dejte tma pořádnou pneu :-), Barva je bílá perleť? Mezi zobák a nádrž budete dávat ty gumové přechodky anebo to budete mít bez nich?
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Na pneumatice teď zrovna nezáleží, když se to pořád rozebírá a skládá.. Pochopitelně že to majitel nechce kvůli ježdění na silnici a přijde tam Desert
Barva je bílá perleť v takové jakoby krupici. Nádrž byla ta výroční, tak se k tomu dodělával zobák. V reálu to vypadá docela hezky, ono to je asi jedno, pokud se s tím bude jezdit tak, jak se jezdí obvykle, tak bude celkem rychle převládat barva kovu
Guma mezi nádrží a zobákem pochopitelně bude, teď se to neustále sestavuje a rozebírá, protože se ladí úhel rejdu, umístění spínačky atd.. Aby nic nenaráželo, netlačilo to na hadice apod.
Upravil TomasTT dne 14.02.2014 14:25
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
je tam i tlumic rizeni z F800GS jen je danej naopak nez standartne na F800GS je
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tome Scotti rikali, ze neumi delat tlumci na 1150GS, kvuli vaze riditek... zmeenilo se neco, nebo mam spatne informace? Chtel jsem tlumic na GS dat...
Docela rad bych se na takto predelanem GS svezl, jake to je, kdyz tam ten Telelver neni Nepotapi se to nejak dramaticky na silnici kvuli veze GS?
BMW R1150GS MY02
Řeší se tady neustále homologace, tak by mne zajímalo, jak to s provozem na veřejných komunikacích v ČR a v Evropě. Neumím si představit, kdyby mne na takto upraveném motocyklu zastavili "bagouni" /policie SRN/....Kdo jednou zažil takovou kontrolu technického stavu v SRN, ví o čem mluvím. Jirka
jirkastransky napsal:
Řeší se tady neustále homologace, tak by mne zajímalo, jak to s provozem na veřejných komunikacích v ČR a v Evropě. Neumím si představit, kdyby mne na takto upraveném motocyklu zastavili "bagouni" /policie SRN/....Kdo jednou zažil takovou kontrolu technického stavu v SRN, ví o čem mluvím. Jirka
S provozem je to tak, že to "musíš" vozit mimo offroad na vozejku.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
jirkastransky: tohle nejsou motorky na kterých by někdo jezdil do Alp... Je to určené na ježdění v zemích typu Albánie, Maroko, Tunisko, Namibie a nebo Chile, Argentina apod.. I ve španělsku nebo v jižní francii s tím není problém, byť člověk asi někde po silnici jezdí ale to je to samé jako člověk někdy potřebuje po silnici přejet na enduru bez blinkrů, SPZ...
Jinak to má všechno co má mít - brzy, blinkry, dokonce i to přední kolo se dá zapsat do TP. Rám má VIN, všechno je to na svém místě ale jestli s tím někdo jezdí po silnici, tak si musí uvědomovat ty rizika. Je to ale úplně stejný jako všechny stavby chopperů - žádná 280mm zadní guma není nikdy zapsaná v TP, to samé na míru dělané rámy, vidle, brejle a vlastně i S&S motory...
Prostě já to beru jako čistokrevný offroad speciál a hotovo.
JohnyT: no vzhledem k tomu, že tady je všechno jiné, tak je to jiná situace. Brejle jsou z F800GS a řídítka můžou být klidně Magury, prostě co si kdo přeje. Tady si přál majitel originály BMW protože jsou extra široký, tak je tam má. Pochopitelně jsou těžký a ten moment bude větší ale ten tlumič to v pohodě zvládá. Já mám mnohem těžší a širší brejle ale užší řídítka a když to zavřu naplno, tak už prakticky nezatočím. Problém s 1150 je spíš v tom, kam přidělat ten trn a taky v tom, že ty horní brejle vlastně nejsou brejle.
Paul napsal:
Je to pecka, akorát škoda, že kvůli tomu padla za vlast výroční jedenáctpade
Ona padla už dřív, ta motorka neměla prakticky předek, takže to bylo celkem fuk. Opravovat to do původního stavu by stálo asi víc než ta přestavba.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak už to zase vypadá o kousek blíž funkční motorce
Abych rovnou předešel obvyklým dotazům, tak upozorňuji, že ta motorka bude mít sedlo, akorát na fotce sedlo není. Také dráty které vedou ze stropu do motorky nejsou pro funkci potřeba, později budou odstraněné stejně jako multimetr, další kousky kabelů apod.
Jinak těm, kdo se ptali minule, odpovídají fotky na otázky zda bude přední kolo offroadové - ano již je, zda bude mít motorka přední brzdy - ano již má brzdy i kotouče, zda bude mít světla - jak vidíte světla má a taky zásadní věc - na motorce jsou již namontované gumy mezi nádrží a zobákem
Tak a teď vážně - projekt má nějaký finální rozpočet, nemůžeme vyměnit všechno, co bychom vyměnit chtěli - blinkry, hnusná přídavná světla vyprčená dopředu, řadičku apod. Ale ty zásadní a důležité věci tam jsou - vzadu je pořádný tlumič, motorka bude mít IMO místo přístrojů (stejně jako to mám já nebo Milan) a v prostoru na roadbook může být kromě roadbooku navigace. Použili jsme originální kontrolní světla umístěná pod palubkou, protože instalace těch malých diodových na adventure je doslova peklo a stojí to nemálo peněz. Pokud všechno půjde dobře, tak hotovou motorku uvidíte příští týden v Brně.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Motorka už dneska venku jezdila Sice bez přístrojů ale už to jezdí..
Zítra dorazí zbytek, tak jak to bude, tak vyfotím....
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...