jinak hosi vcera jsme na Bobovu krkonosskem grilovani zjistili BOMBA vec.
Vario topcase na LC je NESROVNATELNE VYSSI, nez osmikilovej, ale i KLASICKEJ DVANACTKOVEJ.
NESROVNATELNE.. mozna o 10 cm.
---
pokusim se nafotit.
jo,jo,ale taky užší cca o 3 cm, na litry je to stejný, za mě mě vyhovuje ten před tím, a nelze je zaměnit !!! jiný úchyt
to je nejaky divny, ze by to bylo na litry stejny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tvl TEN TEMPOMAT JE TOTALNE MEGAMASAKRALNE BOZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tvl TEN TEMPOMAT JE TOTALNE MEGAMASAKRALNE BOZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.... závist
hele vcera 750km FM/OVA a zpet, Czunik, Schrek... prijel jsem back.. A UNAVA SNAD POLOVICNI OPROTI OSMIKILU.
z tech 750km po povetsinou poloprazdnych dalnicich bylo tak ~600 na tempomat. a NAPROSTA TOTALNI POHODA.
jeste mi unavu snizujou spunty do usi imho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Úžasná dálka, a ještě po dálnicích na tempomat, gratulace k výkonu...:-).
Ivánku nez zacnes rejpat, mel bys zapracovat na pochopeni psaneho textu
psal jsem o POLOVICNI UNAVE oproti cca tomu samemu s osmikilem.
Takze na to neroubuj neco, co jsem nerekl.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tvl TEN TEMPOMAT JE TOTALNE MEGAMASAKRALNE BOZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.... závist
hele vcera 750km FM/OVA a zpet, Czunik, Schrek... prijel jsem back.. A UNAVA SNAD POLOVICNI OPROTI OSMIKILU.
z tech 750km po povetsinou poloprazdnych dalnicich bylo tak ~600 na tempomat. a NAPROSTA TOTALNI POHODA.
jeste mi unavu snizujou spunty do usi imho.
taky davam spunty, ale na osmikile je 750km spis za trest. Nedavno jsem absolvoval 600km/den a motorku jsem pak nechtel tri dny videt, jak jsem z ni byl dolamanej.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
tvl TEN TEMPOMAT JE TOTALNE MEGAMASAKRALNE BOZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.... závist
hele vcera 750km FM/OVA a zpet, Czunik, Schrek... prijel jsem back.. A UNAVA SNAD POLOVICNI OPROTI OSMIKILU.
z tech 750km po povetsinou poloprazdnych dalnicich bylo tak ~600 na tempomat. a NAPROSTA TOTALNI POHODA.
jeste mi unavu snizujou spunty do usi imho.
taky davam spunty, ale na osmikile je 750km spis za trest. Nedavno jsem absolvoval 600km/den a motorku jsem pak nechtel tri dny videt, jak jsem z ni byl dolamanej.
my dali jednou 1200km z cca Genovy do PRahy. a jeste k tomu vetsinou v noci.
600km na osmikile jsme davali celkem bezne, nicmene zvlast ten tempomat tedy unavu PODSTATNE snizuje.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi,tvoje nadšení uplně zefšeho pramení z přesednutí z osmikila,kdybys přesedl z jakýhokoliv jinýho vopravdovýho BMW,tak ti ten rozdíl tak markantní nepřijde. Na 1150 mužu projezdit celej den a večer su pořád celkem svěží,kdežto třeba z bandita sem byl zbitej jak pes.
Vikec napsal:
Hicksi,tvoje nadšení uplně zefšeho pramení z přesednutí z osmikila,kdybys přesedl z jakýhokoliv jinýho vopravdovýho BMW,tak ti ten rozdíl tak markantní nepřijde. Na 1150 mužu projezdit celej den a večer su pořád celkem svěží,kdežto třeba z bandita sem byl zbitej jak pes.
jezis to jsou zase kecy.
o osmikilu vis naprosty HOVNO, nejspis si na tom ani nejel, ale tady rozumujes. Proc mluvis o necem, na cem jsi poradne ani nesedel?
