ADV ONE napsal:
Vlastíku, i tímto se ti veřejně omlouváme. Bohužel pravda je taková:
Díly jsme objednali v Německu hned jak jsi poslal objednávku nám. Všechny, až na dva díly vzápětí dorazily. O jednom nám následně BMW sdělilo, že díl již se nevyrábí. Jak jsi sám napsal, díl měl jeden dealer v DE skladem a pravděpodobně (vlastně určitě) ze starých zásob. Pokud BMW napíše, že na díl je ukončena výroba, nemůže ho již v nové objednávcežádný dealer dostat - prostě není. Pravdou ale je, že vačku nebylo BMW do dnešního dne schopno dodat. Několikrát jsme BMW urgovali (můžeme doložit mailovou korespondencí) a BMW nám vždy dodalo termín dodání, který ale následně nebyl dodržen. I přes několikanásobné urgence a stěžování si nikdo nám nebyl schopen říct kdy vačka dorazí. Poslední ze slibovaných termínů byl 16.12 a dnes po další štížnosti je termín z BMW 14.3.2014. Stěžovali jsme si i na zastoupení BMW Česká republika a přesto, že jsme členové sítě BMW, je jim to úplně u pr.dele.. Naopak se cítili uraženi že si stěžujeme a byl z toho trochu problém a poprask. BMW Česká republika jen pro informaci se nám ani neobtěžovalo na naší stížnost odpovědět a přesto že jsme ji podali 25.6.2013, dodnes nám nikdo neodpověděl. Naopak, jak jsme se dozvěděli od člověka, který má naší firmu v dodávkách na starost, začalo vyšetřování, kdo nám dal mailový kontakt na zastoupení (který je paradoxně uveden v našem partnerském systému BMW hned několikrát na titulní straně - jak vtipné, že je někdo tak hloupý..) a poprask, že jsme si stěžovali.. Bohužel přístup BMW je smutný a poněkud zarážející, za jejich chyby platíme my, jako koncoví dodavatelé a v neposlední řadě i naši zákazníci. BMW dle naší vize nemá žádnou zodpovědnost za škody způsobené dalším stranám a jejich přístup je v tomto ohledu dosti arogantní. Předpokládám, že až si naše vyjádření zde někdo přečte tak, že za to budeme postihování, ale je to tak. Bohužel české zastoupení BMW řeší radši to, že si někdo dovolí je otravovat s nějakým problémem, než aby řešili problém samotný. Takže tímto se ti ještě jednou omlouváme, bohužel nejsme výrobcem dílů ale pouze prodejcem. Mrzí nás to možná víc než tebe, přesto doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost zůstaneš naším zákazníkem, kterého si víc než vážíme. My si bohužel dál můžeme stěžovat kde chceme ale nikdo nás nechce poslouchat. Přístup na h.ovno ale nic s tím neuděláme. Díky BMW máme za rok 2013 ztráty obrovské, nebudu li počítat kolik zákazníků jsme ztratili a jejich chybu zaplatíme my, nikoliv BMW. Je to sice k neuvěření ale je to tak..
Jinak smlouvy máme nastavené tak, že díly které si objednáme jsme povinni odebrat a zaplatit, BMW nená povinnost nám je dodat. Tzn. díly které si Vlastimil objednal a dorazily, jsme zakoupili, ale nemohli dodat protože objednávka nebyla kompletní. Zrušení objednávky my akceptujeme, protože zákazním na to má právo, ale my nemáme právo díly vrátit.. Z toho plyne co.. ? Že nám BMW způsobilo další škodu, zbytečným nákupem dílů na sklad.. A takových objednávek máme víc, ne jen Vlastimilovu. Takže nás BMW pomalu žene do záhuby a je možné že brzy dodávat nebudeme a firmu zavřeme..
PS: stejně jako BMW slibuje dodání dílů a posouvá termíny jak se jim zachce, stejně tak je již od května slíbena náprava v dodávkách a termín nápravy byl několikrát opět posunut.. Několikrát jsme se ptali proč nám jsou podsouvány lži, bohužel nikdo nenese osobní odpovědnost.. Naposled nám bylo řečeno, že od ledna bude vše fungovat lépe než před změnou skladového systému v Německu.. Zatím se tak nestalo..
Takže tímto se ještě jednou omlouváme Vlastimilovi a ostatním zákazníkům, kteří čekají na své díly za BMW, protože BMW se svým arogantním přístupem se jim neomluví a radší strčí hlavu do písku a budou se tvářit, že se jich to netýká..
Musím navíc napsat, a řeknu to na svou plnou zodpovědnost veřejně, NIKDO nám za posledních 15 let podnikání neudělal takové ztráty a nepřipravil o takové peníze jako BMW v roce 2013. BMW děkujeme..
Ale ježku tady máš své vlákno tak to můžeme plevelit dál
V příspěvku který cituji jsi to napsal jak to doopravdy bylo a veřejně jsi se omlouval a teď po pár měsících už to není pravda? a chyby byly na mé straně?viz Tvůj poslední příspěvek ve vláknu Touratech.Zde jsi psal že temín byl prosinec a pak březen a teď píšeš ze se ten díl vůbec nevyrábí...A za půl roku budeš tvrdit že se ani nikdy nevyrábělTaké zde píšeš že nejsem jediný kdo u Vás takhle dopadl.
Tak o co jde?Že svou nespokojenost dávám najevo a ty zuříš i když jsi to tady sám přiznal?Jediný ČR kdo je schopen díly dodávat je CarServis u kterých jsem byl léta zákazníkem,pak jsem na popud kladných recenzí ve zdejším fóru párkrát objednal u Tebe a poté co jste to nezvládli jak jsi ostatně sám přiznal nakupuji opět u Žlábka.
Upravil 3axap dne 29.05.2014 13:35