Takže nová zpráva o Lucovi.
Dýchá už sám, bez přístrojů, a všeobecně reaguje dobře. Na požádání lékařů otevírá a zavírá oči , pohne nohama, otci sevřel ruku. Včera večer měla přijít na řadu zkouška mluvení, výsledek zatím neznáme. Jen tak dál!!!!! Vai Luca!!!!!
Maiali nel Fango!
Nemá smysl srovnávat retro rallye typu Heroes Legend nebo dokonce fun akci typu Budapest - Bamako s Dakarem. Je to asi jako srovnávat RallyeXL s Erzbergem nebo závod minibiků na výstavišti s MotoGP apod.
Dakar je extrém a nikomu nezáleží na tom, jestli ten konkrétní závodník dojede nebo nedojede. Pokud není zraněný, tak to organizátory nezajímá. Sebere ho zametací vůz na konci a nazdar. U Heroes je to trošku jinak, je to mnohem pohodovější akce, několikrát jsem o tom mluvil přímo s H. Auriolem osobně a říkal, že prvotní zájem je, aby všichni dokončili a užili si pocit z pouštní rallye. To je velký rozdíl. Dakar je naopak vyřazovací. Organizátorům jde o to, aby co nejvíce lidí odpadlo, aby zůstali jen ti nejlepší a nejodolnější (a s největším zázemím a rozpočtem)...
Hlavní rozdíl je pochopitelně v tom prvotním - sponzoring. A každého sponzora zajímá, jaká bude prezentace v médiích. CO JSTE VIDĚLI NEBO SLYŠELI NEBO ČETLI O HEROES LEGEND V TELEVIZI APOD? Nic, pochopitelně že nic. Nulová odezva od médií. To je ten základ. U Dakaru máte zajištěný odběr 250 televizních stanic, které vysílají 14 dnů denně zpravodajství. To je něco, co se nedaří nikomu jinému a dokud se to nezmění, tak bude vždycky Dakar a pak až ti ostatní, i když jejich rallye můžou být drsnější, kvalitnější a férovější a jánevímco...
TOLI: Srovnávat sériovou Aprilii a to, co předvádí tým kolem Lopeze je fakt nesmysl. To samé jako kdyby si někdo myslel, že si půjde koupit Sherco a bude to tak jezdit jako to jezdilo D. Casteu. Oba dva mají kolem sebe hejno lidí, kteří ten stroj prakticky během noci zgenerálkují, nasazení je tam maximální. A i když je to mnohem méně náročné, tak to samé dělají i všem ostatním na špici. Bez toho to prostě je moc riskantní. Jediný, kdo vpředu nemá za sebou takový tým, je H. Rodrigues. Taky jede na řekl bych nejspolehlivější ze všech 450 v závodě - WR450F s Meca kitem, na který sežene cokoliv ze servisního kamionu Meca (pojízdná samoobsluha). Je to šíleně drahý ale díly na to jsou hned a je to vyvíjené a laděné léta a je to osvědčené a prověřené. To samé Fretigne. Pokud ti jezdci neváží 100kg a umí jezdit, tak se do té špičky mají šanci dostat. Je to všechno teoretické plácání - zkuste si to postavit, zkuste s tím jezdit a uvidíte. Milan tady u nás měl namontovaný kit za pár korun (pár = asi 3500EUR) od belgičanů, se kterým Martin Macek dojel 15. v tom ročníku 2007. Je to amatérská práce, doslova kovařina. Pevné, masivní ale těžké. Jezdil s tím v Tunisu a hned potom to dal dolů, těžiště pekelně vpředu, bojoval s tím na každém skoku a vůbec si nedovedl představit, že s tím bude 14 dnů naplno závodit v písku a jezdit s tím 500-700km.
Touratech předloni přišel s relativně levným kitem na G650 ale ta motorka je prostě moc těžká a jezdce to ubije. Na takový závod jako je Heroes je naprosto ideální - ten motor je neskutečně stabilní a nepotřebuje denní servis jako 450. Ale nikdy se s ním nedá jet to, co by bylo potřeba na nějaké zajímavé pozice na Dakaru. Ale pokud se rozhodnou dělat kit na 450 (ostatně díly na konverzi nabízí i B. Pratta ale je to podle mě horší konstrukce než měl Verhoeven a neskutečně drahá), a povede se jim to dotáhnout do podoby homologované konverze, byla by to vstupenka na velký Dakar pro menší týmy do kategorie M a o to jde. Kdo ví, co bude příští rok. Třeba zase nechají ty 690RR závodit... nikdo nevíme.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Chtěl jsme se zeptat, nevíte někdo něco o té Aprilii? Jaký to má motor?Opravdu aprilka, nebo něco koupenýho?...dojela moc pěkně, na to, že to byla její "novodobá"premiéra.
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
Rico napsal(a):
..... nevíte někdo něco o té Aprilii? Jaký to má motor?Opravdu aprilka, nebo něco koupenýho?...dojela moc pěkně, na to, že to byla její "novodobá"premiéra.
Vypadá to na tování úpravu standardního modelu, který s ním má společného jen rám a blok motoru. Pokud do toho dá fabrika takové peníze, tak je to opravdu o něčem jiném a nic to nevypovídá, jak jezdí a jak je spolehlivý sériově vyráběný standardní model.
Paji: To jsem nemyslel jako nějaký ukazatel, spíš mě zajímalo zda je to jejich vlastní motor, nebo tam vrazili naky koupeny.
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
On to byl sice pro tuhle dvouválcovou 450 první Dakar, ale Aprilka s ním slaví už pár let dost úspěchů v MS v Supermotu. To je samozřejmě o dost jiný použití, ale pořád jsou to zkušenosti ze závodního nasazení, takže do Dakaru asi nešli s úplně čistým stolem.
Jinak škoda tý blamáže s Comou, mohli jsme bejt napnutý až do konce kdo vyhraje, ale i bitva o druhej flek stála za to. Takže velká gratulace Palu Andersovi, určitě si to po těch letech zasloužil. A samozřejmě veliký smeknutí před našima klukama a myslím, že se nikdo neurazí, když napíšu, že hlavně před Romanem . Ať se stane cokoli, bude už napořád mým oblíbeným jezdcem.
No abych to za sebe shrnul komplet, snad se i Luca dá brzo do kupy.
Tak a teď zase rok čekat, to bude něco, už teď mám absťák..... Maiali nel Fango!
Spolupráce s rotaxem říkáte? hmm to bych mohl bejt nevěrnej
Ten motor je pecka ale škoda toho že údržba je na tom stejná jak na jednoválci ale všechno dvakrát
Do soutěže mám ceny prakticky od všech závodníků a týmů...
Takže to bude balík věcí pro fandy Dakaru...
Uzávěrka je zítra v poledne!
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tisková konference Czech Dakar Teamu po návratu z Rally Dakar 2010 se uskuteční v pátek 22. ledna 2010 v 10:00 hodin v hotelu Hilton v Praze, Pobřežní 311/1, 186 00 Praha 8 - Karlín.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...