taky sem po cca 1000 studených km s C2 spokojenej. Akorát budu muset pořešit ten pinlock. I když za tepla se plexi mlžit snad nebude
možná by pomoch i ten nosní deflektor
hlavně, že je pivo ftlamě
Tak jsem byl nucen testnout, v obyvaku to nebylo ono. Po prvnich 150ti km jsem spis spokojenej nez nadsenej, ale asi to bude gut. Chce to cas a zvyknout si, kazdej i sebelepsi skopek nemuze hned nadchnout kdyz na nej clovek neni zvyklej.
Dvojity plexi je masakr, ani trosku se nezamlzilo.
Hmotnost paradni, to je presne to, na co jsem u vyklapecky cekal.
Hlucnost bych nesoudil nijak extra kladne, neni to o moc lepsi nez predchozi skoro racingova integralka.. Ono se ani neni cemu divit, polstrovani je minimalni, coz je ovsem dobre - Sharky maj polstrovani po kokot a za 2 mesice je helma o 2 cisla vetsi.. Nicmene po tichy helme jsem urcite nesel, jsem rad, ze slysim vsechno dulezity.
Nevim jak jsou na tom ostatni ruzny interkomy apod, ale narvat do tyhle mrcha Scala Rider od TomToma je masakr, neveril bych ze se dobelham k cili a i ted z toho zaveru nejsem zrovna nadsenej. Mista fakt malo, protahnout kabel neni kde, mikrofon neni kam schovat...
Jo a je to muj prvni skopek, kde fakt funguje vetrani. Je ohromne znat otevrena nebo zavrena ventilace.
nam vyklapecky nesmi pres prah, mel jsem C3 na hlave a na druhou stranu musim rict, ze z vyklapecek je to ta nejmensi hruza na trhu.....ale stejne je to des
...osobne volim bud integral nebo enduro prilbu...nic jineho
Vjetrnik napsal:
nam vyklapecky nesmi pres prah, mel jsem C3 na hlave a na druhou stranu musim rict, ze z vyklapecek je to ta nejmensi hruza na trhu.....ale stejne je to des
...osobne volim bud integral nebo enduro prilbu...nic jineho
Škoda, že jste nebyli na posledních motokárach, tam se vedla plamenná argumentace výhod vyklápěček (že, Hicksi? ) ale stejně zůstáváme u integrálek . Ti, co chtějí ale vyklápěčku, budou nejspíš s C3 spokojeni.
proste ta vule v cepech jeu kazde vyklapecky....navic pri zavirani C3 dost vadil deflektor...osobne pro to fakt nemam pochopeni stejne jako treba pro choppery....
nam vyklapecky nesmi pres prah, mel jsem C3 na hlave a na druhou stranu musim rict, ze z vyklapecek je to ta nejmensi hruza na trhu.....ale stejne je to des
V tomto se, naprosto ztotožňuji s kolegou Vjetrníkem a NP , vyklápěčka nesmí nikdy dom. Domnívám se, že helma je na ochranu hlavy a vyklápěčky nikdy nebudou tak bezpečné, jako kompozitová integrála z jednoho kusu. . Oba s dcerou jsme "brejlouni" , a problém nám to nedělá ani v nejmenším. Rozhodně necítíme potřebu nosit helmu, kde se tzv" nemusejí sundávat dioptrické brýle ". Kdo je nosí stále, a jezdí na motorce více jak desetiletí, ví své.... Brejle se musí sundávat vždy, u každého typu helmy, to dokonce i v případě použití pouhé Jet helmy, s volnou bradou. Dá se s tím polemizovat, ale je to tak, poznatek z dlouholeté praxe ..... Absence skluneční clony ve vyklápěcí helmě, je pak nahrazená samozabarvovacími skly v brelích, heliovary. A teplo ve městě? Jednoduše se jedním prstem vyklopí plexi stejně ,jako u vyklápěčky celá část před bradou. V integrále se dá s tím jet i ve 40C naprosto v pohodě, celý den.. No nevím, je to stálý spor a panují rúzné názory, ale my daly přednost jistotě a většímu bezpečí, v případě kolize. Vymlácené zuby, nebo riziko zlomené čelisti, drátování zubú etc, nás od vyklápěčky odradily. Asi ano, C3 bude skvělá......ale nic pro nás.
Já jsem taky brejloun jako NP.... No a co mě štve na klasické integrálce (mám kompozit AGV) je to, že na dovolených při focení sundavám škopek pořád z hlavy... To by byl asi jediný důvod ke koupi vyklápěčky.
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
SPEEDY napsal:
Já jsem taky brejloun jako NP.... No a co mě štve na klasické integrálce (mám kompozit AGV) je to, že na dovolených při focení sundavám škopek pořád z hlavy... To by byl asi jediný důvod ke koupi vyklápěčky.
Jediný brýle, který nosíme, jsou ty sluneční tuším, že zde došlo k záměně s Wingem...
Upravil NP dne 15.03.2009 21:59
Pánové a dámy, asi Vám ještě nevlítla včela, nebo vosa či co to bylo do otevřené helmy, a nepomohlo ani sklopený stínítko, zlatá Evoline na ježdění po městě a nižších rychlostech v létě
Konečně jeden s velkou motorkou
Vosa mi lezla v integrále po skle asi 20minut na rakouský dálnici (asi nastoupila někde u benzínky) - nic moc pocit, ale byla spokojená, že jsem jí vyvez, takže jsme se pak šťastně rozloučili.
Jebnou tě tedy může cokoli, kdekoliv a nečekaně,když to bude chtít.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Vosa mi lezla v integrále po skle asi 20minut na rakouský dálnici (asi nastoupila někde u benzínky) - nic moc pocit, ale byla spokojená, že jsem jí vyvez, takže jsme se pak šťastně rozloučili.
Jebnou tě tedy může cokoli, kdekoliv a nečekaně,když to bude chtít.
nejde ani tak o to jebnout, jako potkat za jízdy, to si připadáš, žes dostal bejsbolkou
Konečně jeden s velkou motorkou
[
[/quote]
jinak jsem koukal na ten odkaz a co to na konci stránky nevidím [/quote]
To Ti udělali radost, že? akorát je to nějaká americká verze, protože z té evropské nebyli úplně na větvi (přičítají to predprodukční verzi). Nebo že by pro ty americké lebky mel Shark jiný model Evoline?
MCJ napsal:
Myslím, že při nárazech, při kterých povolí kvalitní vyklápěčka už je stejně jedno co máš na hlavě.
plně souhlasím a už jsem to nekolikrát videl "bohužel". A veřte, že je uplně jedno jestli je na hlave top integralka nebo helma z lidlu, to ostatní na čem ta hlava drží bude k nepoužití. A je zbytečný polemizovat jaka helma je bezpečnější, je to jen bohapustý tlachání v podstatě o ničem.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS