pane, tak este raz:
nissan xtrail 2,2 dci - to je moja rada a tip pre Teba, .... este k tomu ked sa Ti pozdaval kaškai
Ale: kaškai nie je SUV je to "blbina" do mesta ktora sa teraz nosi
A ano mas pravdu, uz som to tu v minulosti pisal Nissan kupil renault a nove xtraili aj kaškaje su motory od renoltu - tu si uz urob usudok sam.
Mnou zmienovany X-trail ( II. rada zo 100kw motorom ) je poctive japonske auto zo vsetkym japonskym, teda i s motorom. Celorocna spotreba 7,0 l / 100km, podla mna zo slusnym vnutornym priestorom, zo slusnym kufrom a schopnym krutiakom.
Patfik to sice nie je, ale ked je pre Teba patfik velke tak totok by sa Ti mohlo zamluvat, podla mna zasluhuje oznacenie SUV kategory.
Upravil vlk dne 13.03.2016 20:44
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Tak o tech motorech je to zname.Ale ty diesely od nisanu na rozdíl od renaultu byli v pohode.A to jen proto,že v nisanu se olej menil po 15000km a v renaultu tuším po 30000km.Toho xtraila si ted koupil znamy nového v plné náloži.Podle recenzí je to povedené auto.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak než jsem koupil XC 90 tak jsem koukal po Pathfinderovi. Jednak mne odradilo to, že do Nissanu cpou motory od žabožroutů, a Nissan motory zas do těch paštik francouzských. A druhá věc co mne odradila, šéfmechanik v Nissanu mi sdělil, že motor co jsem chtěl v tom mít 2,5Dci je postaven na 250000km. Potom i přes dodržování všech servisních výměn je velká pravděpodobnost, že někde prostě zůstanu viset. Ta informace mi vzala chuť mít krásného černého Patfíka v plné palbě, a pořídil jsem si Švéda v naftě a již třetí rok jen chvála. Netoužím po nových technologiích a elektronických cypovinách v autě a tohle mi vyhovuje. Ale dizajnově je Patfík nádherný.
Upravil bigerman dne 14.03.2016 00:49
Ogarem až do smrti
uz se tu trochu ztracim co teda chces,ale napadl me jeste VW Caddy 4x4, je to rodinny a ma to vzadu pevnou napravu s diferakem jak z jeepu,mohlo by to fungovat,navic je to nemec,i motor
Ahoj, nemám čas to tady celé pročítat, tak možná řeknu něco, co už tady bylo: jsem z jizerek a jako zimní auto mám Subaru Forester s 2,0 benzinem. Když končí zima a mám si přesednout do letního Forda, tak vždycky nadávám a pracně si zvykám :-) S nájezdem 10tis km/rok budeš v pohodě s benzinem (případně promysli plyn...). Zimní spotřeba na cesty do práce a tak (studený starty, "štreky" tak kolem 15km) s lehkou nohou na plynu kolem 9,5l/100km. Když si jdu zablbnout tak plus další jeden litr. Při dlouhých letních trasách lehce pod 8l/100km. A v zatáčkách je to radost :-) Asi bys měl taky řešit svoje možnosti kolem servisu - já mám kámoše, co na Subaru sežene cokoli a kdykoli a navíc za rozumný peníz, takže u mne spokojenost. Jen ta antikorozní ochrana/neochrana - to je trochu problém.
Čest (a) buch, Old K.
bmwivo napsal:
Jasně, ale to mě napadá jedině VW T4 long 4x4, mrkni na mobile.de, jenom ne T5 2.5TDI
A tos ještě nepoznal T5 2,0 TDI .....
To právě že asi T5 zná tak radí poslední poctivej Transporter byl T4 a vše co vyrobily a prodávají dnes už jsou jen spotřební mrd.. , jeb.. a sračky(a to jsem hodně slušnej) a je jedno jestli T5 od vw a nebo cokoli jiného poslední auta vyrobily v roce 2000
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
[/quote]To právě že asi T5 zná tak radí poslední poctivej Transporter byl T4 a vše co vyrobily a prodávají dnes už jsou jen spotřební mrd.. , jeb.. a sračky(a to jsem hodně slušnej) a je jedno jestli T5 od vw a nebo cokoli jiného poslední auta vyrobily v roce 2000 [/quote]
To jestli jsou novy kary kramy je vec nazoru. Kdyz na to mas, tak si koupis novy auto a za par let si koupis zas novy a nemusis nic resit. Naopak, kdyz je clovek trochu manualne sikovnej, tak mu auto z devadesatek, pri dostatecny peci, vydrzi vecne.. Sam mam BMW tricu z 91 a je to spis pro to, ze jsem fanda. Protoze komfort a bezpecnost - to je bida!
Kazdopadne, jakej autak si nakonec poridil?! Mam rad ctyrkolky, tak by mi to zajimalo!!
Upravil Peredo dne 15.04.2016 19:41
Má někdo zkušenosti s Mitsubishi Pajero 3.generace V60 3,2DiD ???
Láká mě cena a design + zevnitř to vypadá jak luxusní auto a né pracovní dodávka. Odrazuje mě elektronika.
Přemýšlím o něčem tak do 150tkč a aby se v tom dalo přespat. (tzn. po vyndání sedaček vzadu 2m na dýlku).
Land rovera se bojim
Land cruiser jasná volba ale je drahej
Pajero sport nevim
Patrol GR - možná
L200,navara,double cab apod. jsou prostě pracovní
Hyundai galloper nebo terracan - nevim co od toho čekat
toli přiložený následující obrázek:
Toli jsem na tom uplne stejne jak ty, resim podobne dilama co koupit, a u me to vypada na M Pajero , ale te predchozi generace, jelikoz to budu mit vylozene na jezdeni do lesa a na chalupu.
Jak pises Land cruiser jasna volba ale je drahej, jinak ja mel moznost jezdit z Hyundai galloper neni to uplne spatne , ale M Pajero je lepsi volba.
Ja jeste uvazoval o Land roverovi a v posledni dobe hledim jeste na Mercedez G , ale to je opravdu jina cenova kategorie.
Jinak jsme uvazoval ze vymenim Sharana za Mercedes GL sedmimistnej, ale to sme si rozmyslel
Upravil schrek dne 24.05.2017 20:33
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
toli napsal:
Má někdo zkušenosti s Mitsubishi Pajero 3.generace V60 3,2DiD ???
Láká mě cena a design + zevnitř to vypadá jak luxusní auto a né pracovní dodávka. Odrazuje mě elektronika.
Přemýšlím o něčem tak do 150tkč a aby se v tom dalo přespat. (tzn. po vyndání sedaček vzadu 2m na dýlku).
Land rovera se bojim
Land cruiser jasná volba ale je drahej
Pajero sport nevim
Patrol GR - možná
L200,navara,double cab apod. jsou prostě pracovní
Hyundai galloper nebo terracan - nevim co od toho čekat
tak to ti přeji šťastnou ruku toli, protože v této cenové hladině do aut tohoto typu hned ze startu naliješ 50-100tis na servis a je jedno, jestli to jsou myšivbuši, tojka nebo elerko. I když, pokud to máš jen na přespání a nechceš v tom jezdit, tak jo A zapomeňte na to, že japonci jsou v "offroadech" spolehlivější, než zbytek světa
Pajero je jasná volba - s vozy Mitsubishi jezdím cca 12 let (Space Wagon, Grandis, Colt, Space Star i Pajero). Momentálně máme Grandise a Colta. Konkrétně s Pajerem 3.generace mám najeto cca 1000km a s Pajerem 4.generace zhruba 1500km. Přítelkyně otec totiž prodával Mišáky a kokrétně s Pajerem jsme byli několikrát na testovací dráze a je neuvěřitelné, co to auto projede a vydrží...
Elektroniky bych se nebál - všechny Mišáky, co jsme kdy měli, tak bez poruchy a jen spotřebák - benzín, olej, občas výfuk... jinak nikdy žádný jiný problém nebyl...
Upravil maser dne 24.05.2017 20:57
toli napsal:
Má někdo zkušenosti s Mitsubishi Pajero 3.generace V60 3,2DiD ???
Láká mě cena a design + zevnitř to vypadá jak luxusní auto a né pracovní dodávka. Odrazuje mě elektronika.
Přemýšlím o něčem tak do 150tkč a aby se v tom dalo přespat. (tzn. po vyndání sedaček vzadu 2m na dýlku).
Land rovera se bojim
Land cruiser jasná volba ale je drahej
Pajero sport nevim
Patrol GR - možná
L200,navara,double cab apod. jsou prostě pracovní
Hyundai galloper nebo terracan - nevim co od toho čekat
tak to ti přeji šťastnou ruku toli, protože v této cenové hladině do aut tohoto typu hned ze startu naliješ 50-100tis na servis a je jedno, jestli to jsou myšivbuši, tojka nebo elerko. I když, pokud to máš jen na přespání a nechceš v tom jezdit, tak jo A zapomeňte na to, že japonci jsou v "offroadech" spolehlivější, než zbytek světa
Čeho by se těch 50-100tis mělo týkat? Koukal jsem se na ceny a nic zásadního tam není. Kotouč 1000,- destičky 1000,- spojka 15000,- dvouhmoták to je raketa 80000,- ložisko kola 3500,- , rozvody jsem zatím nekoukal.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Za ty prachy to nebude ani Land Cruiser ani Discovery, leda starý mrdky, a těch se boj.Land Rover Discovery hledej na http://landroverforum.cz/forum/index.php?sid=c77300488cb680821251fea7d9b90455.Lanďasa jsem si koupil (v jiné cenové relaci) loni na podzim, takže malinko něco vím.Když, tak napiš nebo brnkni.
toli napsal:
Má někdo zkušenosti s Mitsubishi Pajero 3.generace V60 3,2DiD ???
Láká mě cena a design + zevnitř to vypadá jak luxusní auto a né pracovní dodávka. Odrazuje mě elektronika.
Přemýšlím o něčem tak do 150tkč a aby se v tom dalo přespat. (tzn. po vyndání sedaček vzadu 2m na dýlku).
Land rovera se bojim
Land cruiser jasná volba ale je drahej
Pajero sport nevim
Patrol GR - možná
L200,navara,double cab apod. jsou prostě pracovní
Hyundai galloper nebo terracan - nevim co od toho čekat
Pajero super... pokud najdeš pěkný kus budeš mít klid.. klidně bych zvolil automat pac když ti u manuálu odejde dvouhmota bude to stát jak repase tři automatu... elektroniky bych se nebál. Nezažil jsem žádné co by mělo problém s elektrikou.
Stará diskovery je dobra novějších už bych se bal.. u te opět zvolit automat je hodně predimenzovanej a vydrží nesmysl. Manuál se v tom kazil. Občas to trpí na dětské nemoce žárovky atd atd... nějaké drobnosti s el. Ale dá se to udržovat a servisovat za rozumné peníze.
Automat a podvozek na perech a budeš mít klid. Do 150 koupis krásnou.
Patrol je super ale těžko se sežene peknej. Spousta jich je umučeno z terénu.
Hyundai nebrat... možná sorento to je dobrý, ale blbě se s nim jezdí.
Terracan - spousta lidi si to chválí.. mě tam vadi ten pohon 4x4 není kardanem ale retezem..
Z toho co se ti líbí a za ty kac bych šel po Pajero... a nebo Discovery 2
A neboj se starých Mrdek jak tu někdo psal.. když koupis pěknou funguji déle a lepe než ty nové
Upravil sebatt dne 25.05.2017 22:18
Dlouho byl můj favorit X trail ,ale potřeboval jsem větší kufr,takže volba padla na Pathfindera . Pohodlné velmi tiché auto. Po složení sedadel má obří prostor a naprosto rovnou plochu,takže i spaní je supr. V terénu toho zvládne mnohem více než bych od něj čekal a na redukci se s ním dají slušně trhat třeba staré pařezy ze země
Upravil marselus dne 26.05.2017 17:45
www.marselus.com
toli napsal:
Čeho by se těch 50-100tis mělo týkat? Koukal jsem se na ceny a nic zásadního tam není. Kotouč 1000,- destičky 1000,- spojka 15000,- dvouhmoták to je raketa 80000,- ložisko kola 3500,- , rozvody jsem zatím nekoukal.
3,2did 118kW není žádná hitparáda, ani kvalitou ani výkonově na 2,5t váhy. Auto bude mít určitě za ty peníze přes 200-250tis km, i když jsou rozvody řetězem, rády praskají, vodící lišty budeš muset zkontrolovat určitě, co vstřiky, co výměna oleje v automatu nebo jeho repas, co egr, co turbo, na řadu přijdou ložiska, čepy, ... vše bude v těch kilometrech na hraně životnosti, brzdy jsou spotřebák.
Elektronika je ten nejmenší problém. A myslím si, že je jedno, jakou značku auta koupíš.
Pokud se pro nějakou konkrétní rozhodneš, hledej na "jejím" fóru. Tam ty auta mají historii a zjistíš i co je už opraveno a vyměněno.
Stará diskovery je dobra novějších už bych se bal.. u te opět zvolit automat je hodně predimenzovanej a vydrží nesmysl. Manuál se v tom kazil. Občas to trpí na dětské nemoce žárovky atd atd... nějaké drobnosti s el. Ale dá se to udržovat a servisovat za rozumné peníze.
Automat a podvozek na perech a budeš mít klid. Do 150 koupis krásnou.
Patrol je super ale těžko se sežene peknej. Spousta jich je umučeno z terénu.
Hyundai nebrat... možná sorento to je dobrý, ale blbě se s nim jezdí.
Terracan - spousta lidi si to chválí.. mě tam vadi ten pohon 4x4 není kardanem ale retezem..
Z toho co se ti líbí a za ty kac bych šel po Pajero... a nebo Discovery 2
A neboj se starých Mrdek jak tu někdo psal.. když koupis pěknou funguji déle a lepe než ty nové
k té discoveře, zapomeň, že do 150 000Kč koupíš krásnou, obzvláště D2 trpí na korozi zadní části rámu, D1 má rám lepší, ale hnije zase dost na jiných místech. Motory a automaty jsou fajn, Za pěknou D2 bez investic počítej tak 200-210tis. Když si koupíš za 230tis už D3, což je luxus v pohodlí, nikde to nehnije, tak dáš 100tis do servisu a pak si budeš užívat ježdění.
taky prispeju do kola,moje pani si potrpi na suv,podminka byla stala 4x4 bo si neumim predstavit ze by tam neco kvrdlala...,prvni byl freelander 1.8 cng, rval jsem do toho mesicne 5-10litru,pak dostala hyundai santa fe, auto fungovalo bezvadne ale uz to bylo stary tak dostala predloni hyundai tucson v nafte a musim rict jen super,bez problemu a starosti spotreba kolem 8l jede paradne 103kw nafta,muzu jen doporucit.az zdechne koupim ji novyho.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Stará diskovery je dobra novějších už bych se bal.. u te opět zvolit automat je hodně predimenzovanej a vydrží nesmysl. Manuál se v tom kazil. Občas to trpí na dětské nemoce žárovky atd atd... nějaké drobnosti s el. Ale dá se to udržovat a servisovat za rozumné peníze.
Automat a podvozek na perech a budeš mít klid. Do 150 koupis krásnou.
Patrol je super ale těžko se sežene peknej. Spousta jich je umučeno z terénu.
Hyundai nebrat... možná sorento to je dobrý, ale blbě se s nim jezdí.
Terracan - spousta lidi si to chválí.. mě tam vadi ten pohon 4x4 není kardanem ale retezem..
Z toho co se ti líbí a za ty kac bych šel po Pajero... a nebo Discovery 2
A neboj se starých Mrdek jak tu někdo psal.. když koupis pěknou funguji déle a lepe než ty nové
k té discoveře, zapomeň, že do 150 000Kč koupíš krásnou, obzvláště D2 trpí na korozi zadní části rámu, D1 má rám lepší, ale hnije zase dost na jiných místech. Motory a automaty jsou fajn, Za pěknou D2 bez investic počítej tak 200-210tis. Když si koupíš za 230tis už D3, což je luxus v pohodlí, nikde to nehnije, tak dáš 100tis do servisu a pak si budeš užívat ježdění.
D3 je nesmysl koupit starou... to je past na prachy
D2 1999-2004 sezene velice slušnou kolem 5-6.000€ Takže kolem 150... neříkám ze zrovna 2004 ale 2002 po faceliftu se daji najít a před Fcl jsou také slušné auta..
Loni jsem koupil 3 a všechny se vešly do te cenové relace.. teď jich moc v nabídce v DE ani CZ není to je fakt ...
A v téhle kategorii aut bude vše krásné stát spousta peněz... na pěkné auto by to chtělo prišetrit.. to mas pravdu... tam to začíná na 200.000 + výše! Ale nějaké ojetejsi se dá najít
Upravil sebatt dne 26.05.2017 23:25