štefan Svitko, Jakeš, Loprais a všech ostatních, kteří to špičkově zvládají s minimálními rozpočty a dokáží dávat na prdel těmto "hvězdám". Když vidíš v televizi, jak se Chicherit naparuje ve svém kamionu, kde jsou dvě ložnice, sprcha, kuchyně obývák, 8 televizí a já nevim co všechno ještě, tak si říkám proč tam vůbec leze. To může chrápat doma a letadlem si zaletět vyblbnout někde do Maroka.
A to jak vloni Despresovi vrátili těch 20 minut co se válel v bahně jak divoké prase, a pak ještě ujel, aniž by na oplátku pomohl tomu, co mu z těch sr*aček pomohl, tak to byl vrchol hnusu. Být Comou, tak nevím co bych tam provedl....
Sleduji Dakar už jen pro nádhernou přírodu a jediné co mi to dává tak možnost snít a plánovat, že se tam jednou podívám.
S opravdovým sportem ve smyslu FAIR-PLAY, nebo dobrodružstvím to už nemá nic společného. Vítězové jsou předem určeni, takže není se nač těšit.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
To víš, politika je dnes ve všem. I v Dakaru.....
A proto se jezdí i rally du maroc podívej na seznam jezdců: http://rallyemaro...D-2012.pdf nebo africa eco race http://www.africa...ve.com/en/
Ale prostě dakar rally je formule 1 offroadu.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Dnes jsem nestihl start bo spánek byl silnější než já, ale musím říct že 10 etapa vypadá fajne. Nahání se tam Despres a Barreda . Ivan Jakeš na 5. místě zatím a Svitko na 10. místě. První jezdci na WP 8. Dnes to je nějakej fofr....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
LiborJ: nezapomeň na jednu důležitou věc. Na Dakaru jedou současně profesionálové a amatéři. To znamená, že spolu závodí týmy plné mechaniků, doprovodných kamionů, rychlých asistencí a nosičů vody (včetně toho ubytování najmutých profíků v obytných autech s plným komfortem) a současně s nima "závodí" lidi, kteří si sami sehnali sponzory, zaplatili prostor v nějakém doprovodném kamionu a spí ve stanu apod.
Když jako šéf týmu chceš najmout profesionálního závodníka, tak mu dáš tyhle věci - na závodech F1 taky piloti nespí v depu na zemi. Tohle je víceméně to samé.
Od počátku dakaru tam jezdili amatéři s profesionály a tím je to taky pro ty amatéry výzva. Dojet pro ně třeba kolem 10. místa je totéž jako zvítězit mezi profesionály a taky vítězové katagorie M bývají na tu trofej stejně pyšní.
Ale prostě proč by se ty hvězdy měly účastnit závodu jako je Africa Race a dalších, když se tím živí a tady jim platí mnohem víc a jsou v televizi mnohem víc než z nějakého závodu, který má nulová média? Ber to tak - jsem profík, budu dělat (a pojedu) tak, jak si dohodnu s týmem. Když mi řeknou, že nikdy nesmím předjet jezdce číslo XX, tak ho prostě nikdy nepředjedu. Když mi řeknou, že kdykoliv musím dát kterýkoliv díl z mé motorky jezdcům XX, YY a ZZ, tak to udělám - jsem za to placený.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
dufino napsal:
no ty vago.....jen dve etapy..sakra..
ted v sobotu nakladame a ja mam jen dve sady desertek na cele IRko
Tak tam jeste radsi prihodim co doma najdu..Maxisku + E09
Ale snad nepojedem takovou kudlu co oni jezdi v J.Americe
Dufíno, tak doufám že nás budeš informovat a ještě se záptám: press team máš zajištěnej? Budeš používat ten SPOT co jsi měl v mng? Hoď mi na mail nějaký info a fotky udělám článek.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat: nenahání, Despres naviguje a Barreda jede za ním v těsným kontaktu, až tak, že se tomu lidi smějí. Předpokládám že ke konci etapy, kde už bude jasná cesta do cíle, zkusí vypálit a CD předjet ale tomu to je fuk, protože Barreda sice může vyhrát etapu ale na celkový výsledek to zase takový vliv nemá a neohrozí ho. Podstatné třeba je, že Pain má nejméně 15 minut ztrátu
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
dufino napsal:
no ty vago.....jen dve etapy..sakra..
ted v sobotu nakladame a ja mam jen dve sady desertek na cele IRko
Tak tam jeste radsi prihodim co doma najdu..Maxisku + E09
Ale snad nepojedem takovou kudlu co oni jezdi v J.Americe
Dufíno, tak doufám že nás budeš informovat a ještě se záptám: press team máš zajištěnej? Budeš používat ten SPOT co jsi měl v mng? Hoď mi na mail nějaký info a fotky udělám článek.
