Bohumil napsal:
Ale s LC se jezdí na kafe do Rakouska ne do kirgischanu a machometanie....
Ha....a sme zase u toho,na 1100 a 80g/s vyměním vzduchac bez vercajku... fcil mudrujte.
Potřebuješ klíček, aby jsi sundal sedlo. A to je manuální práce Bohumile!
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mr GS napsal:
Ty seš typickej uživatel, toho nejhrubšího zrna...
Měnil jsi někdy ten vzduch. filtr za těch 10 let, co tom máš?
hele.. na to, ze zijes ve meste (a ja na vesnici).. jses teda docela drzej
Kde beres to presvedceni o tom, ze TY servisujes a ja ne?
Jedinej duvod, proc si nektery veci nedelam sam je, ze mam hodne prace.. nicmene servisuju nekolik kol, LCcko, nekolik ctyrkolek a dohlizim na servis nekolika aut.
Drobnosti na autech si delam sam.. nicmene neni to pro mne uplne (ani financne) vyhodny.
Vymena filtru i podle toho Tvyho navodu je podle mne banalni, zvlast, kdyz pouzivas RepRom.
Mmch jsem TorqueNa.i. Jsou v tom videu momenty?
Dodrzujes momenty?!!!
Viděl jsi aspoň, jak se na tom dělá servis?... ideálně v porovnání se starou 12kou?
muzu se podivat do RepRomu, nicmene neverim, ze to je vetsi rozdil.
OLEJ JSEM SI MENIL A PADAK (ORIGO) JSEM AFAIK NESUNDAVAL.
Susplech jo.. to je votrava. Mam ten enduro susplech origo.
Vždyť musíš i sundat padáky, abys vyměnil olejovej filtr.
lzes tj. otazka je.. lzes teda i v dalsich vecech?
Já si udělám servis na ulici v Kyrgyzstánu za 20 min jen s nářadím, co mám pod sedlem. Co ty? Zajedeš do Inveltu a druhej den se pro to stavíš?
za to bych byl vdecnej, nicmene logisticky to je slozita operace. Proto si chci koupit Deboňa.
Nicmene zatim nemam ani auto s kouli.. to by se melo pristi mesic zmenit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tygr napsal:
A nemožnost repase koncákujinak uživatelsky příjemný,proti tomu nic,ale....
jj souhlas.. nicmene nedela to uz nekdo?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
Ty seš typickej uživatel, toho nejhrubšího zrna...
Měnil jsi někdy ten vzduch. filtr za těch 10 let, co tom máš?
hele.. na to, ze zijes ve meste (a ja na vesnici).. jses teda docela drzej
Kde beres to presvedceni o tom, ze TY servisujes a ja ne?
Jedinej duvod, proc si nektery veci nedelam sam je, ze mam hodne prace.. nicmene servisuju nekolik kol, LCcko, nekolik ctyrkolek a dohlizim na servis nekolika aut.
Drobnosti na autech si delam sam.. nicmene neni to pro mne uplne (ani financne) vyhodny.
Vymena filtru i podle toho Tvyho navodu je podle mne banalni, zvlast, kdyz pouzivas RepRom.
Mmch jsem TorqueNa.i. Jsou v tom videu momenty?
Dodrzujes momenty?!!!
Viděl jsi aspoň, jak se na tom dělá servis?... ideálně v porovnání se starou 12kou?
muzu se podivat do RepRomu, nicmene neverim, ze to je vetsi rozdil.
OLEJ JSEM SI MENIL A PADAK (ORIGO) JSEM AFAIK NESUNDAVAL.
Susplech jo.. to je votrava. Mam ten enduro susplech origo.
Vždyť musíš i sundat padáky, abys vyměnil olejovej filtr.
lzes tj. otazka je.. lzes teda i v dalsich vecech?
Já si udělám servis na ulici v Kyrgyzstánu za 20 min jen s nářadím, co mám pod sedlem. Co ty? Zajedeš do Inveltu a druhej den se pro to stavíš?
za to bych byl vdecnej, nicmene logisticky to je slozita operace. Proto si chci koupit Deboňa.
Nicmene zatim nemam ani auto s kouli.. to by se melo pristi mesic zmenit.
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
...no ehm...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
koukam, ze bud za 7k drzak na mobil ve kterem bude ovladatelna mapa/bmw apka koleckem, nebo za 17k ten navigator, tak to jsem zvedav na testy funkcnosti obou variant ...
Mr GS napsal:
Musím říct, že jestli je pravdivá aspoň půlka z těch reklamních keců, tak tenhle novej model se vydal opravdu mnohem lepším směrem, než ty předchozí dva
az misty na design to vypada presne tak
Na druhou stranu... udělat pár kroků vpřed, když u posledních dvou generací se udělalo 10 kroků zpět,
v cem konkretne? Ja jsem s LC extremne spokojenej: nemam turbulence v helme, skvele to sviti, stavitelny plexi, TEMPOMAT, Dynamicka ESA, sirsi gumy.
Co je na tom 10 kroku nazpatek? Nesmysl.
U předchozích LC mě stačilo vyměnit vzduch. filtr a bylo jasný, že tohle bych chtěl dělat někde venku. Komplikovaností to lehce předčilo i ****ní F650GS.
naprosto nechapu.. povolis par sroubu nahore a je venku.
Kde vidis problem?
Ty seš typickej uživatel, toho nejhrubšího zrna...
Měnil jsi někdy ten vzduch. filtr za těch 10 let, co tom máš?
Viděl jsi aspoň, jak se na tom dělá servis?... ideálně v porovnání se starou 12kou? Vždyť musíš i sundat padáky, abys vyměnil olejovej filtr. Já si udělám servis na ulici v Kyrgyzstánu za 20 min jen s nářadím, co mám pod sedlem. Co ty? Zajedeš do Inveltu a druhej den se pro to stavíš? YouTube Video
jako na jeden sroub to neni, ale zas nejaka hruza to taky neni
menili jsme u KTM 1090 zarovku v prednim svetle, 1,5hodina prace (je fakt, ze pul casu byl smich nad tim jaky jsou to ****i) a ve finale odsroubovano 27 sroubu a pul predku motorky se vali na zemi
tohle je desny, ne filtr na LC
Byl jsem se svézt na nové třinácté
Myslím ze tu všichni malujeme čerta na zeď
Světlo vypadá jak vypadá bohužel žádný Matrix to není jak uváděli
Ja jsem na Adviky tak pro mě toto ne
rstd přiložený následující obrázek:
rstd napsal:
Světlo vypadá jak vypadá bohužel žádný Matrix to není jak uváděli
no pisou to vsude.. ma to byt tusim priplatkova vybava.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rstd napsal:
Světlo vypadá jak vypadá bohužel žádný Matrix to není jak uváděli
no pisou to vsude.. ma to byt tusim priplatkova vybava.
nemyslim si, ze by to mohl byt Matrix s funkcemi jako v aute (vypinat svetlo protijedoucim a chodcum), vyzadovalo by to kameru
a i kdyby ji tam dokazali nacpat, nevim, jak by vyresili cistotu a taky naklony motorky, muselo by to byt ve finale daleko sofistikovanejsi nez v aute a to nedava smysl
smysl dava prisvecovani do stran, coz tady je
ale i tak nemuselo byt to svetlo tak hnusny, jsem na to zvedav nazivo, ale zatim tedy nadseni nula, snad bude advik z uplne jineho testa (ale je to asi jen zbozne prani, bohuzel)
xylem napsal:
ale i tak nemuselo byt to svetlo tak hnusny, jsem na to zvedav nazivo, ale zatim tedy nadseni nula, snad bude advik z uplne jineho testa (ale je to asi jen zbozne prani, bohuzel)
svetlo mi prestava vadit... nicmene ta cela stavba okolo radaru a mechanismu zvedani plexi... mi prijde takova subtilni... ne tolik cool, jsko na 1250.
viz. amaterska videa jizdy...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Že ten predok je minimálne divný je fakt, no mechanizmus plexi u 1200-1250 patrí medzi najväčšie konštrukčné prúsery BMW. trasie sa to jak huspenina, má to nanič kinematiku a nezvláda to väčšie sklo. Na 1300 to vyzerá lepšie navrhnuté, ale robustnosť toho mechanizmu neviem posúdiť, nevidel som to naživo.
Tryskac napsal:
Že ten predok je minimálne divný je fakt, no mechanizmus plexi u 1200-1250 patrí medzi najväčšie konštrukčné prúsery BMW. trasie sa to jak huspenina, má to nanič kinematiku a nezvláda to väčšie sklo. Na 1300 to vyzerá lepšie navrhnuté, ale robustnosť toho mechanizmu neviem posúdiť, nevidel som to naživo.
mne se to teda na LC nijak neklepe a okolo helmy nemam temer turbulence. A to od zacatku.
17cm / 175 cm.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks, meriam podobne, takže na to akú má plochu origo sklo, robí svoju prácu dobre, takže to nie je to čo kritizujem. No nehovor, že sa Ti to sklo nechveje, to si si len zvykol a nevnímaš to. Ale ak by si mal väčšie sklo, tak pri vyšších rýchlostiach by si videl ako sa sklápa-ohýňa či u niekoho zosúva dolu kvôli tomu, že tá mechanika je slabá na vyšší areoodpor. Ved si určite videl to množstvo výrobcov rôznych vzpierna plexi.
nn.. jenom pri pohledu na LCcko, ovecku, vlastni fotku apod.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tryskac napsal:
Hicks, meriam podobne, takže na to akú má plochu origo sklo, robí svoju prácu dobre, takže to nie je to čo kritizujem. No nehovor, že sa Ti to sklo nechveje, to si si len zvykol a nevnímaš to. Ale ak by si mal väčšie sklo, tak pri vyšších rýchlostiach by si videl ako sa sklápa-ohýňa či u niekoho zosúva dolu kvôli tomu, že tá mechanika je slabá na vyšší areoodpor. Ved si určite videl to množstvo výrobcov rôznych vzpierna plexi.
vibrace se mi obecne nelibej, ale u plexi na LCcku mne teda nikdy moc nenapadlo, je nejak resit. Ta konstrukce je nejake magnesium, ne?
Co si pamatuju, tak jsou tam konstrukcni vule z vyroby? Neprijde mi, ze by se mi to po 60 tisicich nejak hnulo.
Muze byt vubec stavitelne plexi bez urcite vule?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2