BMW ten vodník nedělá jen tak,ale kvůli Euro normám..To samé H-D. Prostě z vzducháče už nesplní emisní normu Euro IV a už se chystá od 2015 pro motorky EURO V..
Poděkujme EU..
Taky co motorek se přestalo dělat nebo vozit do EU kvůli emisím..
Je to tak....blíží se konec jedné ery, jak to taky vypadá....
Klasika typu Suzuki Bandit, Yamaha XJR je na vymření (Bandit je dnes již minulostí, teď se dělá jen vodník), tak to čeká asi i naše boxery... "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Je pravda, že pokrok člověk nezastaví, ale na druhou stranu se honit za nějakými normami, co dělají úřednící někde u stolu je kravina. Ať se Ti "úředníci" jedou podívat někam, kde toto neřeší (mohu posuzovat jen z jednoho mého zážitku v Africe, kde jezdí všechno možné na všechno možné a normy neřeší).
Ideální by bylo, kdyby si nové GS nikdo nekoupil, ale to se asi bohužel nestane Voda navíc je hmotnost navíc a další součástky, které se mohou pokazit... Uvidíme, no...
Malakh napsal:
Nebudte takí pesimisti, možno pridajú na valce a hlavy malé rebierka ako imitáciu
Jo, u Wunderlichů i Touratechů možná budou mít ty přídavný žebra v nabídce na příští rok. A pro majitele vzducháčů při upgradu na vodníka se slevou 5%
P.S.
Dle antimonoplního úřadu tam prý totiž sám výrobce ty žebra nesmí beztrestně dát (stejně jako MS nesměl dávat do Windowsů Internet Explorera), __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
jinak na těch fotkách je trochu divné fotky těch válců... jak kdyby byly o 90 někdy i 180° otočené... sání jde nahoru, výfuky dolu a kryty svíček jdou dopředu.... zvláštní... přijde mi až trochu moc změn na takové klasice...
Malakh napsal:
Nebudte takí pesimisti, možno pridajú na valce a hlavy malé rebierka ako imitáciu
... a pro náročné cestovatele přidají i Adventure Cooling - záložní vějíř při poruše ventilátoru a hlavně pro Euro-ekologické dochlazování při zastavení na semaforech a po zaparkování. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Svuj slabomyslny nazor jsem uz zbastlil u Kubrta na srazu - je uplne jedno jestli voda nebo vzduch, 95% majitelu motocyklu BMW obecne a GS neni vyjimkou jsou tatari, kteri si to nekupuji kvuli moznostem, jaky nabizi napr. R1150GS Adventure - ale proste proto, ze je to BMW, ze to stoji balik, ze budou kamosi cumet... a proto tech 95% techto motocyklu jezdi kolem komina na kaficko s ciste silnicnima pneumatikama. Na tyhle potreby je vodnik naprosto idealni, resp. to neni zadna nevyhoda. Naopak, kamosi budou obdivovat, ze BMW uz je tak daleko jako jejich japonec.
Igor Brezovar si vodnika asi nikdy nekoupi, vetsina z nas taky ne, ale kolik takovych Igoru je?
Kdyby presli z kardanu na retez tak budeme rvat mnohem vic a pritom kolik retezovych BMW tu jezdi...
...a hlavně, na rozjezd se bude zapínat přídavný elekromotor v předním kole...takže to bude 2x2 ...a z kopce se bude zapínat dynamo, které bude dobíjet baterky....kromě solárních panelů na kufrech, ty budou nabíjet neustále...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."