sloon napsal:
A ty mlhovky jsou ještě víc na ráně než u vzducháče.
hele adventuristi, nechcete resit dulezite veci, JAKO NAPR. SANI?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT: neříkal už Herbert Schwarz jak se mu jelo na novým Adventure?
BMW.: bylo od nich chytrý že si s sebou vzali spolehlivou motorku v podobě 1150 ADV pro případ, že by z toho LC vytekla voda, aspoň by ho měli za čím táhnout
Upravil Saturnin dne 25.10.2013 16:05
trochu mám dilema....řeším, jestli jít do nové 1200 ADV vodoucha a nebo ještě chytnout oslední šanci na ADV vzducháče...
Mám trochu divný pocit z ovládání palubního počítače přes kroužek v rukavicích a trochu moc elektroniky. To asi bude ještě víc náchylné v off roadu než poslední "vzduch" ne ?! Není to už motka určená víc pro Alpské cestovatele než pro bahenní dobrodruhy ???
Jaký je názor a eventuálně zkušenost s vodouchem jako takovým ?
trochu mám dilema....řeším, jestli jít do nové 1200 ADV vodoucha a nebo ještě chytnout oslední šanci na ADV vzducháče...
Mám trochu divný pocit z ovládání palubního počítače přes kroužek v rukavicích a trochu moc elektroniky. To asi bude ještě víc náchylné v off roadu než poslední "vzduch" ne ?! Není to už motka určená víc pro Alpské cestovatele než pro bahenní dobrodruhy ???
Jaký je názor a eventuálně zkušenost s vodouchem jako takovým ?
Díky
to je omyl. Pres krouzek ovladas jen navi.
A myslet si, ze DOHC neni narvany elektronikou je taky nesmysl...
pokud jses bahenni dobrodruh, kup si KTMu, spis nez bawo.
jinak ja mam na LC 30 tisic.
Upravil hicks dne 10.11.2013 22:37
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Saturnin napsal:
TomasTT: neříkal už Herbert Schwarz jak se mu jelo na novým Adventure?
BMW.: bylo od nich chytrý že si s sebou vzali spolehlivou motorku v podobě 1150 ADV pro případ, že by z toho LC vytekla voda, aspoň by ho měli za čím táhnout
Jejich plán bylo natočit a nafotit na takové cestě (5000km) v Africe všechny Adventure modely současně. S vodníkem se jim jelo perfektně, Herberta jsme se na to specificky ptali a je s tou motorkou moc spokojený. Jediný problém, který odhalili ještě během testování v Německu byla hliníková nádrž, která prý je mnohem zranitelnější než u kteréhokoliv předchozího modelu. Ale to se vyřešilo - i když to nevypadá nějak moc hezky bych řekl. Jinak prý maximální spokojenost. Pochopitelně že oni s tím CESTUJÍ - to znamená, že jedou z místa A na místo B a když je tam silnice, jedou po silnici, když je tam pista, tak jedou po pistě. Nevyhledávají masakry v térénu jen proto, aby se celý den pokoušeli projet to, co jde někudy objet. A i na offroad cestování s plnou výbavou se ta motorka osvědčila dobře. On osobně by starší model nebo dokonce 1150 nechtěl měnit ale celkem logicky by v některých případech mělo logiku jet na F800GS Adventure, která má určité výhody. Ale celkově je prostě s novou Adventure spokojený.
YouTube Video
Něco jiného je případ jeho kolegy Jochena, druhého ze spolumajitelů firmy. Ten jezdí výrazně sportovněji, když jede do Afriky, tak s minimálním vybavením a jezdí tam sportovně. Proto přišel v létě s nápadem přestavět R1200GS LC na něco, co bude mít "rallye styl" a odlehčil to o 25kg, což není vůbec málo. Ale to je úplně něco jiného a naprosto odlišný přístup.
Jinak jestli někdo rozumí německy, tady si to můžete poslechnout přímo od něj:
TomasTT napsal:
Pochopitelně že oni s tím CESTUJÍ - to znamená, že jedou z místa A na místo B a když je tam silnice, jedou po silnici, když je tam pista, tak jedou po pistě. Nevyhledávají masakry v térénu jen proto, aby se celý den pokoušeli projet to, co jde někudy objet. A i na offroad cestování s plnou výbavou se ta motorka osvědčila dobře. On osobně by starší model nebo dokonce 1150 nechtěl měnit ale celkem logicky by v některých případech mělo logiku jet na F800GS Adventure, která má určité výhody. Ale celkově je prostě s novou Adventure spokojený.
trochu mám dilema....řeším, jestli jít do nové 1200 ADV vodoucha a nebo ještě chytnout oslední šanci na ADV vzducháče...
Mám trochu divný pocit z ovládání palubního počítače přes kroužek v rukavicích a trochu moc elektroniky. To asi bude ještě víc náchylné v off roadu než poslední "vzduch" ne ?! Není to už motka určená víc pro Alpské cestovatele než pro bahenní dobrodruhy ???
