tkala napsal:
Pokud se chystáte s GS někam na šotolinu nebo do šutrů, vyřešte si ochranu toho vnitřního svodu. Venkovní mám jako novej, vnitřní zhruba na urovni filtru je jak po bombardování... Není to jen o estetice, musí to brát i výkon.
tkala napsal:
Pokud se chystáte s GS někam na šotolinu nebo do šutrů, vyřešte si ochranu toho vnitřního svodu. Venkovní mám jako novej, vnitřní zhruba na urovni filtru je jak po bombardování... Není to jen o estetice, musí to brát i výkon.
Nemohl bys sem hodit fotku/y?
Prosiim.
Ondra
Večer to nafotím a zkusím to sem nějak propašovat...
Na týhle to totiž není úplně vidět. :-) Navíc je to před další ránou. Ale při troše hledání tam tu prohlubeň najdeš. :-) Snad se mi povede tu fotku přihodit....
tkala přiložený následující obrázek:
tkala napsal:
Tak tady je to vidět líp... Sice trochu rozmazaný, ale už se mi dolu znovu nechce.
Teda to je neco .. To jsou ty trubky tak slabe nebo jezdis tak divoce? To vypada, jak by ti ten sterk lital i kolem usi
Ale vazne - dela nekdo neco na ochranu? Mozna by stacilo tam dat nejakou kovovou mrizku ci sit ...
Dekuju moc za ty fotky, je z toho jasne, ze s tim je treba neco delat.
tkala napsal:
Tak tady je to vidět líp... Sice trochu rozmazaný, ale už se mi dolu znovu nechce.
Teda to je neco .. To jsou ty trubky tak slabe nebo jezdis tak divoce? To vypada, jak by ti ten sterk lital i kolem usi
Ale vazne - dela nekdo neco na ochranu? Mozna by stacilo tam dat nejakou kovovou mrizku ci sit ...
Dekuju moc za ty fotky, je z toho jasne, ze s tim je treba neco delat.
No mám trochu zohybaný i ten kryt filtru vedle, taky nějakou ránu dostal a hlavně u něj prasknul ten pásek co ho drží. Je to na té fotce vidět taky. Snad je to náhoda a ne jeho vlastnost.
Hm hm...pěkné pěkné...od té doby, co jsem ji viděla na obrázku, jsem nephla spát...do té doby, než jsem zjistila, že mi na zem chybí asi 5 čísel...*pissed**pissed**pissed* Kua chtělo by to nějakou lady verzi
Baforský fdoleček forever....
No na silniční motorku patří silniční kryty ne? Přece s tím nebudete jezdit offroad Na přímý dotaz známého z nejmenované zahraniční enduroškoly (ten co je na většině promo fotek BMW) proč to nemá stavitelné vidle mi bylo řečeno že (cituji doslova) "předpokládané využití motocyklu je silnice s občasným výletem po méně kvalitních cestách ale nikoliv offroad"... Tak bacha na záruku ¨
Kryt oleje - dodej, okamžitě vyměníme. Nicméně není to kryt který má ochránit když motorem trefíš pařez ale má to chránit chladič před bahnem a kameny co lítají od předního kola. Možná to bude chtít silnější držák z toho nerezu, navrhnu zlepšení. Podle mě s tím takhle zatím nikdo nejezdil...
Hlavní kryt - asi takhle, pořádný kryt motoru dělá TT pro BMW. Bude se prodávat pod číslem 7160 7 702 951 a mělo by to už jít objednávat. Bohužel my ho prodávat nesmíme (klasická zatracená OEM business dohoda). Podle mě je velkej dost a kryje značnou část spodku svodů. Netuším co bude stát. My na to budeme mít schránku na nářadí, která je dělaná ve stylu povinného toolboxu na rallye. Vypadá to možná divně ale to místo je dost dobrý a v případě extra velké rány to odnese dutina schránky a ne hlavní kryt nebo motor. Nemám fotku samotného krytu (třeba už jí bude mít někde BMW, ve výrobě jsou už 3 týdny) ale tady to je i s tou schránkou. Odmyslete si bedničku vpředu a ten zbytek je kryt.
Bestie napsal:
Hm hm...pěkné pěkné...od té doby, co jsem ji viděla na obrázku, jsem nephla spát...do té doby, než jsem zjistila, že mi na zem chybí asi 5 čísel...*pissed**pissed**pissed* Kua chtělo by to nějakou lady verzi
I s tím nízkým sedátkem?
Není F650GS (twin) nižší? Tady to mají dva lidi a přijde mi nižší než stará F650ka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ještě k tomu svodu - prakticky všichni lidi co jezdili offroad s R1200GS měli v podobným nebo ještě horším stavu propojovací trubku svodů. Podle mě to vliv na výkon má nulovej. Je to asi z tenčího materiálu kvůli váze. Na 1200GS se dělá takový duralový kryt, který na kamení stačí (resp. dělají se ještě i na svod vlevo a vpravo pod válcem ale tam prakticky není potřeba). Třeba by se to tím dalo ochránit taky.
Kryt oleje - dodej, okamžitě vyměníme. Nicméně není to kryt který má ochránit když motorem trefíš pařez ale má to chránit chladič před bahnem a kameny co lítají od předního kola. Možná to bude chtít silnější držák z toho nerezu, navrhnu zlepšení. Podle mě s tím takhle zatím nikdo nejezdil...
Jsem s tím jezdil JEN po silnicích, značených v mapě. Albánské.... :-) Ten kryt taky dostal někde ránu kamenem od kola.
Stavím se s ním. Stejně musím přijet zaplatit ten tankvak, co jsem měl vrátit a nechám si ho. Nemáte v Modleticích ještě tu 800, že bychom se podívali na ten kryt svodu z 1200 a já mohl přijet autem abych odvezl i padáky? Pokud ne, přijel bych na motorce ale museli bychom ty padáky na místě namontovat. Tomáš
I s tím nízkým sedátkem?
Není F650GS (twin) nižší? Tady to mají dva lidi a přijde mi nižší než stará F650ka.
Jenže to 650 má loukotě, to je taková lepší Babeta a v Autecu říkali, že na to dráťák ještě nedělají. Je to motorka na silnici, ta 800 je v tomhle asi úplně jinde. Už v základu. Samozřejmě nějaké vytunění off doplňky by mohlo leccos vylepšit, ale nevím...prostě mi ta 650 přijde taková motorka pro bábofky a já jsem bestie
Spíš bych viděla svou cestu v 1100 GS, tam dosáhnu celkem v pohodě.
Baforský fdoleček forever....
tkala: 800 tady není ale během tak 14 dnů má být showbike..
Asi bude fakt nejlepší se stavit, hodíme tam ty padáky a zkusíme pořešit ty věci přímo na motorce.
Bestie: No jo, jenže 1100 v terénu je přece jen jiná váha. Jestli s tím chceš jezdit offroad. Jestli ne, tak to je jednoznačná volba, podle mě je chod motoru u boxera nesrovnatelný a jízdní komfort taky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bestie napsal:
Spíš bych viděla svou cestu v 1100 GS, tam dosáhnu celkem v pohodě.
mam 1100 GS, na vystave jsem zkousel 800 GS se snizenym sedlem a dosahnul jsem lip jak na tom svym hrochovi.
Hm, tak na výstavě jsem dosáhla taky, ale nevím, byl to nějakej podmírák. U Cyrila jsem z té 800 nedosáhla ani omylem...v neděli jsem si poseděla na Kalaharce a v pohodičce celou plochou nohy.
Baforský fdoleček forever....
Bestie napsal:
Spíš bych viděla svou cestu v 1100 GS, tam dosáhnu celkem v pohodě.
mam 1100 GS, na vystave jsem zkousel 800 GS se snizenym sedlem a dosahnul jsem lip jak na tom svym hrochovi.
Hm, tak na výstavě jsem dosáhla taky, ale nevím, byl to nějakej podmírák. U Cyrila jsem z té 800 nedosáhla ani omylem...v neděli jsem si poseděla na Kalaharce a v pohodičce celou plochou nohy.
Holt bude treba vzdy z motorky seskocit a stat vedle, pak se s ni zase rozbehnout a naskocit Nebo to resit zadnima koleckama jak na kole
Bestie napsal:
Spíš bych viděla svou cestu v 1100 GS, tam dosáhnu celkem v pohodě.
mam 1100 GS, na vystave jsem zkousel 800 GS se snizenym sedlem a dosahnul jsem lip jak na tom svym hrochovi.
Hm, tak na výstavě jsem dosáhla taky, ale nevím, byl to nějakej podmírák. U Cyrila jsem z té 800 nedosáhla ani omylem...v neděli jsem si poseděla na Kalaharce a v pohodičce celou plochou nohy.
Holt bude treba vzdy z motorky seskocit a stat vedle, pak se s ni zase rozbehnout a naskocit Nebo to resit zadnima koleckama jak na kole
A co vysoke podpatky?
Ty nosím jen k podvazkům.
Baforský fdoleček forever....