Paul napsal:
Myslím si, že vypadají moc dobře na ten nájezd co píšeš. A jinak? Dojmy?
Dojmy, no hlavně ta hlučnost, šílená proti TKC, na suchu dobrý a na mokru jsem se cítíl nejistě, ale to je nezvyk. Já jezdil jen TKC a Tourancky, prostě to jsou jiné gumy a můj osobní pocit...
Mám dokonce i dojem, že jsou vnímavější na "asfaltové hady" známé opravy prasklin v asfaltu.
Paul napsal:
Myslím si, že vypadají moc dobře na ten nájezd co píšeš. A jinak? Dojmy?
Dojmy, no hlavně ta hlučnost, šílená proti TKC, na suchu dobrý a na mokru jsem se cítíl nejistě, ale to je nezvyk. Já jezdil jen TKC a Tourancky, prostě to jsou jiné gumy a můj osobní pocit...
Mám dokonce i dojem, že jsou vnímavější na "asfaltové hady" známé opravy prasklin v asfaltu.
Tohle jsou ale moje pocity a každý to bude vnímat asi jinak. Co je ale jisté, znovu píšu, ta HLUČNOST.
ten samý vzorek co máš vyfoceny so měl i v Bulharsku a to jste měli ještě 1500 domů. To fakt vydrželo dost
mara napsal:
Zdar kámo, tak už jste OK?
Máš pravdu, podle mě udělají víc jak 10 tisíc v pohodě.
Pozdravuj a ještě jednou dík za azyl.
Prcek ani ne ale dá to. Nemáte zač. Taková návštěva se neodmítá. Jinak zbytek zájezdu ok. Já saju šlivovicu se vším co se dá. V pondělí samaljot damoj. Zavoláme si. Hoja
mara napsal:
Zdar kámo, tak už jste OK?
Máš pravdu, podle mě udělají víc jak 10 tisíc v pohodě.
Pozdravuj a ještě jednou dík za azyl.
Ahoj nepotkají jsme se v Rumunsku při vasem navratu ? Na ty karoocka jsem se ptal... Dojeli jste ok? My ji, fakt jsme dojeli až domu. Já do Brna a Vojta do Trebice....
mara napsal:
Zdar kámo, tak už jste OK?
Máš pravdu, podle mě udělají víc jak 10 tisíc v pohodě.
Pozdravuj a ještě jednou dík za azyl.
Ahoj nepotkají jsme se v Rumunsku při vasem navratu ? Na ty karoocka jsem se ptal... Dojeli jste ok? My ji, fakt jsme dojeli až domu. Já do Brna a Vojta do Trebice....
Zdar, potkali, tak to jste rychlíci, my jsme spali v Mako a já díky tomu našel ztracený klíče u pana "domácího" v kempu.
pozdravuj kolegu na 650.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Zdar kámo, tak už jste OK?
Máš pravdu, podle mě udělají víc jak 10 tisíc v pohodě.
Pozdravuj a ještě jednou dík za azyl.
Ahoj nepotkají jsme se v Rumunsku při vasem navratu ? Na ty karoocka jsem se ptal... Dojeli jste ok? My ji, fakt jsme dojeli až domu. Já do Brna a Vojta do Trebice....
Zdar, potkali, tak to jste rychlíci, my jsme spali v Mako a já díky tomu našel ztracený klíče u pana "domácího" v kempu.
pozdravuj kolegu na 650.
Vyřídím, rad... , když jsme mazali okolo Mako, myslel jsem na vás.... Klobouk dolu, až doma mě došlo, ze jsme úplni čučkaři... Klobouk dolů, pane!!
Ahoj Lukíno, hmotnost bude u mne vyšší, rozdíl tipuju tak 40-50 kilo, to se určitě projeví, ale výše uvedené příspěvky nás docela uklidnily. Hlučnost - to je první, o čem mi Drákula povídala po cca 100 km, jinak prý zatím dobrý, těžko říct, jestli to sem napíše, na rozdíl od slova je na písmeno skoupá...:-)
padla tu docela kritika na K60 ,já je jezdím (koupeny s moto)a problém s nimi nemám,naopak na zimu plánuju výměnu zadku a řeším jestli dám repete nebo e 07,jenže moje ježdění je spíš silnice max. nějaká ,,zkratka",dokonce jsem kvůli lepší přilnavosti na asfaltu hlavně na mokru uvažoval i o e08,tourance apod. ale nechci,abych to na tý zkratce položil,bláto vůbec nehrozí páč bych to musel mejt,stačí jednou před zimou
strogas napsal:
padla tu docela kritika na K60 ,já je jezdím (koupeny s moto)a problém s nimi nemám,naopak na zimu plánuju výměnu zadku a řeším jestli dám repete nebo e 07,jenže moje ježdění je spíš silnice max. nějaká ,,zkratka",dokonce jsem kvůli lepší přilnavosti na asfaltu hlavně na mokru uvažoval i o e08,tourance apod. ale nechci,abych to na tý zkratce položil,bláto vůbec nehrozí páč bych to musel mejt,stačí jednou před zimou
Na to jsou tady jiny vlákna, tohle vlákno je pouze o Metzeler Karoo 3 a Tourance Next.
U mých nových TKC a Drákuliných Karoo 3 jsem pro pozdější srovnání poznamenal kilometry a hloubky vzorků a zítra vyrážíme na dovču... Uvidíme jak budou ubývat, ale po posledních referencích jsem klidnější. Drákula na nich má zatím 200 km, asfalt, nějakou polňačku i vlhkou posečenou louku a kromě hluku nic nekritizuje, takže asi dobrý...:-)
Ty Karoo 3 budou v pohodě, obuju je taky na novou sezonu. Záleží, jak ten dotyčný jel. Styl jízdy je = 90% opotřebení.
