O roce 2002 si se bavil Ty.To pro mě není zlatá doba velkooběmových motorek udělaných poctivě.Cena špiček v segmentu se pohybovala v roce 1991 okolo 14000DM.A dělali se v Evropě či Japonsku.
milanek napsal:
v 2002 se ale 100GS uz nejakych par let nedělalo ne ?:-)
Obyčejná byla do roku 1994, PD do roku 1995. Basic 1997.
1100 od ukončení 100GS do 1999, 850GS 96-2001, 1150 od 1999 do 2004 a 1150GSA 2001-2005
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
V roce 2000 po mém návratu z Austrálie kde jsem se zhlédnul v těch velkých cestovních endurech yamaha xt,honda xr,jsem vzal kilo a jel koupit mou první motorku Yamaha 750 xtz super tenére pak přišel rok 2001 já koupil 3 letou Africa-twin za 220000kč(nová 319000kč holátko bez ničeho) to byla doba když jsi dal inzerát a na afriku přijelo 6 kupců dodnes si pamatuju pána co mě přivezl láhev ginu abych mu jí podržel prodala se také za 220000kč potom následovalo roční varadero 2001 za 230000kč/nové 339000kč bez abs s abs 369000kč + 50000kč travel paket hefty,3 origo plast kufry,hl.stojan)
Když jsme měli sraz v roce 2004 ve Štokách a Sqwer tam přijel s novou oranžádou Ktm 950 + Jarda s novou gs 1200 2004 koukali jsme na to s obdivem.
Bobe a o čem to vypovídá?Že Ty jsi pravý zákazník dnešních výrobců.
My co chceme právě ty holátka,ale kvalitní pro těžký nasazení jsme v pasti.
Už i u KTM 990 ADV bylo-nechceš ABS-zaplať za vyndání a jinou přístrojovku.
O čem tu hovořím je,že bych třeba rád vyměnil ABS a jiný fičury za kvalitní podvozek a ochranné prvky.Jestli víš o nějaké značce kde to jde tak sem s tím.
sadilek napsal:
Bobe a o čem to vypovídá?Že Ty jsi pravý zákazník dnešních výrobců.
My co chceme právě ty holátka,ale kvalitní pro těžký nasazení jsme v pasti.
Už i u KTM 990 ADV bylo-nechceš ABS-zaplať za vyndání a jinou přístrojovku.
O čem tu hovořím je,že bych třeba rád vyměnil ABS a jiný fičury za kvalitní podvozek a ochranné prvky.Jestli víš o nějaké značce kde to jde tak sem s tím.
Značek je dost, ale je špatný století na tvoje tužby. Dneska se projet třeba v opravdovém AUTĚ (motor vpředu, skříň, kardan, zadokolka bez "udělátek" je krásný, ale koupit nový nejde už ani v Tramtárii. Samí fíčury pro bl bce a ekoteroristy........
Leda si tak něco postavit sám.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Jo,Mediku je to zlý,když už končí i Defender,xp-čka a tlačítkový telefony.
Ještě že rocková muzika se drží.
Závody rallye a F1 jsou k smíchu,proti tomu co se jezdilo s "mrdkama",ale bez
omezení.
sadilek napsal:
Jo,Mediku je to zlý,když už končí i Defender,xp-čka a tlačítkový telefony.
Ještě že rocková muzika se drží.
Závody rallye a F1 jsou k smíchu,proti tomu co se jezdilo s "mrdkama",ale bez
omezení.
Jo, taky pamatuju F1 s třilitrovou atmosférou. Pak litrovým turbem......
Hele, největší problém asi bude to trapný číslo ve vobčance
Právě si sjíždím při práci Sabatony, muzika ještě drží Na to holt ještě katalyzátor ani EGR ventil nasadit nevymysleli.
Hele a když nastoupila Audi qatro.......místo úkolů do školy jsem lízal obrazovku, co komanč pustil a toužil po eRku. Končila jim homologace a kluci to předělávali s krvácejícím srdcem na autokros. Sice motor vzadu, ale taky to mělo něco do sebe.
Ale to by se člověk dostal k tomu, že tráva byla zelenější, švestky modřejší.....a bla bla bla.....člověk je tvor přizpůsobivej.
I když nasr anej.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Já jen vím, že BMW mi na káře na servis lidi vozej...Japonce ne...
A KTM když přijede na káře tak je ''DEAD''
Takhle to prostě mám Já z praxe...
To je celý...
Tom
Ono to taky nejspis bude tim, ze jsi vyhlasenej specializaci na BMW, urcite k tobe jezdi lidi z fora, jejich znami apod. Stranky GS-servis to taky nezamlci.
Tim chci zase ja rict, ze dost mozna jinej servis ve Tvem okoli je zahlcenej rozpadlyma japoncema a GS nikdy zadny.
Stejna situace Tonda, Servisak atd.
Sadílek> u 1190 jde abs trvale vypnout... Ale upřímně, ono funguje tak dobře, že ho úplně nevypínám, jen do off modu... A s podvozkem problém také nemám. Já jsem (kromě váhy) s KTMkou spokojen. Pády zatím nepřežilo jen zrcátko a kufr TT... :-)
KTM 1190 Adventure R
Geralt napsal:
Sadílek> u 1190 jde abs trvale vypnout... Ale upřímně, ono funguje tak dobře, že ho úplně nevypínám, jen do off modu... A s podvozkem problém také nemám. Já jsem (kromě váhy) s KTMkou spokojen. Pády zatím nepřežilo jen zrcátko a kufr TT... :-)
Nu,jen potvrzuješ co říkám.Vadí Ti Váha,ale nemůžeš jí ani cenu snížit volbou své konfigurace.Jako to bylo dříve.Základ a pak ať si každej dokoupí ****viny dle gusta.Dnes musíš koupit vše co tam naserou i když to nechceš.
Třeba v kamionech už je dneska manuál dražší než automat.Takže to chtěj prostě uměle odepsat.Někomu to vyhovuje,ale mě když s tím občas jedu neskutečně sere role panáčka co už nemusí dělat vůbec nic.Je to votrava.
A ten kdo si radši zacvičí s klackem ještě zaplatí navíc,svět se v prdel obrátil.
Geralt napsal:
Sadílek> u 1190 jde abs trvale vypnout... Ale upřímně, ono funguje tak dobře, že ho úplně nevypínám, jen do off modu... A s podvozkem problém také nemám. Já jsem (kromě váhy) s KTMkou spokojen. Pády zatím nepřežilo jen zrcátko a kufr TT... :-)
Nu,jen potvrzuješ co říkám.Vadí Ti Váha,ale nemůžeš jí ani cenu snížit volbou své konfigurace.Jako to bylo dříve.Základ a pak ať si každej dokoupí ****viny dle gusta.Dnes musíš koupit vše co tam naserou i když to nechceš.
Třeba v kamionech už je dneska manuál dražší než automat.Takže to chtěj prostě uměle odepsat.Někomu to vyhovuje,ale mě když s tím občas jedu neskutečně sere role panáčka co už nemusí dělat vůbec nic.Je to votrava.
A ten kdo si radši zacvičí s klackem ještě zaplatí navíc,svět se v prdel obrátil.
Ono u toho kamionu je to hlavně o spotřebě, ale to je jiná písnička....
Každopádně je fakt, že se do všeho cpou tišťáky a čidla a ty se pak s tím zblázni...
Kdyz se ozvou ti, co.nemaj v garazi GS nebo nezaujati, tak zase tolik chvaly na BMW neni ...
nicmene vetsina lidi jezdi pro radost a zabavu, takze at si kazdej koupi co mu vyhovuje, ale nehazi spinu na jiny motky, kdyz ji videl na plakatu nebo slysel od Tondy z Horni Rovne
Doplnkynamoto napsal:
Kdyz se ozvou ti, co.nemaj v garazi GS nebo nezaujati, tak zase tolik chvaly na BMW neni ...
nicmene vetsina lidi jezdi pro radost a zabavu, takze at si kazdej koupi co mu vyhovuje, ale nehazi spinu na jiny motky, kdyz ji videl na plakatu nebo slysel od Tondy z Horni Rovne
kolik lisi tady ma 1190 ? Kdy dame sraz ? ;D
Doplnku si trošku protiřečíš né? Když nemají GS nemohou ho chválit.
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Dneska mi psal jeden zákazník našeho kolegy z Turecka. Je to filmař, který si chtěl vyčistit hlavu a vyrazil na jaře na cestu kolem světa. Jede na 1190R. Jmenuje se Tolga Basol a psali o něm třeba na AdvPulse...
Na motorce kterou má fungl novou má najeto 22000km. Zatím se projel z Turecka do Magadanu a přes Mongolsko na Bajkal. Další úsek bude severní Amerika, motorku už zabalil a nechal jí poslat.
