Sete napsal:
Zdar Rudo, kamarád hodlá nově obout Pegaso a líbí se mu moje E-07 ;-) Má rozměry 100/90-19 a 130/80-17. Koukal jsem na stránky Mitasu a tu 130 jsem tam nenašel. Dělají se E-07 v tomto rozměru? Kolik by případně stála sada?
Díky Sete
Tak jak Rudo?
Díky Sete
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Já měl na zadku Metzeler Karoo T, ujel jsem na ní 2.600km a musela jít dolů, páč jsem jel do Rakous a měla už jen pouhé 3mm, což už je na chlupatou gumu hodně málo.... Rakousko jsem odjel na E-07, dával jsem jim pořádně za uši, více jak 50% km bylo na mokru a můj dojem z nich je dobrý. Po 1.500 km má předek 6mm (nová 7mm), zadek 11mm (nová 13mm)
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Sete napsal:
Zdar Rudo, kamarád hodlá nově obout Pegaso a líbí se mu moje E-07 ;-) Má rozměry 100/90-19 a 130/80-17. Koukal jsem na stránky Mitasu a tu 130 jsem tam nenašel. Dělají se E-07 v tomto rozměru? Kolik by případně stála sada?
Díky Sete
Tak jak Rudo?
Díky Sete
Dělají, promiň byl jsem 10 dnů pryč a právě jsem se vrátil. Mám je skladem.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
ahojte, spytam sa na nieco ohladne E10. Mam ich teraz obute E10 M+S chcel som vyskusat ako sa jazdi na stuploch. Vybehol som na mokru travu a celkom som bol prekvapeny, ze celkom dobre to bolo.
No, ale cosi sa mi nepozdava. Jazdil som doteraz na Metzelerkach a moto neskutocne drzala v zatackach, pekne tak, ze som ram odieral. Gumy som zodral, tak som na zimu zobral tie E10. Chcem aj tak dve sady mat na diskoch. Jednu off a jednu na cesty.
No a stalo sa dnes to, ze som nevedel na moto jazdit, mal som pocit, ze mi na E10 motorka v naklone padne, teda ak sa mi podarilo naklonit inak mal som problem s nou zatacat. Nikdy som nejazdil na stuploch po ceste, tak to bude asi tym. Ako tak som sa uz naucil zatacat a nastal dalsi problem s brzdenim. Moto s ABS na tych E10 brutalne predlzovalo brzdnu drahu pri prudkom zabrzdeni. Dokonca pri malom brzdeni sa hned pustalo ABS. Pri vypnutom ABS som brzdil o moc lepsie.
Nemal niekto podobny problem??? Ono to bude asi v hlave, musim si kebulu preprogramovat na stuple
copo napsal:
ahojte, spytam sa na nieco ohladne E10. Mam ich teraz obute E10 M+S chcel som vyskusat ako sa jazdi na stuploch. Vybehol som na mokru travu a celkom som bol prekvapeny, ze celkom dobre to bolo.
No, ale cosi sa mi nepozdava. Jazdil som doteraz na Metzelerkach a moto neskutocne drzala v zatackach, pekne tak, ze som ram odieral. Gumy som zodral, tak som na zimu zobral tie E10. Chcem aj tak dve sady mat na diskoch. Jednu off a jednu na cesty.
No a stalo sa dnes to, ze som nevedel na moto jazdit, mal som pocit, ze mi na E10 motorka v naklone padne, teda ak sa mi podarilo naklonit inak mal som problem s nou zatacat. Nikdy som nejazdil na stuploch po ceste, tak to bude asi tym. Ako tak som sa uz naucil zatacat a nastal dalsi problem s brzdenim. Moto s ABS na tych E10 brutalne predlzovalo brzdnu drahu pri prudkom zabrzdeni. Dokonca pri malom brzdeni sa hned pustalo ABS. Pri vypnutom ABS som brzdil o moc lepsie.
Nemal niekto podobny problem??? Ono to bude asi v hlave, musim si kebulu preprogramovat na stuple
Neboj, zvykneš si. Je to normální a nakonec nebudeš chtít dát jinou gumu
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
copo napsal: Nikdy som nejazdil na stuploch po ceste, tak to bude asi tym. Ako tak som sa uz naucil zatacat a nastal dalsi problem s brzdenim. Moto s ABS na tych E10 brutalne predlzovalo brzdnu drahu pri prudkom zabrzdeni. Dokonca pri malom brzdeni sa hned pustalo ABS. Pri vypnutom ABS som brzdil o moc lepsie.
Nemal niekto podobny problem??? Ono to bude asi v hlave, musim si kebulu preprogramovat na stuple Smile
No řekl bych že je to celkem logický když dáš na silniční ježdění na mašinu drápy že to bude hůř brzdit a možná ještě se rychlejj sjíždět a při jízdě hučet a ...
Upravil kim dne 13.09.2013 11:46
Rano 10 stupnou, cesta mokra a zkamaratil som sa s nimi uz. Vyzera, ze pojdu rychlo do oneho sveta, zoderem ich rychlo. Ak sa mi stuple zapacia, tak vraj je E09 v strede tvrdsia a po krajoch meksia. No, ak to tak bude, tak potom E09 dam.
Dnes som poskusal na mokrej trave, naparadu. Potom mokra rola, naparadu. Sice v dazdi som im este neveril, ale zacinam. Ked bolo dost vody na ceste, tak som mal lepsi pocit z jazdy, ak bola cesta len mokra, tak horsi pocit. No, ale jeden kruhac ma presvedcil, ze by som s nimi mohol byt aj kamarat.
Ono je to tusim len v mojej hlave
Hlucne nie su, len pri odklopenej prilbe som ich pocul. Moto je jemne utrasena za jazdy, ale nepodstatne, ako keby bola horsia cesta na cestnych gumach.
pise sa pri nich, ze maju mekky najazd do zataciek a je to tak a preto mam pocit, ze mi moto pada, ale drzia dobre
opet pochvala Rudovy. Ted sem jen zvedav jak ty gumy pojedou vzadu E09 zkusenosti mam nevidim zadnej problem ale ta predni zatim zni mam respekt uvidime Mitas Sport eXTreme XT644 Army
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
opet pochvala Rudovy. Ted sem jen zvedav jak ty gumy pojedou vzadu E09 zkusenosti mam nevidim zadnej problem ale ta predni zatim zni mam respekt uvidime Mitas Sport eXTreme XT644 Army
Pár kilometrů je to trošku nervozní. Jak se trošku sjede, tak super. Jinou gumu na předek nechci
Upravil joe dne 03.10.2013 16:45
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Cauky chlape prosimte muzes sehnat i novy Mitas Sport Force pneumatiky popripade za jakou cenu., pokdu budes dobrej tak ti zaridim i dost odberatelu , ty novy gumy vypadaj dost dobre
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček