Nz... neni potreba nic dalsiho menit, ale muzes vymenit o-keouzek, ktery je v sani pokud ho mas ztvrdly. Takovy placaty ale sezenes asi jenom origo nebo se tam da dat i klasicky. Ja jsem ho menil, ale jenom proto, ze prototyp redukce mel trochu mensi rozmer a tak se tam viklal. Ale jinak to myslim potreba neni.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Balicek dorazil. Zitra predavam kamosovi, timto Ti diky. Ja pac du do 1150 tak jsem musel skrecnout. Jeste raz diky, Honza
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Predpokladam, ze na R850GS to bude stejny jako na R1100GS. Lze koupit i sadu redukci bez vstriku?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Zdar kluci, tak jsem se po zimě taky pustil do upgradu na jedenactdvanactku pořádně jsem motorku projel na staré vstriky abych aspoň trochu omezil pozimni placebo efekt pak přehodil vstriky a tu samou trasu dal s novýma. Motorka se starýma vstrikama jela jak z praku řekl bych tak jak jedenáctka jet má. Po výměně vstřiku,se malinko zjemnil chod,ale žádná extra hitparáda se nekoná, malinko líp reaguje na plyn a víc to cvakání vše funguje jak má volnoběh atd vše ok. Jen na vyšší kvalt mezi 4-5 tis při plné zátěži motorka neprijemne cukne jako by vynechá. Takže sem namontoval zpět staré vstriky a motorka bez problémů. Opět nahodil nové vstriky a zase to trhá. Neměl někdo podobný problem?
Po výměně vstřiků následovalo seřízení (u Tondy). Motorka jede jak "za mlada"...
Cuknutí (díru) při náhlém plném plynu jsem taky zažil - dělalo to benzínové čerpadlo....
Upravil hobr dne 10.04.2018 17:19
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
@Mana GS: nikdo si zatím nestěžoval takže bych to viděl na problém se seřízením nebo něco jiného. Jak píše hobr a jiní tak motorka se vstřiky jede mnohem líp než se starými.
P.S. ode mě je asi nemáš tak jenom pro jistotu, jestli tam máš správné vstřiky?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
hobr napsal:
Po výměně vstřiků následovalo seřízení (u Tondy). Motorka jede jak "za mlada"...
Cuknutí (díru) při náhlém plném plynu jsem taky zažil - dělalo to benzínové čerpadlo....
Nooo predpokladam,ze kdyby zacalo haprovat cerpadlo,tak to bude delat i s tema staryma kyblovackama. Ale nikdy to neudelalo a po prehozeni na stare to funguje bezvadne.