Psal mi tohle (doslovný překlad):
- sériové ráfky jsou jako ze sýra. Dal jsem tam DID ráfky dopředu i dozadu a pochopitelně duše. 690kový DID ráfek a střed z 1190 a dozadu 950SE ráfek (opět DID) a zase střed z 1190.
- airbox je katastrofa. Jediná možnost bylo použít Unifilter, se kterým to není taková tragédie.
- podvozek nejde srovnávat ani s 690 ani s 950SE ani s LC8. Je to o dost horší. Potřeboval jsem tvrdší pružinu dozadu, se sériovou se nedalo jezdit offroad. Já jezdím především offroad, silnice mě nebaví.
- předek mi vytekl asi 1000km před Magadanem.
- teď na Bajkalu mi to hodilo MTS ABS error. Takže nejde měnit módy, nefunguje ABS. Zkusím to v USA nechat opravit.
- motorka je pocitově hodně těžká. Jezdím sám, zvedám jí sám. Měl jsem rozhodně vyrazit na 690 a ne na téhle těžké mrše. Ale KTM mě do toho natlačilo. Já měl super 690 vypiplanou a dal jsem jí pryč, něco doplatil a oni mi dali 1190 jako částečný sponzoring. Ale nebyla to moje volba. 690 a velké nádrže a není nic lepšího na takovou offroad cestu kolem světa.
- motorka dost hřeje, tak že moc hřeje. Je to nepříjemný. Naštěstí zatím tam v Rusku se to hodilo ale v Mongolsku už to vadilo. Fakt to topí
- jinak další problémy zatím nebyly ale ono to celkem stačí. Žádná motorka není dokonalá a na každý typ cesty se hodí něco víc a něco míň a tahle se na mojí cestu moc teda nehodí.
Já v tom Tome nevidím nic moc negativního. Jen to, že prostě pro svůj styl jízdy a cestování má raději 690-tku, tedy menší, lehčí a obratnější motorku.
Je to asi stejně objektivní, jako kdyby Františkovi místo jeho bývalého X-ka nebo stávající 100PD nacpali GS1200Adv. Byl by z toho asi tak stejně "nadšený", jestli se nemýlím...
A ty popsané závady nejsou o nic horší, než jaké se standardně objevují i u BMW, není to nikterak fatální. Ale kdo chce psa bít...
KTM 1190 Adventure R
Geralt: já to taky neberu jako negativní ale naopak spíš jako pozitivní. Ráfky a airbox jsem psal, to se ví. Vlastně tím pádem píše o jediné závadě (to ABS) což na i té první části jeho cesty (která by samostatně byla slušnou expedicí) není nic dramatického. Prostě každá motorka má nějaké své typické mouchy na které si je potřeba dávat bacha. A srovnávat 690 s 1190 to je nesmysl. Taky jsem mu to psal - to jsou odlišné kategorie.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Geralt: já to taky neberu jako negativní ale naopak spíš jako pozitivní. Ráfky a airbox jsem psal, to se ví. Vlastně tím pádem píše o jediné závadě (to ABS) což na i té první části jeho cesty (která by samostatně byla slušnou expedicí) není nic dramatického. Prostě každá motorka má nějaké své typické mouchy na které si je potřeba dávat bacha. A srovnávat 690 s 1190 to je nesmysl. Taky jsem mu to psal - to jsou odlišné kategorie.
Ten airbox je problém u všech? Mám 2013 a zatím se nic nejeví zle. Pravdou je, že jsme jeli maximálně cca 200 km v prachu okolo ladožského jezera, jinak třeba 100 km polňačky, kde se ale taky práší fest.
Pokud to nebude extrémní ježdění - Afrika, tak se asi není čeho obávat, co?
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda: asi to chce kontrolovat. Prý na to je svolávačka, tak třeba to už máš vyřešené.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
kejda: asi to chce kontrolovat. Prý na to je svolávačka, tak třeba to už máš vyřešené.
dík, ale to by mi snad řekli, tajnůstkáři v KTM...vím jen, že na svolávačce přidávali pěnu do sedla kvůli teplu od motoru a měnili preventivně pružinu na stojanu. O filtru ani muk
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Jojo pruzina na stojanu a polep pod sedlem , jinak sem tam soupnul KN, po 11000 km se mi zda, ze byl origo filtr dost zasvinenej, ale asi se ne i cemu divit, kdyz to ma pred i nafuky jak gsxr 1000 ...