pepanek1150 napsal:
A ví někdo, co to bude stát po akční ceně ? A jak dlouho ještě sleva bude ? Je to fakt pěkný, ale jedinec si to musí v makovici urovnat zda ano či ne
stepáne, v celkovém hodnocení D3 a Wunderlich touring screen jsi na tom jak ? Vrátil by ses k Wunderlichu ? Mám ho taky od roku 2006 a najeto s ním cca 40 tis., je pravda, že 80 % asfaltu. To, že se trochu
klepe už dávno neřeším, jsem s tím celkem spokojenej. Při výměně GS na GSA šel Wunderlich se mnou , pravda je, že když to jdu jednou za . . . oddělat, vyčistit a vrátit, tak už jsou ty plasty pod šrouby nějaký unavený. Vím, že výměna plastů je vůči D3 za pár kaček, ale stejně se ptám. Krásný to D3 je, ale využitelné pro někoho, kde tolik v terénu nejezdí ? A ještě něco mi nejde do makovice ? TT udělá D3 s tím, že
jeho technologie a já nevím co ještě je TOP na trhu s tím, že ogiro mřížku světel TT můžeš hodit do kouta ? ( a to mám origo jen proto, že se mi od Tomáše z Hrobečku nelíbí ). Máš to tam, neřešil bych tedy cenovku a to, že z každého dárečku sám pro sebe na motoblázen radost, jen kdyby si člověk o výšce 185cm a ramen k váze 105kg mohl vybrat tak D3 nebo Wunderlich touring screen ??
pepanek1150 napsal:
stepáne, v celkovém hodnocení D3 a Wunderlich touring screen jsi na tom jak ? Vrátil by ses k Wunderlichu ?
Wunderlich touring screen ( dále jen WTS ) mi sloužilo velmi dobře, na silnici s tím není problém při mé výšce 175cm a 80Kg.
S D3 jsem jel zatím jen z TT asi 5km a pak ještě na Milonový motorce, když jsem si to zkoušel.
D3 dokáže zvednout proud vzduchu výš, než WTS, naopak mi přijde, že na ramena trochu víc fouká, ale né tak, jako s origo malým štítkem, kde byly navíc i turbulence. Na D3 jsem turbulence nezaznamenal.
Nějaký objektivnější srovnání mohu říct, až se na tom trochu projedu a pohraju si s nastavením plexi.
Mám v plánu vyzkoušet ucpat ty boční kapsy, které tam instalací D3 mezi blatníkem a D3 vznikly. Slibuju si od toho, že by mohlo méně foukam zespodu na bundu. Pokud by to mělo efekt, tak bych tam vymyslel nějaký kapsičky po vzoru D2 (možná by tam šly i z D2).
Plusy a mínusy vidím v tomto:
+ VZHLED - to největší plus a důvod pro koupi ( co si budem povídat )
+ Polohovací plexi - výhoda při offroadu, ale i na silnci, když se nejede rychle a je horko, tak se plexi stáhne a na člověka víc fouká
+ Neklepe se to - výhoda hlavně v terénu
+ Dokáže odvést vzduch výše nad helmu
+ Možná pomůže "ucpání" bočních kapes
+ hrazdička nad budíkama na uchycení "něčeho"
+ makrolonový kryt je s D3 kompatibilní bez jakýchkoli úprav
+ makrolonový kryt už nebude odrážet světlo do plexi
- CENA - to největší mínus
- asi trochu víc fouká na ramena
- někomu může vadit tmavé plexi a celkově horší průhlednost, oproti klasického čirému plexi
- díky změně kvůli homologaci jsou teď vidět matičky bočních úchytů a plech, který byl dříve schován
- drobná nevratná úprava na GS ( vyštípnutí malého kousku té umělohmotné mřížky u blinkru )
- možná nekompatibilita s mřížkou světel ( možná to již u novější verze, která je výše posazena nevadí, ale nemám, jak vyzkoušet )
tak nevím, víc mne teď nenapadá..
Když to shrnu:
Podle mne si s D3 polepšíš ohledně foukání na helmu a možná trochu pohoršíš s ramenama. Ale těžko říct, člověku o 10cm vyšším může ten vzduch zase proudit trochu jinak.
já bych zpět neměnil, protože po nainstalování jsem si to tak zamiloval, že ty drobné nevýhody tomu odpustím.. mám z toho prostě hroznou radost, je to jinej pocit v sedle..
Upravil stepan dne 28.10.2010 20:56
stepane, říkáš mřížka chladiče, myslíš opravdu tu, nebo mřížku před světlem ? A ještě dotaz. Píšeš o foukání otvorem mezi D3 a blatníkem, tím myslíš ten prostor, který tam vznikl po uchycení bočních částí D3 k blinkru ? S cenou za D3 jsem se vyrovnal, když půjdu místo 2x týdně na pivo 1x, bude doma spokojenost a D3 je zaplacené , tak už jen ladím pro a proti.
pepanek1150 napsal:
stepane, říkáš mřížka chladiče, myslíš opravdu tu, nebo mřížku před světlem ?
Napsal jsem to špatně ( na co jsem asi myslel ? ) myslel jsem samozřejmě mřížku světel.
pepanek1150 napsal:
A ještě dotaz. Píšeš o foukání otvorem mezi D3 a blatníkem, tím myslíš ten prostor, který tam vznikl po uchycení bočních částí D3 k blinkru ?
Ano, myslím ten prostor mezi D3 a blatníkem.
Upravil stepan dne 28.10.2010 20:52
Dnes jsem zkusil namontovat průhlednej kryt světel od TT a vejde se tam bez jakýchkoli úprav. Je to asi o 2-3 mm od D3.
stepan přiložený následující obrázek:
pepanek1150 napsal:
stepane, říkáš mřížka chladiče, myslíš opravdu tu, nebo mřížku před světlem ? A ještě dotaz. Píšeš o foukání otvorem mezi D3 a blatníkem, tím myslíš ten prostor, který tam vznikl po uchycení bočních částí D3 k blinkru ? S cenou za D3 jsem se vyrovnal, když půjdu místo 2x týdně na pivo 1x, bude doma spokojenost a D3 je zaplacené , tak už jen ladím pro a proti.
Zkus se domluvit s Milanem na projeti, me ji pujcil a Stepanovi taky. Stepan objednal,ja zatim ne,ale asi jsem mel hned. Chtel jsem si to rozmyslet a do toho mi prisli neocekavane vydaje a ted se mi to uz tolik zas nehodi.
Chtel jsem kdyz uz tak za tech 13 tis. do konce rijna, pak 15 za to uz se mi nebude chtit dat tuplem ale treba pred vanoci jeste udelaji akci.
Aktualne 1250 GSA HP
Zkus se domluvit s Milanem na projeti, me ji pujcil a Stepanovi taky. Stepan objednal,ja zatim ne,ale asi jsem mel hned. Chtel jsem si to rozmyslet a do toho mi prisli neocekavane vydaje a ted se mi to uz tolik zas nehodi.
Teď jsem si uvědomil, že na Milanově motorce je první verze D3, která je posazená níž. Ta moje fouká víc nahoru, takže si budu muset štítek trochu stáhnout. Bude to výhoda pro vyšší lidi.
Mam 189 cm a i ta nizsi verze byla na hlavu v pohode,na telo mozna lehce fouka vic nez s orig plexi, asi tim,jak je D3 uzsi. Nebo mozna trochu vzduchu projde pod tim stavecim plexi,nic dramatickeho. Zas to opticky motorku jakoby zvedne a omladi.
Aktualne 1250 GSA HP
Možná to je blbost, ale asi rozhodne ta mřížka, já když vidím velké GS, které ji nemá, tak mi připadá takové nemocné , a ten plast tam nechci
je to jak brejladá motorka , vím jistě, že nějaký Y svod, laďák, KNeko jsou pro mě naproté zbytečnosti, neboť jsem spokojen s tím jak to z NDR vyjelo, ale to D3 ......
pepanek1150 napsal:
Možná to je blbost, ale asi rozhodne ta mřížka, já když vidím velké GS, které ji nemá, tak mi připadá takové nemocné , a ten plast tam nechci
je to jak brejladá motorka , vím jistě, že nějaký Y svod, laďák, KNeko jsou pro mě naproté zbytečnosti, neboť jsem spokojen s tím jak to z NDR vyjelo, ale to D3 ......
Podle mne ta mřížka nebude problém, je to přeci z drátů? Maximálně by se to trochu vohlo v těch úchytech, aby byla níž a je to.
No už jsem psat do TT a Milanovi taky, tak jen čekám na odpověď, v posledním motoroutu je 12GS s tímto doplňkem a mřížka tam je, tak snad jo. I když je to trochu jiní GS
Na 12GS to samo jde, v TT mají dnes volno, ale to neznamená, že na mejl ti neodpoví.
Kdyby měli skladem tu mřížku, tak já bych ji klidně vyzkoušel ( Milan má tu starou verzi, ten to nevyzkouší ).
Pokud je ta mřížka ale udělaná z nějakého ohebného matroše, tak to půjde minimálně přihnout. Pokud je to jediná překážka, abys to do konce října objednal, tak to vyřešíš podle mne stopro.
Schválně napiš, jestli ti z TT odpoví něco zajímavého.