Přidám se : nemáte někdo čip 10 nebo 11 na jednosvíci 1150 - 2003 , já to potřebuji na filtr KN + Y + otevřená konc.
díky Roman
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Racek napsal:
Zkuste Milana Enduroškola. Ten to tady někde psal a nabízel že to i namontuje.
jj víme ...byl to dotaz jestli náhodou někdo nemá
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Nevim jestli to tady někdo psal už, ale trochu jsem zkoušel....
originál soft - nesmysl - od průběhu až po spotřebu...
stage 8 s katem a orig koncovkou je velice příjemná změna - reakce na plyn o milion procent lepší, spodek lepší, ten přechod 3-4tis otáček furt divnej ale lepší.. nad 5tis zatáhne jak cip. spotřeba o litr nižší oproti originálu, u mě... vibrace u cestovních rychlostech vyšší než originál, kdo někdy dával na třiapule velkej předstih...asi tak..
zkoušel jsem Y-svod, pro mě utrpení, vibrace peklo hruza děs, spodek pěknej, vršek nic moc, celkově k ničemu...
dal jsem stage 10, problém s průběhem vyřešen, ale ty vibrace...hnus...
nechal jsem stage 10 a vrátil kat, TOHLE pro mě nejlepší kombinace... vibrace skoro nic, hlavně cestovní rychlosti 110-130 krása a s vyšší rychlostí se stále zmenšují... průběh výkonu je pro mě užasnej, dole se pěkně sbírá, míň než stage 8 ale zase přechod 3-4tis je super a táhne do konce dost lineárně... barva svíček o malinko lepší než originál, nejsou tak moc bílé, možná náznak cihle,ale uplně trochu.
moje poznatky... třeba to někomu pomůže...
R1150R 2004
stage 10 (8)
scorpion red ex.
Zdravíčko, jakou stage by jste doporučili pro R1100GS: rozšířené sání, KN filtr, symetrické svody, bez lambdy, bez katalyzátoru, laděný výfuk LeoVince s tlumivkou a vstřiky z R1200 ?? Díky
Upravil street-dog dne 25.08.2020 14:37
BMW R 1100 GS
Nejde mi o výkon, takhle "upravenou" jsem ji již koupil až na ty vstřiky, ale rád bych to uhlazení křivky a snad to odstraní i "pocukávání" na který vstřiky pomohly, ale pořád to není ono
BMW R 1100 GS
street-dog napsal:
Nejde mi o výkon, takhle "upravenou" jsem ji již koupil až na ty vstřiky, ale rád bych to uhlazení křivky a snad to odstraní i "pocukávání" na který vstřiky pomohly, ale pořád to není ono
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Tak jsem se dal do výměny chipu v jednotce na R1100GS a po rozdělání jsem zjistil, že už někdo chip měnil a mám tam nějakej chip od Wunderlich, bohužel se mi nedaří k němu nic najít. Dokonce je ten chip připojenej ještě přes nějaký rozšíření (na spodní straně rozšíření je taky nějakej chip) a celkově jednotka uvnitř vypadá jinak než na všech videích na youtube apod. Nevíte k tomu někdo něco ? Nebo nemáte někdo nějaký dokumenty k tomu ? Díky
Upravil street-dog dne 13.11.2020 16:59
BMW R 1100 GS
Díky moc jj na budíkách červený začíná už před 8000 otáček. Takže když tento vyhodím a dám stage 10 od Johna tak si určitě polepším. Vyšší onezovač nevyužiju.
BMW R 1100 GS
Tak ten wunderlich tam můžu kdykoliv zase vrátit. Zatím jsem na stage10 najel cca 40km, ale vypadá to, že je to lepší. Hlavně při konstatní rychlosti a reakce na plyn je taky lepší.
BMW R 1100 GS
street-dog napsal:... když tento (Wunderlich) vyhodím a dám stage 10 od Johna tak si určitě polepším ...
Mám stage 10 od Johna na R1150 RS a vrátil jsem se k serii. Nové vstřikovače, testované jak EV14 tak skutečně fungl nové originální EV6, přinesly lepší chování než stg10 ale s originálním chipem. A to mi Johnův chip na RS fungoval až na třetí nebo čtvrtou verzi a "výhrůžkou" že za dva týdny jedu na jih Albánie a přijedu do Soluně :-)