Krom jinyho, par set km mam najezdeny i na 1150.. a to jak po praze, tak i v okoli a ten podstatny rozdil vidim v tom TEMPOMATU (+ aerodynamika).
Upravil hicks dne 02.09.2013 09:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě že ty víš vo 1150 fšecko,stejně tak,jako třeba vo dvouventilech a vlastně kdyš to tak čtu,tak téměř o fšem na zeměkouli Hicksi,rukama mě prošlo nějakejch cca 35 motorek,od siničních,přes čopry a endura téměř fšech značek,tak si už obrázek dokážu udělat sám... Samozřejmě tempomat je krok kupředu,vo tom žádná,ale třeba pro mě totálně k hovnu,protože po dálnicích najedu ani né 1/4 kilometrů. Ale pro dálniční přesouvače je to jistě věcička parádní. V autě ji mám rád,stejně tak bych ju vyžadoval při pořizování třeba LTčka a podobnejch parníků
ja tempomat pouzivam i na usekovy radary a v noci, abych jel pomalu a nezcvoknul se z toho.
to, ze ti proslo rukama 35 motorek jeste automaticky moudrost neznamena.
Na osmikile mam najeto 130 tisic, Xkrat jsem najel stovky kilometru... ale subjektivne na dlouhy dalnicni presuny mi jako nejvetsi vychytavka a protiunavovadlo prijde skutecne ten tempomat.
Naopak... 21ka na dalnici jede jak po kolejich.
Upravil hicks dne 02.09.2013 10:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No u nás na polňačkách usekáče nemáme no,to bude asi ten rozdíl
Né,fakt,tempomat je supr věcička,to je bez debat. Jen bych z toho nedělal takovou vědu,plno motorek to mělo před deseti lety Japonci před dvaceti... Stejně tak,jako tu "revoluční" koncepci LCčka,který je poskládaný stejně,jako třeba Honda ST1100 z roku 90,jen má vo dva válce míň a má je víc roseknutý.... No a jen čas ukáže,jestli té stoleté hondě bude moci konkurovat v životnosti,já svůj typ na výsledek mám
Vikec napsal:
No u nás na polňačkách usekáče nemáme no,to bude asi ten rozdíl
Né,fakt,tempomat je supr věcička,to je bez debat. Jen bych z toho nedělal takovou vědu,plno motorek to mělo před deseti lety Japonci před dvaceti... Stejně tak,jako tu "revoluční" koncepci LCčka,který je poskládaný stejně,jako třeba Honda ST1100 z roku 90,jen má vo dva válce míň a má je víc roseknutý.... No a jen čas ukáže,jestli té stoleté hondě bude moci konkurovat v životnosti,já svůj typ na výsledek mám
porovnavas 300 kilovou hondu z roku 1990 a co ma teziste nekde pod sedlem s LCckem?
no dobre, k tomu uz asi toho neni moc co dodat.
Upravil hicks dne 02.09.2013 10:36
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bavil sem se vo té "revoluční" stavbě motoru... Jen mě udivuje,jak člověk Tvejch zkušeností,kterej fšecko ví,fšude byl a kde né,od toho má dvoje klíče je z kdejaké kravinky vodvařenej jak malej jarda(Jardové prominou)
Hicks - to nebylo myšleno ve zlém:-). Mne spíš zaujala "testovací trať", tj. převážně dálnice a použití tempomatu, to je trochu netypický "profil" trati pro tuhle motorku. Prosím Tě, a srovnával jsi stejnou trasu, když jsi psal o poloviční únavě oproti 800?
Tohle se někdy obtížně srovnává. Někdy ujedu tuhle dálku a únavu necítím téměř žádnou, jindy mi to nesedne, je jiný provoz, trochu jiné počasí, moje psychické rozpoložení i fyzická kondice a já nevím co ještě může být jinak, a jsem utahaný víc. A to mluvím o stejných trasách.
V každém případě nepochybuji, že LC je dost komfortní motorka, určitě komfortnější než 800, a tempomat, zejména na podobných trasách, užitečná věc.