skalda napsal:
Tak me to pipa kdyz je dole i nahore,tak nevim...jsou tam tri draty tak jsem si myslel,kdyz je propojim,ze sepne cerpadlo a nic..na druhou stranu si myslim ze motorka nejde nastartovat se zarazenym stupnem,ale s bocakem dole,by mela jit nastartovat ..
Je to jinak - na bocaku nastartujes pouze pokud mas neutral, kdyz je bocak nahore, nastartujes s libovolnou rychlosti.
Jinak ten bocak je prepinaci koukam - 1 (brws - hnedobila) je spolecnej a mel by byt propojenej s 2 (brge - hnedozluta) nebo 3 (br - hneda) podle stavu stojanu.
Upravil awe_cz dne 22.05.2017 20:46
Lidičky, právě jsem pročetl všech 8 stránek a stejně jsem nenašel tutovou odpověď. Včera mi neseplo čerpadlo po zapnutí klíčku - až asi na počtvrté. Dost mě to rozladilo. Jeli jsme na výlet asi 300 km a na jedné křižovatce mi při rozjezdu mašina chcípla - zase čerpadlo. několik zapnutí klíčku a rozjelo se a až domu jelo, ale předjíždějte s takovým strojem. Otázka zní: JE TO ČERPADLEM? (má normální chod a zvuk, najeto 115tis)
|
- Jaké nejrychleji koupit? Chtěl jsem zítra jet do Švýcarska.
miraxm napsal:
Lidičky, právě jsem pročetl všech 8 stránek a stejně jsem nenašel tutovou odpověď. Včera mi neseplo čerpadlo po zapnutí klíčku - až asi na počtvrté. Dost mě to rozladilo. Jeli jsme na výlet asi 300 km a na jedné křižovatce mi při rozjezdu mašina chcípla - zase čerpadlo. několik zapnutí klíčku a rozjelo se a až domu jelo, ale předjíždějte s takovým strojem. Otázka zní: JE TO ČERPADLEM? (má normální chod a zvuk, najeto 115tis)
|
- Jaké nejrychleji koupit? Chtěl jsem zítra jet do Švýcarska.
Díky a jsem z Tábora.
prosimtě až na to příjdeš co ti to dělá dej vědět. mám to samé už 4 roky a nějak jsme na to nepřišli ještě :-/
Mě se to chovalo podobně - zkusil jsem prohodit relé paliv.čerpadla(6) s relé klaksonu(5) - viz - a od té doby dobré , čerpadlo maká, klakson troubí.(ťuk ťuk ťuk klepu na dřevo...)
koudak přiložený následující obrázek:
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda jste někdo nezkoušel dát jiné palivové čerpadlo do R 1100 gs.
Na příklad toto. https://www.motora.cz/magneti-marelli/313011300047.html
Nevím ale průměr jaký je, ale tlak i průtok by měl být OK
koudak napsal:
Mě se to chovalo podobně - zkusil jsem prohodit relé paliv.čerpadla(6) s relé klaksonu(5) - viz - a od té doby dobré , čerpadlo maká, klakson troubí.(ťuk ťuk ťuk klepu na dřevo...)
Zdravím, uměl by to někdo dát do češtiny v tom schematu? Děkuji.
Upravil bmwivo dne 03.04.2018 13:59
Ivoš.
norv napsal:
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda jste někdo nezkoušel dát jiné palivové čerpadlo do R 1100 gs.
Na příklad toto. https://www.motora.cz/magneti-marelli/313011300047.html
Nevím ale průměr jaký je, ale tlak i průtok by měl být OK
Díky za info
Zkoušel jsem, mám no v nádrži a luxus. Je stejné jako origo, jen jiný konektor, který je v balení https://www.autok...8-nd119719 sací koš čerpadla koupíš na https://www.aliex...0.0.QAvKmQ v BMW stojí 1200,- a je úplně stejný, kupoval jsem oba.
Upravil mysaccek dne 03.04.2018 19:17
700 GS, 1100 GS
Chlapi. už mě to čerpadlo fakt vyčerpává a točí, jak někdy netočí. Můžete mi někdo říct který mám koupit? Jestli to za 700, nebo to za 1500 nebo toho bosche za 2200? co se týče peněz tak je mi to asi jedno, jen chci aby když ho koupim, vyměním, aby fungovalo. Na mašině už skoro nejzdim a vytočí mě když k tomu přijdu a ono mi to chcipne po vyjetí z garáže na křižovatce. Dík !
Moje 1150 GSA má pomalu 160 000 km, já na ní najel 100 000 km. Nevím jestli předchozí majitel čerpadlo měnil, ale já ne. Příští rok se chystám na Nordcap. Když vezmu vpotaz vysoké ceny v Norsku, nechci to nechat na náhodě a preventivně bych ho vyměnil.
Teď který použít? Možnosti jsou následující.
BOSCH 0 580 314 068 cena kolem 2000 Kč, musel by se předělat konektor
MAGNETI MARELLI 313011300010 cena od 500 Kč
VEMO V10-09-0827-1 cena kolem 1000 Kč
VDO 405-052-003-002Z cena od 2000
Kolik s tím čerpadlem máš najeto? Jak si to vyřešil s tím předfiltrem? Pasovalo bez problémů?
S předěláním konektoru problém nemám, ale chtěl bych původní čerpadlo vozit sebou pro případ poruchy. Tím že by každé čerpadlo mělo jiné konektory by někde na cestě mohl vzniknout problém. Na druhou stranu Bosch je renomovaný výrobce, takže se dá předpokládat dlouhá životnost.
Upravil Saturnin dne 08.12.2019 15:36
Saturnin napsal:
... nechci to nechat na náhodě a preventivně bych ho vyměnil ...
Preventivní výměna při dnešních tlacích na výrobní náklady je podle mého mínění větší spoléhání na náhodu než původní čerpdlo.
Mimochodem, mám R1100RS s 250k km na tacho a R1150RS s 156k km na tacho, obě mají čerpadla originální.
Upravil Francis dne 08.12.2019 15:38
Saturnin napsal:
Kolik s tím čerpadlem máš najeto? Jak si to vyřešil s tím předfiltrem? Pasovalo bez problémů?
S předěláním konektoru problém nemám, ale chtěl bych původní čerpadlo vozit sebou pro případ poruchy. Tím že by každé čerpadlo mělo jiné konektory by někde na cestě mohl vzniknout problém. Na druhou stranu Bosch je renomovaný výrobce, takže se dá předpokládat dlouhá životnost.
Předfiltr pasoval bez problémů, mimochodem v BMW jsem ho kupoval asi za 1200,- a zde za https://www.aliex...b201603_55 pár dolarů naprosto ten stejný.
Upravil mysaccek dne 08.12.2019 16:42
700 GS, 1100 GS
Dobrý večer,
kolega mě poprosil, zda bych mu nevyměnil čerpadlo na jeho R1150R.
po výměně relátka a kontrole kabeláže usoudil, že je vadné čerpadlo. Stačilo přejet železniční přejezd a nebo retardér a moto přestala někdy jet. Rána do nádrže a zas to jelo.
Po vyndání celého čerpadla byl ihned jasný problém. Vyhřátý konektor uvnitř nádrže co je zapojený do čerpadla (jako je na R1200) nebo u nového čerpadla BOSCH.
Shodou náhod mám zakouopené nové čerpadlo BOSCH jako náhradní včetně konektoru do mé R1150ky a tak jsem mu ho dal s tim, ze seženu pak nový.
Jenže konektor je samostatně snad nesehnatelný...obešel jsem několik obchodů a nikde nic..
Nemáte někdo tip kde ho koupit?
Díky