Miguel napsal:
samozřejmě, že když je vidle pod nějakým úhlem od roviny, musí být reálný pohyb menší, než ten, který urazí vidlice protože se kolo pohybuje dozadu došikma, ne jen vzhůru
nakreslil jsi to moc hezky, tak teď už víš, že tvoje tvrzení o tom, že kolo jde jen nahoru a dolů bylo nesmyslné...
napsal jsem nahoru a dolů v ose!!! ... ty seš naprostej fejkr a na rovinu... seš tady jen na potíže.
Vem si tady tu bandičku podobnejch chytráků a jděte sr.át někam na motorkari.cz
já jsem v armádě nebyl, nejsem a nebudu. příkazy mi nikdo nedává, krom maminky
stejně nechápu, proč řešíš délku tlumiče, když jak píšeš, jezdíš po asfaltu...
pod trvalým dohledem
Mr GS napsal:
ty vo.le... je tady někdo, kdo nemá úplně vyfetovanou hlavu?
kupodivu jsem se tě zastal, jestli jsi to nepobral. je opravdu nesmysl myslet si, to co píše kolega. počítá se dráha, jakou urazí tlumič ne co udělá kolo
v čem jsem se tě zastal rovněž je pohyb kola, který jsi nakreslil a sice nahoru a dozadu, ne nahoru a rovně, jak jsi tvrdil před časem...
je to totiž zdvih tlumiče, ne zdvih kola, resp. jeho funkční délka
můžeš si to dohledat... vždycky jsem psal nahoru a dolů v ose... a ne kolmo k zemi.
¨Ty seš ten, kdo se ohání tím, že vidle jde nahoru a dozadu a telelever jenom nahoru a dopředu. To je naprostá blbost.
Buď se budeme bavit o pohybu v OSE vidlí a tím pádem se pohubeje vidle nahoru a dolů... jenom!
a Telelever nahoru, dolů a mírně vpřed.
Nebo se budeme bavit z pohledu kolmice k zemi a v tom případě se vidle i telelever pohybuje nahoru a dozadu, ale telelever míň dozadu, protože je tam ta odchylka po oblouku.
motáš dvě věci dohromady, jen abys sis obhájil to svoje... a to je ta demagogie, jak jsi psal
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Miguel napsal:
stačí si vyjet ty schody s normální vidlicí a s teleleverem a hned budeš vidět, že výška zdvihu není to, v čem je problém...
samozřejmě, že odlišnosti tam jsou... v tom tkví ta kvalita nepotápění při brždění a nekvalita při jízdě po schodech... já upřednostňuju to první, protože po schodech často nejezdím
v podstatě tady jsi napsal, že preferuješ jízdu po asfaltu, kdybys nebyl spokojen s výškou zdvihu na základě toho, že dostaneš tlumič každou chvilku do úzkých /na doraz/ potom bych chápal tvoje rozhořčení, ale protože, jako mnoho z nás, limity podvozku nenacházíš, při svém způsobu jízdy, může tě maximálně štvát...
...stejně jako spoustu našich spoluobčanů, že v německých lentilkách je o gram víc cukru a v buřtech o dva gramy míň masa, protože běžným užíváním - na to nikdo nepřijde...
...protože jak už jsi dříve napsal, zneklidňuje tě výška zdvihu, na Superenduru mám zdvihy 30 cm a při mojem způsobu užívání bych klidně vystačil s 20... na funkci pro jízdu na asfaltu nebo rozbité cestě je ten vliv minimální, pokud s motorkou neskáčeš...
Upravil Miguel dne 14.09.2018 16:29
pod trvalým dohledem
Mám 1150 GS..V garáži jsem byl..měřeno na kluzácích 16 cm ..se pohybuje moje vidlice. Na doraz jsem nikdy nebyl..Co to máš za motorku? Je to opravdu GSA? Nebo máš předpětí natolik utažené, že chod máš jen 14 cm?
jpbmw napsal:
myslim, ze tomtom to rozsekl, tady se meri zdvih kuloveho cepu, skutecny zdvih predniho kola je jeste o nekolik centimetru vic vepredu, samozrejme to ale neomlouva oem vyrobce tlumicu z kraceni pistnice
Myslím, že by jste se měli zamyslet nad tím, kde se ten zdvih projevuje.... to je na vidlích a to nijak neokecáš... na vidlích změříš délku zdvihu + úhel sklonu řízení, takže naopak naměříš hodnotu o málo větší!!! než je zdvih kola. Správně by se totiž měl měřit v kolmici od země. Na vidlích je trochu úhlopříčka, kde vzdálenost naopak naroste... logicky
Když tedy změřím zdvih na vidlích, tak mám zdvih předního kola + nárůst na úhlopříčce.
Jestli mě chcete přesvědčit, že zdvih kola je větší, než pohyb, který naměřím na vidlích, tak je někdo z nás na tom hodně zle...
kdo kde definuje, ze zdvih predniho kola rovna se o kolik ti zajedou kluzaky nahoru po vidlich? ty to vubec nechapes...vyrobce vezme motorku, upevni ji s vyvesenym prednim kolem, zaznamena vzdalenost, zatlaci na kolo zespodu az do dorazu, zmeri rozdil a napise kolik ma kolo zdvih, to je jedina relevantni odpoved jakou potrebujes
a co si myslíš, že se při tomhle postupu stane s vidlema?
Si ze mě už děláte prd.el, ne?
To je fakt mazec...
zajdi si do garáže a podívej se, jak vypadá motorka a kde je co uchycený a co se neoddělitelně hýbe společně.
Stane se to, že dráha na kulovém čepu urazí tvých 8,5 cm...Kdežto na ose kola pravděpodobně urazí těch 21 cm..si vem nějakou lajsni, zajdi do garáže a přilož to k té motorce..
toto si zdovolením uložím... to je fakt masakr
Kolo pevně spojený s kulovám čepem přes vidli urazí větší vzdálenost, než kulový čep... mazec... gratuluji. Co máš za školu prosím tě? VŠ života, že?
chytráku..a to sis chtěl jít stěžovat..do Bruselu
Upravil tomtom dne 14.09.2018 18:12
lol... tady je vic testosteronu nez ma Castor Semenaya...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tohle jako dokazuje, že čep se hýbe o 7cm míň, než osa kola?
Tak to jo... tos mě dostal.
Myslím, že to můžeme definitivně uzavřít. Tomtom to vyřešil, já mu vděčně děkuji, že mě vyvedl z omylu
Fachmani z prahy to zase zahráli do autu... jak jinak.... lepší, než něco řešit, tak najít důvod proč to řešit nejde... jinou reakci jsem ani od prodejců tlumičů nečekal.
Sice je jasný, že někdo to vyrobit dokáže, ale tady se zase ví, že to nejde a navíc vlastně co by mělo jít, když ten problém neexistuje, jak píše tomtom, ne? Tak co teda Tomáš řešil s Hixem? Já už tomu vlastně nerozumím...
No a tímto je kauza uzavřená.
Půlce lidí nevadí, že mají o 30% nižší zdvih a druhá půlka popírá, že nějakej zdvih chybí... hotovson
A i to, na co vyhyne lidstvo... na deb.ilitu...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Miguel napsal:
stačí si vyjet ty schody s normální vidlicí a s teleleverem a hned budeš vidět, že výška zdvihu není to, v čem je problém...
samozřejmě, že odlišnosti tam jsou... v tom tkví ta kvalita nepotápění při brždění a nekvalita při jízdě po schodech... já upřednostňuju to první, protože po schodech často nejezdím
v podstatě tady jsi napsal, že preferuješ jízdu po asfaltu, kdybys nebyl spokojen s výškou zdvihu na základě toho, že dostaneš tlumič každou chvilku do úzkých /na doraz/ potom bych chápal tvoje rozhořčení, ale protože, jako mnoho z nás, limity podvozku nenacházíš, při svém způsobu jízdy, může tě maximálně štvát...
...stejně jako spoustu našich spoluobčanů, že v německých lentilkách je o gram víc cukru a v buřtech o dva gramy míň masa, protože běžným užíváním - na to nikdo nepřijde...
...protože jak už jsi dříve napsal, zneklidňuje tě výška zdvihu, na Superenduru mám zdvihy 30 cm a při mojem způsobu užívání bych klidně vystačil s 20... na funkci pro jízdu na asfaltu nebo rozbité cestě je ten vliv minimální, pokud s motorkou neskáčeš...
Jasný fejkere... nauč se číst, než budeš někde plácat nesmysly a určovat, kdo jak má jezdit a kdo má být s čím spokojenej...
Psal jsem hned v prvním příspěvku... přišel jsem na to tak, že mi tlumič chodí do dorazu a na vidlích zbývá 7cm místa...
Ale jinak díky za hodnotný příspěvky machýrku...
Upravil Mr GS dne 14.09.2018 20:43
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr. GS: co udelat google excel tabulku a nahazet tam nejbeznejsi varianty tlumicu..?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
stačí si vyjet ty schody s normální vidlicí a s teleleverem a hned budeš vidět, že výška zdvihu není to, v čem je problém...
samozřejmě, že odlišnosti tam jsou... v tom tkví ta kvalita nepotápění při brždění a nekvalita při jízdě po schodech... já upřednostňuju to první, protože po schodech často nejezdím
v podstatě tady jsi napsal, že preferuješ jízdu po asfaltu, kdybys nebyl spokojen s výškou zdvihu na základě toho, že dostaneš tlumič každou chvilku do úzkých /na doraz/ potom bych chápal tvoje rozhořčení, ale protože, jako mnoho z nás, limity podvozku nenacházíš, při svém způsobu jízdy, může tě maximálně štvát...
...stejně jako spoustu našich spoluobčanů, že v německých lentilkách je o gram víc cukru a v buřtech o dva gramy míň masa, protože běžným užíváním - na to nikdo nepřijde...
...protože jak už jsi dříve napsal, zneklidňuje tě výška zdvihu, na Superenduru mám zdvihy 30 cm a při mojem způsobu užívání bych klidně vystačil s 20... na funkci pro jízdu na asfaltu nebo rozbité cestě je ten vliv minimální, pokud s motorkou neskáčeš...
Jasný fejkere... nauč se číst, než budeš někde plácat nesmysly a určovat, kdo jak má jezdit a kdo má být s čím spokojenej...
Psal jsem hned v prvním příspěvku... přišel jsem na to tak, že mi tlumič chodí do dorazu a na vidlích zbývá 7cm místa...
Ale jinak díky za hodnotný příspěvky machýrku...
až budu velký, taky budu psát hodnotné příspěvky))
ale jinak už jsem to přečetl pozorně a už to chápu. koupil jsi nějaký laciný šmejdy a jsou vošizený. kdybys koupil Tractive jak tu psal Hicks, tak dostaneš dokonce místo původní délky centimetr navíc. no holt Touratech no
pod trvalým dohledem
Kuwa přestaňte se napadat. Fakt je, že zdvih měřeno na kluzácích vidlí je skutečně ca 21cm, ale protože tlumiče mají prostě neúměrně krátký zdvih pístnice, tak skutečně využitelných je pouze ca 14-15cm na kluzácích vidlí. Neřešte nějaké mm- jde přece téměř o 1/3 deklarovaného zdvihu. MrGS má 100% pravdu a tak ho nenapadejte kvůli nepodstatným detailům.
Vždycky mě naštve, jak v každém vlákně nakonec procentuálně převládají všelijaké výlevy lidí, kteří se potřebují zviditelňovat. Je to ale na všech fórech stejné...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
až budu velký, taky budu psát hodnotné příspěvky))
ale jinak už jsem to přečetl pozorně a už to chápu. koupil jsi nějaký laciný šmejdy a jsou vošizený. kdybys koupil Tractive jak tu psal Hicks, tak dostaneš dokonce místo původní délky centimetr navíc. no holt Touratech no
To mám brát jako omluvu za to tvoje bezdůvodný hejtování a zavšivení dalšího technickýho vlákna? (ostatně, jak už je u tebe zvykem)
Ty teda musíš mít koule jak rozinky, když se umíš takhle pěkně pochlapit a přiznat chybu
Tractive extrem na R1200GSA má zdvih předního tlumiče 8,5 cm, jako všechny ostatní značky, co jsem měřil... takže ty kvalitní drahý a nejlepší tlumiče na světě mají stejně mizernej zdvih, jako ty moje "levný šmejdy"
Ty srovnáváš origo tlumiče na ty nový jeb.ky LC, ale už od dob ESA i na vzduch, origo tlumič nevyhovuje udávanýmu zdvihu... taky jsem to tady psal Takže informce o tom, co je vyšší, než originál jsou naprosto demagogicky zneužity... není originál, jako originál... nečekám, že to pochopíš
Akorát "někdo" trochu lže, že vyšší zdvih nelze vyrobit, když Öhlins má tlumič nejvyšší řady TTX na R1200GSA o zdvihu 10,5cm ... asi to "bl.bci" zase nevěděli, že to nejde vyrobit a vyrobili to Měli se prvně informovat v touratechu
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jinak dekuji ondra uhrineves za nabídku, mozna vyuziju.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Mr GS napsal:
kdybys koupil Tractive jak tu psal Hicks, tak dostaneš dokonce místo původní délky centimetr navíc. no holt Touratech no
to jsem nepsal, TomasTT to uvadel jako priklad, kdy to je delsi.
U jinych tlumicu to je obracene... a podle Tomase jsou moto, kde se proste pistkove tlumice NEVEJDOU... pokud mas zachovat "travel".
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vyvoněnej machýrek napsal:
kdybys koupil Tractive jak tu psal Hicks, tak dostaneš dokonce místo původní délky centimetr navíc. no holt Touratech no
to jsem nepsal, TomasTT to uvadel jako priklad, kdy to je delsi.
U jinych tlumicu to je obracene... a podle Tomase jsou moto, kde se proste pistkove tlumice NEVEJDOU... pokud mas zachovat "travel".
koukej na to, kdo co citoval, jo? Tohle bych si teda vyprosil
Upravil Mr GS dne 18.09.2018 14:02
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
chvilku jsem si myslel, že je chyba u mě, ale ty jsi vážně konfliktní vysírací typ a proto jsem smazal, co jsem napsal, tebe živí flejmy a dělá ti to evidentně dobře na šu.lina... a takovým je lepší ustoupit, protože to stejně nikam nevede...
pod trvalým dohledem
vy jste hrozny.. Moravak eats Moravak
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2