Největší problém IR je v tomhle ohledu to, že na nějaký smysluplný signál čekáš několik dnů a pak se k tomu wifi sjede 20 lidí a odesíláš fotku třeba hodinu. Chce to mít began ale s tím to tam je to samé - jak to pustí víc lidí, rychlost spadne na nepoužitelnou úroveň.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
LiborJ: nezapomeň na jednu důležitou věc. Na Dakaru jedou současně profesionálové a amatéři. To znamená, že spolu závodí týmy plné mechaniků, doprovodných kamionů, rychlých asistencí a nosičů vody (včetně toho ubytování najmutých profíků ..............................................................................................řeknou, že kdykoliv musím dát kterýkoliv díl z mé motorky jezdcům XX, YY a ZZ, tak to udělám - jsem za to placený.
Ale jo, toto jsem ještě schopen pochopit - tovární tým, amatér, zázemí i když mi to moc nevoní , což je samozřejmě můj problém. Co mě ale vytáčí do běla je, jak organizátoři protlačují ty své francouzské primadony i v rámci těch profi týmů. Despres se zahrabe do blata vlastní blbostí, nechá tam 20 min (už se teda nebavím, ze se vysr*al i na toho parťáka, co mu pomohl tu mašinu vytáhnout bo by to sám s těma jeho 50-ti kilama nikdy nevydoloval a šel dom pěšky) a oni mu těch 20 minut dají zpět na podnose, pane Cyrdo, omlouváme se Vám, že jste si nevšiml, že jedete do sra*ček. Já být Comou loni, tak se jdu rozloučit s tím pantátou co ten cirkus dnes šéfuje, řekl bych mu co si o tom myslím a jel bych dom.
A co ta výměna motoru od toho poláka, to je OK? Neznám podrobně pravidla, ale pokud vím, tak můžeš vyměnit pouze motor, který máš nahlášený a zkontrolovaný při přejímce...........bych chtěl vidět co by se dělo, kdyby to samé udělal třeba Bort.
Třeba Desprese nemožu už ani cítit, je to pan jezdec, to bez debaty, ale tím spíš by se neměl snižovat k podobným praktikám.....
Toto mi vadí především, že jsou si všichni rovni ale někteří si jsou rovnější..... Podle mě to totálně ničí, jak to říct, renomé toho závodu. Koho baví sledovat, jak furt dokola vyhrávají ty samé xichty, notabene díky rozhodnutím u ušmudlaného zeleného stolu.
Pořád by to měl být sport, ať je to F1, DAKAR, IRC, nebo rally Valašská zima. Sport je o tom, že se dodržují předem stanovená pravidla, pokud se tyto pravidla začnou různě ohýbat, stává se z jakéhokoliv sportu jenom fraška. Mě ty jejich prachy nezajímají, spíš by mělo zajímat je, kolik lidí baví tento podnik sledovat. Zatím je jich asi dost, ale časem to nemusí být pravda. Nebo že by jim stačilo, pokud na to budou čumět jenom žabožrouti?
To je můj názor.
Jinak komentář na EUROSPORTU
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
LiborJ
Bereš mi to z huby, jak se říká, naprosto přesně jsi popsal mů názor, že já vůl na to stejně pořád čumím a čtu to tady a za rok budu zas...
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
dufino napsal:
no ty vago.....jen dve etapy..sakra..
ted v sobotu nakladame a ja mam jen dve sady desertek na cele IRko
Tak tam jeste radsi prihodim co doma najdu..Maxisku + E09
Ale snad nepojedem takovou kudlu co oni jezdi v J.Americe
Dufíno, tak doufám že nás budeš informovat a ještě se záptám: press team máš zajištěnej? Budeš používat ten SPOT co jsi měl v mng? Hoď mi na mail nějaký info a fotky udělám článek.
urcite ti neco sepisu pristi tyden.
Nechci tu zasirat vlakno (udelam nove pozdeji). Ted o vikendu nakladame masiny a veci a my letime az pristi sobotu 26.1. Takze pristi tyden bude cas neco napsat..
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Hele i ti profíci občas nadávají (když jiný tým je protěžovaný) ale víceméně zákulisí vládnou značky a ne týmy. Záleží na tom, co chce KTM a ne co chce tým XX nebo YY. Takže chceš mít příští rok tovární podporu - tak žádný protest podávat nebudeš.. Vyřízeno.
Pochopitelně napříč značkami se protestuje hojně ale když chceš dát protest, tak musíš zaplatit napřed a mít fakt argumenty - a stejně mohou rozhodnout jinak, protože rozhodnutí soutěžní jury má vyšší hodnotu než regule.
Taky jsem z toho otrávenej, jsou mi sympatický ty malý týmy, kteří vždycky všechno schytají a ti velcí si můžou dělat co chtějí. Ono abysme nekritizovali jen KTM, tak jak je možný, že mechanik týmu Honda HRC několikrát v jednom bivaku vyjel z prostoru bivaku kamsi pryč? To prostě nesmí dělat. Nikdo taky nepodal protest. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Máš pravdu. Moje častá chyba. Stejně jako interpunkce, na kterou naprosto kašlu
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Despres a Barreda projedou za chvilku cílovou páskou.
A jsou tam: 1.Barreda čas 04:43:14 2.Despres čas 04:44:29 (+1:15)
Upravil swat dne 15.01.2013 16:58
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis