Motorku jsem dnes daval dohromady temer ctyri hodky. Blato bylo opravdu vsude. Desne na tyhle koze caka od predniho kola . Svetlo bylo uplne zapatlane a nepropoustelo svetlo. Kdyz prisla tma, tak jsem jel cca 3 km temer po slepu. Nastesti jsem si na benzince koupil malou plechovku Coly, kterou jsem z pulky vyzach a druhou pulku pouzil jako myci prostredek na zaflakany svetlomet. Clovek by neveril, jak byl rozzhavenej. Slusne to pri myti sycelo...
Remarko přiložený následující obrázek:
No to muselo bejt SUPERMASO. Nedělal nikdo problem s vahou motorky a obsahem ( X 650 Challenge ) pač na jaře bych chtěl stopro jet taky.
Robert přiložený následující obrázek:
[49.04Kb]
Upravil Robert dne 02.11.2008 22:44
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Po všech přečtených příspěvcích klobouk dolů přede všemi kdo dojel do cíle muselo to být velké maso.Nemohl jsem se zůčastnit,ale jaro si nenechám ujít.
To Emilovo 5té místo je myslím velkým úspěchem gratuluju.
Robert napsal:
No to muselo bejt SUPERMASO. Nedělal nikdo problem s vahou motorky a obsahem ( X 650 Challenge ) pač na jaře bych chtěl stopro jet taky.
Roberte, predstav si tu jarni roklinu s Pajim v Ralsku a protahni si ji cca na 100km .
Tak nejak to bylo na XLR. Obsah byl v poradku ale vaha byla u X na hrane. Milos ale
privrel jedno oko a mohl jsem jet. Kdybych to jel na 1150, tak nevim nevim.....nektere
pasaze ehmm.
vevis napsal:
Tak Paji ja mam opraveno.Priste uz zadne kompromisni gumy a bude to ok.
No super. Vevisi, bylo by možné za úplatu svařit i tu moji stupačku? Pak to ještě vyztužím ocelovou deskou (podobně jako se GS1100 vyztužuje uchycení rámu k převodovce. Narad bych, aby mi to někde prasklo znovu. Tak dej prosím vědět (třeba PM). Díky
Upravil Paji dne 02.11.2008 23:27
Robert napsal:
No to muselo bejt SUPERMASO. Nedělal nikdo problem s vahou motorky a obsahem ( X 650 Challenge ) pač na jaře bych chtěl stopro jet taky.
Roberte, predstav si tu jarni roklinu s Pajim v Ralsku a protahni si ji cca na 100km .
Tak nejak to bylo na XLR. Obsah byl v poradku ale vaha byla u X na hrane. Milos ale
privrel jedno oko a mohl jsem jet. Kdybych to jel na 1150, tak nevim nevim.....nektere
pasaze ehmm.
Srdce v krku nebo s tou nižší váhou pohoda.
Robert přiložený následující obrázek:
[39.35Kb]
Upravil Robert dne 02.11.2008 23:18
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Byla to fakt nádherná rallye. Opravdu obrovská pochvala Milošovi, protože to měl dokonale nachystaný.
Já jsem málem ani nejel - ráno mě nechtěla nastartovat motorka, mám baterku docela v háji a myslel jsem, že to ještě jednu akci vydrží. Chyba. No a hlavně - po ránu jsem viděl všechno nějak zamlženě, nemohl jsem se předklonit a žaludek hlásil nebezpečný stav až skoro kritický. Naštěstí nebylo co blejt, protože jsem se všech tělních tekutin zbavil v průběhu noci. Omlouvám se tímto spolubydlícím za značnou společenskou unavenost a s tím spojené projevy. A děkuji moc za prášek proti kocovině (nějaká sůl), díky které jsem nakonec startoval a která ten žaludek trošku stabilizovala. Mimochodem Emilio (& spol) - nikdy už nepiju zlatou slivovici! Jedině čirou! Myslím že to byl moc hezký večer a první hodinu si celkem i pamatuju
Rallye super. Naprosto masakr. Jediný problém bych viděl v tom opožděném startu a strašné spoustě motorek na trati. Přijelo se k nějaké složitější situaci a třeba ve výjezdu pět motorek různě poházených. Muselo se čekat a pomáhat si ale časově se to se startem o hodinu a půl později asi nedalo do tmy zvládnout. Já jsem skončil na políčku tuším 127 a ještě tak půl hodiny by se jet dalo a nebylo s kým jet a sám jsem to nechtěl riskovat.
Motorka držela docela dobře ale po jednom pádu když ležela nějakou dobu nádrží ze svahu, tak se asi vylilo ABS a děsně mě zlobily brzdy - občas začalo ABS rychle blikat a nebrzdilo to vůbec (nešel ani posilovač) a najednou za jízdy naplno zabral, takže okamžitý pád. Takhle mi to dělalo tak na kilometrovém úseku asi 20x. Pak se to nějak probralo ale až do konce mi posilovač pořád bzučel jakoby byla zmáčknutá páčka. Umeju tu kopu bahna na vozíku a kouknu na to, nejspíš tam bude jen málo kapaliny a bude to zavzdušeněný.
Díky moc klukům z party, která se mnou v těch místech jezdila - tuším tam byl Shimi - za pomoc při zvedání. Už jsem fakt neměl sílu.
Jinak trať byla skvělá. Udělal jsem dvě zásadní chyby, které mě stály nejmíň hodinu - nevšiml jsem si těch alternativních variant a snažil se najít to pokračování za výjezdy podle roadbooku - což se najít nedalo, místo abych pokračoval za nima. Některé úseky jsem jel 3x tam a zpátky (a nějaká partička za mnou - chudáci mi věřili že vím kde jsme). Jinak roadbook seděl dobře. Část byla vyloženě "rallye" - třeba ten úsek po těch polích a loukách s červenou cestou, to byla nádhera. Ovšem ta 10km bahnitá kolej, to bylo pro mě asi nejnáročnější - už jsem nevěděl, jak mám ohnout nohy, koleno bolelo pekelně.. Zadní docela sjetá Karoo nebyl dobrý nápad, fakt to chtělo novou gumu, přední Michelin Desert bez chyby - většinou předek držel stopu a zadek lítal kam chtěl. Největší legraci bych viděl ten dlouhý výjezd - akorát bylo nahouby že tam bylo moc popadaných motorek a když člověk uprostřed ubral, nedalo se nic dělat. Pak jsme to s Padem objížděli čistě offroad lesem, moc hezký Člověk si šáhne docela na dno sil. Celou dobu co jsme to objížděli někdo ve svahu (KTM LC8) křičel a nadával že se na to vys... a že do prd... s offroadem, že si to chtěl jen zkusit a že zasr... bahno a zasr... kořeny atd. Nadával asi hodinu a pak prý to otočil a skončil. Přitom vyjel docela vysoko.
Tomáš
P.S. Slivovici nepijte z decovek a když se opijete, nenechávejte peněženku poblíž stolu v tašce. Někdo mi ukradl 2500Kč co jsem tam měl. Ještě štěstí že tu peněženku a karty tam nechal..
P.P.S. Volal mi Miloš, že se našla údajně ztracená (rozbitá) lahvička s omáčkou .357 Mad Dog special edition, kterou měli někteří možnost vyzkoušet (naředil jsem 3dl normální salsy s jednou čajovou lžičkou Mad Dogu). Miloš chválil účinek, prý jen jak lahvičku držel v ruce, tak si pak šáhl na pusu a do oka a přestal vidět a otekla mu pusa že vypadá jak černoch Kdyby měl někdo zájem, tak se dá koupit už i v ČR - tady: http://www.habane...r-extract/ *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
toz to gratulujuuuuu uu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Super akcia - super terén a super ludia.Miloš - velká vdaka .pre mna to bolo krásne ukončenie letnej moto sezony a može začat zimná.K trati len jedno .Miloš prudkej sjezd , sa dá sjezdit. Ala padák sa dá len padnut.Awia musel dole tancovat indiansky tanec dažda a potom som to da. Padol som doke svahom ako hruška.Chvala bohu som to dole ubrzil a nelahol.
Ahoj všem, gratuluju zůčestněným XLR a smekám před tema, co dokončili. Já tam nakonec nejel kvůli tomu počásku v týdnu a v sobotu jsem si nadával. No nic, snad na jaře. Mám dotaz. Kdo vyzkoušel ty Céčkový pneu na velkým GS a jak se osvědčil ten rozměr? Co ta zadní na předku? A ta 130 ka na zadku? Díky za odpověď?
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD