Danovec napsal:
Když čtu tohle vlákno, tak nevím jestli si mám toho nového advíka kupovat a nebo si nechat starého vzducháče :/
...nechat vzducháče....
Se starou vzduchovou vránou se vždy radostně vrátíš domů,nebo jí venku opravíš s LC at je to alttík nebo start.tlačítko nebo elektronika jsi prostě dojel.
Danovec napsal:
Když čtu tohle vlákno, tak nevím jestli si mám toho nového advíka kupovat a nebo si nechat starého vzducháče :/
...nechat vzducháče....
Se starou vzduchovou vránou se vždy radostně vrátíš domů,nebo jí venku opravíš s LC at je to alttík nebo start.tlačítko nebo elektronika jsi prostě dojel.
Jj, mám GS 1200 z roku 2005 a nalítáno cca. 90.000. Je to bomba stroj a do světa bych ho pouštěl s těžkým srdcem. ESA u nového advíka by se mi líbila, normálně jezdím 50% sám a 50% s manželkou a 2x za den přestavovat tlumiče se mi nechce. A dlouhé cesty jezdím jenom s manželkou, na advíka bych naložil víc věcí, ono na dlouhých cestách stan, spacáky a další věci pro dva, to už je docela hromada :/
Ale asi si nechám vzducháče.
Upravil Danovec dne 11.01.2018 09:08
Bob napsal:
Se starou vzduchovou vránou se vždy radostně vrátíš domů,nebo jí venku opravíš s LC at je to alttík nebo start.tlačítko nebo elektronika jsi prostě dojel.
Bobe to je imho nesmysl. LC neni slozitejsi, nez vzduchac 1200. Nemusis si prece LC davat v plne.. porid si holatko a spolehliva bude nejspise VIC.
+ PRESNE to same tu nekteri tvrdili o 1200 vs 1150. A tam to plati spis.
a jeste dodavam... u vzduchace musis zase vyndat motor KVULI SPOJCE... imho ma tohle LC resene lepe, protoze spojka je pokud vim pristupna ZEPREDU.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ten, kdo chce ultra-spolehlivy LC tak si ho jednoduse nebere v PLNE NALOZI, ale necha si holatko.
Jenomze tady si kazdej nalozi LC jako s-kladu a pak ma hroznyho nerva, ze mu neco nesviti. Jasne, ALT je problem... ale s plno zavadama se DA DOJET.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
[quote]
....a jeste dodavam... u vzduchace musis zase vyndat motor KVULI SPOJCE... imho ma tohle LC resene lepe, protoze spojka je pokud vim pristupna ZEPREDU.
A kolikrát "děláš" na cestách spojku?
Upravil hobr dne 11.01.2018 09:39
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hicks napsal:
[quote]
....a jeste dodavam... u vzduchace musis zase vyndat motor KVULI SPOJCE... imho ma tohle LC resene lepe, protoze spojka je pokud vim pristupna ZEPREDU.
A kolikrát "děláš" na cestách spojku?
casteji, nez ALT. Takze to ma LC lepe usporadane.
Je ale legracni, ze to, co je LC vycitano jako prednost (tj. pristupna spojka) je mistnimi staromilci uplne otoceno a prevraceno.
Tak, jak to ma LC, tj. lepe pristupna spojka a hure ALT... je to podle mne lepsi, nez obracene na predchozich generaci.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jj, mám GS 1200 z roku 2005 a nalítáno cca. 90.000. Je to bomba stroj a do světa bych ho pouštěl s těžkým srdcem. ESA u nového advíka by se mi líbila, normálně jezdím 50% sám a 50% s manželkou a 2x za den přestavovat tlumiče se mi nechce. A dlouhé cesty jezdím jenom s manželkou, na advíka bych naložil víc věcí, ono na dlouhých cestách stan, spacáky a další věci pro dva, to už je docela hromada :/
Ale asi si nechám vzducháče.
Tak si kup 12 GSA DOHC a mas i advika i ESA, spatnej stroj to neni ????
Aktualne 1250 GSA HP
i s vystrikem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bob napsal:
Se starou vzduchovou vránou se vždy radostně vrátíš domů,nebo jí venku opravíš s LC at je to alttík nebo start.tlačítko nebo elektronika jsi prostě dojel.
Bobe to je imho nesmysl. LC neni slozitejsi, nez vzduchac 1200. Nemusis si prece LC davat v plne.. porid si holatko a spolehliva bude nejspise VIC.
+ PRESNE to same tu nekteri tvrdili o 1200 vs 1150. A tam to plati spis.
a jeste dodavam... u vzduchace musis zase vyndat motor KVULI SPOJCE... imho ma tohle LC resene lepe, protoze spojka je pokud vim pristupna ZEPREDU.
...v tomhle Kubo nemáš pravdu...
Primárně záleží, kde s tím člověk jezdí. Pokud Alpy a okolo komína, může být nové LC lepší svezení, může, mě na tom třeba nevyhovuje geometrie posedu ....ale pokud na tom člověk primárně jezdí někam dál, jsou chladiče, elektronika atd. jen na obtíž při jakémkoliv pádu a rizikové zdroje problémů...v tomhle má Bob rozhodně pravdu
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Primárně záleží, kde s tím člověk jezdí. Pokud Alpy a okolo komína, může být nové LC lepší svezení, může, mě na tom třeba nevyhovuje geometrie posedu ....ale pokud na tom člověk primárně jezdí někam dál, jsou chladiče, elektronika atd. jen na obtíž při jakémkoliv pádu a rizikové zdroje problémů...v tomhle má Bob rozhodně pravdu
ale ty porad vychazis z predstavy, ze LC ma vic elektroniky nez tvoje 07 GSA.
ono ale -- alespon dle mych informaci -- nema
Navic 12ka ma proste potencialne spotrebni material (spojka) hluboko, ze musis vyndat celej motor. A to je rozhodne horsi umisteni, nez ma LC.
Chladice jo.. to ma ale i KTM... a nakonec i tvoje 12ka ma pidichladic oleje.
Pokud bych jel dal, tak jedu na 1150... jako Vojta s asistentkou.
Upravil hicks dne 11.01.2018 20:41
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Danovec napsal:
Když čtu tohle vlákno, tak nevím jestli si mám toho nového advíka kupovat a nebo si nechat starého vzducháče :/
...nechat vzducháče....
Se starou vzduchovou vránou se vždy radostně vrátíš domů,nebo jí venku opravíš s LC at je to alttík nebo start.tlačítko nebo elektronika jsi prostě dojel.
Tyhle řeči bych nebral moc tragicky a to díky časové ose, vývoji a mému postřehu, o který se podělím:
Když jsem kupoval 1100GS, každej říkal, že jsem prdlej zkoušet cestovat na tak elektronikou narvaným stroji. Že to nedá dokupy ani největší hacker z okresu. A hlavně to nemá karburátor!!!! Největší slabinou každého cesťáku byl tehdy vstřik! Však spolehlivé Dakar speciály tehdy používali jen karbce. Nikdo nevěděl, zda bude fungovat a jak dlouho, ale všichni věděli, že vstřik je špatně-nebyla zkušenost. Na motorce se vstřikem bys tehdy nejel ani k nejbližšímu rybníku,abys netlačil domů, takové bylo přesvědčení většiny.
Nyní jsou kousky s 800tis mil (já jsem ostuda se 140tis km). Pak byla strašně nespolehlivá plastomrdka 1200, o které tu čtete a taky se jí nevěřilo, teď se nevěří LCčku.... A takhle to jde už od parního stroje.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Michal21 napsal:
Jakej vojta s asistentkou do h.ajzlu? To si ta holka nezaslouzi alespon trochu slusnosti?
Jednoznačně zaslouží nejen slušnost, ale i úctu !! Jako by se obhroublost pro nás stávala něčím normálním. Zkusme na hrubosti trochu ubrat a bude se nám všem dýchat lépe. Jsem asi naivní , ale nemohl jsem se komentář odpustit, asi pod dojmem nejbližších dvou dní.
Michal21 napsal:
Jakej vojta s asistentkou do h.ajzlu? To si ta holka nezaslouzi alespon trochu slusnosti?
..u Hixe je vůbec úspěch, že zaregistroval asistentku...
nahodou ja jsem od Vojty a Mirky bral stul... akorat mi chvili trvalo, ze jsem si je spojil s tou cestou
pro ty dva vocasy jak a michal... kdyz budete brat vsechno tak vazne, budete mit problemy s pindourem... coz je vlastne dobre
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Michal21 napsal:
A to je ti jedno, ze to tu holku muze treba urazit?
neni nejmensi duvod, aby to Mirku urazilo, ladyboyi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Soudi kdo? Ty? Mistr sveta na posuzovani spolehlivosti motorek, ktery si mysli ze se final valce dela na soustruhu? Odbornik na vsechno?
Upravil Michal21 dne 11.01.2018 22:04
Upravil hicks dne 11.01.2018 22:08
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tvl... tak ta Francie, to je vopravdu konec
80km/h na silnicích bez středového pruhu a ještě ekoznámky pro motorky
K tomu všemu, že ty pokuty odsud fakt chodí... sr.át na na západ http://www.motork...38335.htmlServis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA