Mr GS napsal:
kdybys koupil Tractive jak tu psal Hicks, tak dostaneš dokonce místo původní délky centimetr navíc. no holt Touratech no
to jsem nepsal, TomasTT to uvadel jako priklad, kdy to je delsi.
U jinych tlumicu to je obracene... a podle Tomase jsou moto, kde se proste pistkove tlumice NEVEJDOU... pokud mas zachovat "travel".
koukej na to, kdo co citoval, jo? Tohle bych si teda vyprosil
LOL... sem si ani nevsim.
Upravil hicks dne 18.09.2018 14:12
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
chvilku jsem si myslel, že je chyba u mě, ale ty jsi vážně konfliktní vysírací typ a proto jsem smazal, co jsem napsal, tebe živí flejmy a dělá ti to evidentně dobře na šu.lina... a takovým je lepší ustoupit, protože to stejně nikam nevede...
jenže ke tvý škodě, jsem to stihl přečíst, než jsi to smazal, ubožáku
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
jen přispěji svým poznatkem. GSA 1150 (byť se tady více řeší 12-ka). Tlumiče TT Tractive Level 1 na předku. Koukal sem kam mi chodí přední vidle (při ježdění off a to se to moc nešetřilo) a naměřil jsem nějakých 14 cm (prostě tam kde to je vyleštěné, zbytek trubky je špinavý). Nevím, kolik má mít 1150 GSA zdvih, ale pokud bych bral těch 21 cm, které se tu uvádí asi pro 12, tak si to nedovedu předstvit, když mi šavle čouhá jen nějakých 21,5 cm... při vyvěšeném předním kole
Kudla chlapci! Jak si mám zachovat tvář místního šílence, když se tu jako blázni chováte vy???
Toto nemám šanci trumfnout. Asi pojedu pro radu za Bohumilem...on má metr a změří mi zdvih i vše ostatní, co si řeknu a ještě dostanu kafesrumem.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
tojasam napsal:
Pořád nějak nechápu když se tady řeší zdvih kola které BMW udavá asi 20 cm proč se hledí na to kolik zajede kluzák na vidlici. Čep na ramenu jede po kružnici a to samé dělá osa kola,ale po kružnici která je daleko větší a ty hodnoty se mění.
jak rikam, do detailu jsem nestudoval, jen konstatuji ze me udivuje na pruzinach pro motorky rozsah s rozdílem 2.300x nejmensi vs nejvetsi .......
však já to beru... fakt nechápu, proč to tam někdo dával (jako do tabulky u manuálu na tlumiče)
Zas někdo z kanclu dostal na starost manuál na tlumiče
Už to, jak je to napůl německy a napůl anglicky... evidentně posháněné po internetu, kde se co dalo
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Horacio napsal:
tím Nm je myšlena tuhost a ne síla. Což je vlastně správně N/m. Ale to v TT moc dobře ví
no tak to potom ano, jenze .....
mi to nedalo a kounul jsem jim na web a i tam je to v original dokumentaci od HyperPro https://shop.tour...7446-0.pdf v tabulce skutecne uvadeno jako zkrutny/tocivy moment (drehmoment)
nemam cas se v tom ted nejak zvlast vrtat ale ta tabulka je cela nejaka ne uplne jasna, uz jen ten rozsah 3,2÷7.500 .... no nic, pruzkum pozdeji
ta tabulka je o standardních utahovacích momentech šroubů při různých velikostech a třídách tvrdosti...
což teda nevysvětluje, proč to tam vůbec je, ale to je jedno... u těhle dvou firem se moc věcem už nedivím.
jak rikam, do detailu jsem nestudoval, jen konstatuji ze me udivuje na pruzinach pro motorky rozsah s rozdílem 2.300x nejmensi vs nejvetsi .......
ještě jednou, je to tabulka utahovacích momentů metrických šroubů s pružinou to nemá společné lautr nic.
Horacio napsal:
tím Nm je myšlena tuhost a ne síla. Což je vlastně správně N/m. Ale to v TT moc dobře ví
no tak to potom ano, jenze .....
mi to nedalo a kounul jsem jim na web a i tam je to v original dokumentaci od HyperPro https://shop.tour...7446-0.pdf v tabulce skutecne uvadeno jako zkrutny/tocivy moment (drehmoment)
nemam cas se v tom ted nejak zvlast vrtat ale ta tabulka je cela nejaka ne uplne jasna, uz jen ten rozsah 3,2÷7.500 .... no nic, pruzkum pozdeji
ta tabulka je o standardních utahovacích momentech šroubů při různých velikostech a třídách tvrdosti...
což teda nevysvětluje, proč to tam vůbec je, ale to je jedno... u těhle dvou firem se moc věcem už nedivím.
jak rikam, do detailu jsem nestudoval, jen konstatuji ze me udivuje na pruzinach pro motorky rozsah s rozdílem 2.300x nejmensi vs nejvetsi .......
ještě jednou, je to tabulka utahovacích momentů metrických šroubů s pružinou to nemá společné lautr nic.
ok, v poho .......
mrknu jestli nema nas reznik na webu u sekany tabulku s delkama nozu kteryma ji kraji ....
po otevření je to hrozně malý a skoro nic nepřečtu. Zkus to pořádně zvětšit
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
po otevření je to hrozně malý a skoro nic nepřečtu. Zkus to pořádně zvětšit
klikni, pak crtl + +
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo tak jsem dostal od Wilbersu stejnou odpověď jako Horacio:
Dear Mr. Sincl,
the stroke of the Wilbers front shock absorber for R 1150 GSA is 88 mm instead of the original 113 mm… We have a smaller bumper but in a whole our shock absorber has around 15 mm less stroke than original. This due to our unit assembly system where we were unable to fit in more stroke and due to the fact that 88 mm is still more than enough travel for a front shock absorber!
No prostě jak se to vezme. Nový tlumič sice má lepší vlastnosti než starý, ale je tu ten nepopiratelný fakt, že jeden z nejdůležitějších parametrů je degradován.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Beemer7 napsal:
A ještě kombinace fotek obou krajních poloh. Je tam pěkně vidět, že osa kola se pohybuje skutečně mírně dopředu a po přeponě trojúhelníka zatímco kluzák po jeho delší odvěsně. Proto je zdvih kola větší, než odpovídá zdvihu kluzáku.
V nedeli jdu testovat zcela novy predni tlumic tfx. Napisu jak to dopadlo.
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Touratech fanatik řeší problémy tak, kde vznikly. Pouštět hrůzu na internetech a v reálu koukat do země přenechává jiným
Pane kolego, jestli výrobek hrubě nesplňuje to, co slíbil prodejce, můžeš reklamovat do dvou let. Obrať se na soudního znalce v oboru, ten to sepíše a jeho posudek ti následně uhradí Touratech, společně s vrácením peněz. Takhle to dělá dospělý jedinec. Jestli jsi opravdu hrubě nas.rán, potom ti takovéhle řeči nic nepřinesou. Mě podvozek nefungoval, byly problémy, obrátil jsem se tam kde vznikly, motorku odvezli, opravili, přivezli zpátky.
Upravil Miguel dne 07.12.2018 14:37
pod trvalým dohledem