My jsme jeli Rusko, cca 7200 km, na TKC80 a vydržely, sice v potu tváře, ale dojeli jsme. Po ujetých 5000 km se extrémní sjíždění zastavovalo a teď jsou skoro stejné, jako byly v 5000. A to jsem myslel, že v Tallinu budu muset přezout.
Tak bych Karoo3 neházel hned do šmelcu, když se jednomu ojezdily po 3000 km, druhý na nich klidně dá 10 tisíc.
Upravil kejda dne 01.08.2013 23:02
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Joe napsal:
Pro porovnání E-09 po 2 tkm a jízdě po stejné trase trošičku agresivnějším způsobem.
Ještě k téhle gumě, viděl jsem ji na Martinově motorce, potrhaný špunty, jel prý 50 km po dálnici cca 150 km/h.
Já jsem jel s TKC80 asi tak 650 km dálnice 150 km/h a pak tak 3000 km po rovinkách okolo 130 km/h a na gumě není absolutně žádná vada.
Tak bych se spíš pozastavil nad kvalitou té jeho zadní gumy...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Tak zatím jsou dojmy z Karoo 3 pozitivní.V offroadu necítím rozdíl oproti tkc 80, ale na asfaltu nesrovnatelně lepší.Zatím 2000 km a vzorek ok.Moto naloženo full a ve dvou.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Jsme zpět z Alp, ujeto 3150 km na ndvou motorkách se zcela novými pneu Karoo 3 a TKC80, stejná trasa a protože jsme jeli spolu, i cca rychlost a styl jízdy. Můj 1150 ADV byl trochu těžší než 1150GS Drákuly, ale myslím, že se srovnávat dá. Na nových pneu jsem naměřil hloubky vzorků a po návratu opět, výsledky tyto (uvedeno v mm, desetiny berte s rezervou, měřil jsem na více místech a tohle je cca průměr):
TKC př. TKC za. K3 př. K3 za.
nové 7 11,5 6 8,5
po 3150 km 6 7,8 4,5 7,2
Jeli jsme okresky, dálnice, šotolinu lehkou i šutry, louku, Drákula nějaký ten brod. Bláto a déšť jsme nepotkali, to neumím u K3 posoudit. Drákula je s pneu spokojena s vyjímkou hlučnosti, na šotolině, v trávě, na šutrech slušná turistická guma. Vyměnili jsme si motorky a K3 fakt zpívají, navíc v různých rychlostech jinak, resp. zvuk slábně aby se opět objevil, až někde nad 130 mizí úplně. Drákula tvrdí, že se na to dá zvyknout a zvuk už nevnímá. Mimochodem, jel jsem s nimi nejvíc 170 km/h a motorka je dokonale stabilní. V zatáčkách sedí, Drákula je omydlila až do hrany. TKC tolik nehlučí, trochu více při pomalých rychlostech vibrují na vozovce, ale nemohu říci, že by Karoo 3 byly oproti nim zásadně lepší a komfortnější, aspoň při našich cestovních 100-140 km/h (a to nad 120 většinou jen občas na dálnici), TKC mi přijdou podobně dobré, v zatáčkách sedí a v extrému lépe varují. Když Drákula sesedla z 1150 ADV, říkala, že její GS s Karoo 3 je stabilnější a méně se "vlní", pak jsem si na to dával pozor a opravdu to tak je, rozdíl není velký a já to už nevnímám, navíc jsem byl těžší a po repasi tlumiče jsem ho měl nastavený naměkko na rozdíl od Drákulina tvrdého nastavení, tak bych se spíš přikláněl jako důvodu k nastavení podvozku, ale vyloučit gumy nemohu.
TKC jsem už pár sad ojezdil, zadek vždy vydržel cca 10 tisíc km i když ke konci už je v terénu nepoužitelný. Po 3000 km ubylo u TKC vzadu víc gumy než u K3, to je zajímavé, a pokud je pravda co píší majitelé výše, že se úbytek u K3 ještě zpomalí, mohly by Karoo 3 vydržet i přes 10 tisíc km při plynulém, turistickém, ale ne nutně pomalém tempu.
Budu to dál sledovat...
To nezni spatne, na cestovani rozhohdne. Jinak stabilni ve vyssich rychlostech byvala i karooT a ani ostra na tom neni blbe.
Ovsem na rozlusteni ty tvoji tabulky aby si vzal jeden dovolenou
Pokusil jsem se ji trochu zprehlednit, tak to prosim zkontroluj, jestli jsem neudelal botu
nové / po 3150 km (ubytek)
TKC
Predni 7 / 6 (-1)
Zadni 11,5 / 7,8 (-3,7)
Karoo3
Predni 6 / 4,5 (-1,5)
Zadni 8,5 / 7,2 (-1,3)
Upravil morabo dne 12.08.2013 11:12
Maiali nel Fango!
Morabo - díky, je to tak, když jsem příspěvek psal, byla tam lomítka, větší mezery, příslušné údaje tabulkově pod sebou, pak se to zcuklo ve zmatek, nechápu a omlouvám se:-). Ale K3 nevypadají vůbec špatně, cena není špatná a pokud by přední vydržela kvůli výměnám dvě zadní, asi bych je příště i přes hlučnost zkusil, na to co jezdím a asi i dost místních členů, to vypadá jako dobré obutí.