tak to treba taky nekoho napadne a neco nam vyrobí.... bud se KTM nauci delat usporne motory a nebo BMW podvozky... a nebo nikdo nic a budem se porad spickovata a dohadovat co je vlastne lepsi. Dojedes a projedes o tam i na V-Stromu tak co.... snad se do me Vstromove nepusti.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
toto je poceste alebo ste zišli niekam bokom. na tom ThETH
vedle cesty ale kdyby to bylo takhle tak je to silnice 1 tridy Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Když je tu řeč o cestě Shkoder-Theth přihodím jeden obrázek-jo je to Jawa 350. Mimochodem, jediná motorka která měla s touhle cestou problém byl V-Strom a to kvůli malé světlé výšce. Bylo houby platný, že na něm jel kamarád, který se enduro a kros ježdění věnuje od dětství.
Sema přiložený následující obrázek:
Tak asi 6 kluku od nas to dali na perakach!Jakym stylem nevim,ale dali.
Do Albanie jeli dodavkou a na motorkach pak jezdej jen zajimavy useky.Jezdej takhle uz nekolik let.Treba Korsika,Sardinie atd.Bohuzel naposled jim na Sicilii 3 peraky ukradli!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tak asi 6 kluku od nas to dali na perakach!Jakym stylem nevim,ale dali.
Do Albanie jeli dodavkou a na motorkach pak jezdej jen zajimavy useky.Jezdej takhle uz nekolik let.Treba Korsika,Sardinie atd.Bohuzel naposled jim na Sicilii 3 peraky ukradli!
Pérák je lehounkej a má velký kola, toho můžeš kdyžtak bafnout a přenýst nebo potlačit jako kolo. Ale jinak to může být taky dobrej vejlet takhle na veteránech.
Vjetrnik napsal:
Než trápit veterány, je lepší jet nalehko na lehkých endurech....
Takto uz jezdej spoustu let a ty veterany fakt nesetrej.Jednoho peraka maj rozebraneho a vezou ho na nahradni dily.
Jinak ten Teth je podle mne to prave pro GS.Pokud to pojedes ve stupackach a v jednom tak si to tam fakt uzijes.(Ani bagaz mi nijak nevadila.)Ve dvou uz je to o tom jet v sede,v zatackach spojkovat a jde hlavne o to to projet.Ale neda se mluvit o zazitku z jizdy.(Potvrdil mi to i Zmijon.)
Kdyz to pojedu na krosce,tak abych zazil stejnej adrenalin,tak musim jet podstatne rychleji.A to v tech rozbitych sjezdech s prudkejma zatackama,kde mas pod sebou jen prudkej sraz taky neni uplne idealni.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal:
Než trápit veterány, je lepší jet nalehko na lehkých endurech....
Takto uz jezdej spoustu let a ty veterany fakt nesetrej.Jednoho peraka maj rozebraneho a vezou ho na nahradni dily.
Jinak ten Teth je podle mne to prave pro GS.Pokud to pojedes ve stupackach a v jednom tak si to tam fakt uzijes.(Ani bagaz mi nijak nevadila.)Ve dvou uz je to o tom jet v sede,v zatackach spojkovat a jde hlavne o to to projet.Ale neda se mluvit o zazitku z jizdy.(Potvrdil mi to i Zmijon.)
Kdyz to pojedu na krosce,tak abych zazil stejnej adrenalin,tak musim jet podstatne rychleji.A to v tech rozbitych sjezdech s prudkejma zatackama,kde mas pod sebou jen prudkej sraz taky neni uplne idealni.
Vjetrnik napsal:
Než trápit veterány, je lepší jet nalehko na lehkých endurech....
Takto uz jezdej spoustu let a ty veterany fakt nesetrej.Jednoho peraka maj rozebraneho a vezou ho na nahradni dily.
Jinak ten Teth je podle mne to prave pro GS.Pokud to pojedes ve stupackach a v jednom tak si to tam fakt uzijes.(Ani bagaz mi nijak nevadila.)Ve dvou uz je to o tom jet v sede,v zatackach spojkovat a jde hlavne o to to projet.Ale neda se mluvit o zazitku z jizdy.(Potvrdil mi to i Zmijon.)
Kdyz to pojedu na krosce,tak abych zazil stejnej adrenalin,tak musim jet podstatne rychleji.A to v tech rozbitych sjezdech s prudkejma zatackama,kde mas pod sebou jen prudkej sraz taky neni uplne idealni.
Ahoj, docela by mě zajmalo, koho jsme potkali hned za hranicí směrem na Skadar? Odešlo jim osmikilo (asi elektronika) - tak jak to dopadlo......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
zdravi koukam že albošku navštivila cela čr. jeto tam super ani ja sem letos neodolal a musel jsem ji po 4 letech navštivit znovu jinak Jaro potkali jsme se tam na poslednim useku z vyjezdu z albanie.
pivo napsal:
zdravi koukam že albošku navštivila cela čr. jeto tam super ani ja sem letos neodolal a musel jsem ji po 4 letech navštivit znovu jinak Jaro potkali jsme se tam na poslednim useku z vyjezdu z albanie.
Ty máš žlutý osmikilo a byls tam s kolegou na 1150? jestli jo, tak jsme se potkali na pumpě v Kopliku a cestě do Vermosh. Já jel v tý velký grupě s dvěma Jawama. Na jihu Albánie jsme nepotkali nikoho, ale na severu se nedalo ani odplivnout, aby člověk netrefil českýho motorkáře
Tak konecne i nejake fotky z nasi letosni Albanie.
Je tam par sotolin v Bosne,neco z Cerne hory,V Albanii par fotek Gusinje-Hani Hoty,Teth,Apolonia,u more v Dhermi,ponorkova zakladna,turecka pevnost,modre oko,prameny u Permetu a par fotek Makedonie,Kosovo,Srbsko.
Chybi tam jen oko Skakavice,to si Aldo zamomnel vzit fotak. http://vevis.rajc...anie_2011/Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis>pěkný fotky a pěkná cifra na tachometru. Taky se mi jedno výročí blížilo, ale někde u Thethu se mi škubnul náhon
Pokud by někdo měl zájem juknout, tady jsou moje fotky http://sema.rajce...6_Albanie/
Edit:upravil jsem odkaz na fotky po přesunutí své galerie
Upravil Sema dne 01.12.2011 19:47