Jaký je názor a eventuálně zkušenost s vodouchem jako takovým ?
Díky
to je omyl. Pres krouzek ovladas jen navi.
A myslet si, ze DOHC neni narvany elektronikou je taky nesmysl...
pokud jses bahenni dobrodruh, kup si KTMu, spis nez bawo.
jinak ja mam na LC 30 tisic.
Ahoj,
díky za info a názor, ale kolečkem jedu navi v menu palubního počítače ne ? A to nemluvím o elektronickém plynu....ufuf....nevím do čeho skočit Jestli počkat na nové GSA nebo ještě využít šanci na osvědčenou vduchovou klasiku, měl jsem, jezdil jsem (cca. 24.000 km)ale prodal jsem....asi chyba...
Nová KTM 1190 R Adventure je asi lepší na off-road, ale zase delší štreka bude horší a navíc pro mě asi aktuálně mínusy : horší pro jízdu ve dvou, řetěz (ber to tak, že jsem zatím řetěz jezdil jen na supersportu, pak jen 2x GS), menší kapacita kufrů, a zase el. heft....a víc žere, hlavně pro mě mínus z hlediska dojezdu.
Saturnin napsal:
TomasTT: neříkal už Herbert Schwarz jak se mu jelo na novým Adventure?
BMW.: bylo od nich chytrý že si s sebou vzali spolehlivou motorku v podobě 1150 ADV pro případ, že by z toho LC vytekla voda, aspoň by ho měli za čím táhnout
Jejich plán bylo natočit a nafotit na takové cestě (5000km) v Africe všechny Adventure modely současně. S vodníkem se jim jelo perfektně, Herberta jsme se na to specificky ptali a je s tou motorkou moc spokojený. Jediný problém, který odhalili ještě během testování v Německu byla hliníková nádrž, která prý je mnohem zranitelnější než u kteréhokoliv předchozího modelu. Ale to se vyřešilo - i když to nevypadá nějak moc hezky bych řekl. Jinak prý maximální spokojenost. Pochopitelně že oni s tím CESTUJÍ - to znamená, že jedou z místa A na místo B a když je tam silnice, jedou po silnici, když je tam pista, tak jedou po pistě. Nevyhledávají masakry v térénu jen proto, aby se celý den pokoušeli projet to, co jde někudy objet. A i na offroad cestování s plnou výbavou se ta motorka osvědčila dobře. On osobně by starší model nebo dokonce 1150 nechtěl měnit ale celkem logicky by v některých případech mělo logiku jet na F800GS Adventure, která má určité výhody. Ale celkově je prostě s novou Adventure spokojený.
YouTube Video
Něco jiného je případ jeho kolegy Jochena, druhého ze spolumajitelů firmy. Ten jezdí výrazně sportovněji, když jede do Afriky, tak s minimálním vybavením a jezdí tam sportovně. Proto přišel v létě s nápadem přestavět R1200GS LC na něco, co bude mít "rallye styl" a odlehčil to o 25kg, což není vůbec málo. Ale to je úplně něco jiného a naprosto odlišný přístup.
Jinak jestli někdo rozumí německy, tady si to můžete poslechnout přímo od něj:
YouTube Video
Ahoj, je to zajímavý, ale asi jsem trochu "staromódní" nebo co, ale mám takový pocit, že to je stále jen skvělý marketing BMW ve stylu.....nové je vždy lepší než staré. Ale to přece není vždy pravda...trochu se bojím jediné věci, že se to všechno ubírá směrem "vyměklých" moto s tempomatem, stejně jako u aut do SUV spíš než strojů co něco vydrží...pak ta motka nevydrží ani pád aby se "neoloupaly" všechny plasty atd....proto pořád nevím...
Jinak děkuji za každý praktický názor i vzhledem ke konstrukci, zkušeností atd....
@danikbmw: Kur*va, tak máš koule - tedy si jednoho vyber a jdi do něj. Tohle přemílání jestli je lepší minulej model nebo aktuální model mi připomíná vzdychání ženských, jestli si koupit ten lososovej svetřík nebo ten meruňkovej ... (když ta lososová se míň špiní, ale meruňková je zase letos více in ... ;-) )
Nevím, co tady od koho chceš přesně slyšet: když Ti někdo řekne "ber starýho", poslechneš a půjdeš do něj ?
Upravil mirod7174 dne 12.11.2013 20:48
BMW F650GS Dakar (12/2005), R1250 GS 40th anniversary (06/2021)
Tak jsem si myslel,že nejhezčí je bílej,ale jak jsem se teď díval,tak v modré je moc pěknej.Ten doplněk z poslední fotky by se taky víc hodil k tomu modrýmu.
Upravil PavelDR dne 12.11.2013 21:42
Zatim ohlasili jen rozmer na LC...
Nicmene zvlast predni vypada,, jako jediny dustojny nastupce Karoocka. No snad se dockaji alespon starsi gs. Na HP uz mi gumy tohoto typu tilok nechybi, kdyz muzu mit treba toto: