D-A-G-R napsal:
Čidlo neutrálu co by stím mělo společnýho?
a kdyby byl špatný spínač bočáku, to by asi motor vypínal i při jiných rychlostech nebo ne?
Ano, měl by vypínat u všech rychlostí. Právě proto bych prověřil to čidlo neutrálu, protože píšeš, že to udělá u jedničky a přes N se k ní dostáváš, že...
mrkni na kontakty na baterce mě to takle hekalo dyž sem měl povolený kontakty... původně sem tipoval snímač otáček a při tom to byla taková blbost...
In pivo veritas!
dneska mrknu na o čidlo na bočáku a na baterku na ten neutrál se musí oddělat bok motoru a já nemám těsnění, je tam naliej ten silikon, ale pořád si nemůžu pomoct pocitu, že to tím nebude kdyby to bylo tím čidlem, tak bych to při tý podřazený 1čce znovu nenastartoval, protože vždy jsem tam měl 1čku a zmáčklou spojku a startoval jsem? nevím juknu na to ale nemám těsnění pod víko motoru takže do toho se moc pouštět nechci
Tak jsem očistil čidlo stojanu, senzor neutrálu všechno bylo O. k., baterka byla dotažená, tak jak jsem jí před měsícem dotáhl, kdyby někoho něco napadlo, budu rád, jelikož je to tak strašně nepravidelný, tak nevím kdy to udělá znovu.
Ještě tady byl návrh, že při dojíždění nedávat 1čku ale dojíždět na 2ku zastavit a pak Neutrál a jedničku jen při rozjezdu, nevím, jestli řadím blbě, ale motor vytočený nikdy nebyl, ale nevím měl jsem jen 125ku a tam jsem jedničku dával, protože motor to na dvojku nebral.
Nedávat za jedna může být max. tak dočasný opatření... Až ti to zase udělá, napiš sem přesně co jsi dělal a jak se motorka chovala... Třeba se ukáže něco novýho... Jestli máš někde diagnostiku, nebylo by marný to tam hodit...
Na diagnostice jsem to měl asi před měsícem u Tondy a všechno bylo v pořádku začalo to dělat předevčírem, až to udělá znovu (doufám, že už ne) tak jsem dám další poznatky,a budu se muset naučit jinak řadit, dofám že by to tím mohlo být
Řadit se nauč, nic proti tomu, ale to, že to zdechne při hození jedničky normální není. Alespoň u mě na motorce a na jiných GS co jsem měl možnost projíždět jsem se s tím nikdy nesetkal.
Tak dneska to udělalo něco podobnýho, ale po kalibraci plynu to zmizelo, tak mám otázku ohledně kalibrace:
Po kolika km se asi kalibruje?
Průběh problému před kalibrací (chod motoru atd..)?
Můžu i já ovlinit chod motoru, aby se musel kalibrovat?
Upravil DAGR dne 08.07.2012 20:30
Zdravím,
tak není to dlouho, co jsem konečně vyřešil problém s chlazením - ubývala chladící kapalina a všechno to šlo do oleje. Na vině byla prodřená hřídelka chladící pumpy a gufera v ne moc dobrým stavu. Bohužel se objevil další problém.
Dneska z ničeho nic, když jsem přidal plyn do kopce, tak motorka škubla, najednou vyletěl otáčkoměr až k 8 tisícům a snažil se jít pomale ještě ven z budíku. Po zaškubnutí jela motorka normálně dál, otáčkoměr ukazoval pořád tuhle vysokou hodnotu a přitom fyzicky (poslechem) byly otáčky normální - cca 4 ticíce při 100 km/h. Po vymáčknutí spojky se otáčky srovnaly, ale od té doby ukazuje otáčkoměr asi o cca 500 ot/min více než předtím a to jak při jízdě, tak i při volnoběhu. Takhle mi to udělalo několikrát a většinou při přidání plynu, jednou i při déle trvající neměnné poloze plynu (na dlouhé rovince).Pamatuju si, že mi to takhle jednou udělalo už před tím, než mi začalo haprovat to chlazení. Tenkrát ale vylítly otáčky i fyzicky a motorka dokonce chcípla.
Motorka jde taky po delším stání hůře nastartovat - chytne, neudrží otáčky a hned chcípne. Takhle to udělá několikrát, než se motor udrží v chodu. Jindy zase chytne na brnknutí. Chystám se domluvit s Tondou na diagnostiku, jestli ta něco neodhalí. Myslím si, že by to klidně mohl být i ten snímač u zapalování, co se tu řešil, co myslíte?
Říkal jsem si, že si koupím BMW, aby to něco vydrželo a bylo to kvalitně udělaný. Ale takovýhle problémy jsem kurnik neměl ani s jednou motorkou, co jsem měl předtím...
To co popisuješ je přesně problém, který jsme tady řešili a vyřešili. Postav to na boční stojan, objednej si raději rovnou těsnění víka zapalování a tohle víko sundej. Dle fotek v tomhle vlákně (jdi od konce) najdi kontakty na impulzní snímač a sundej z nich špony. Nelaboruj nad ničím jiným, je to hotové za půl hodiny, možná ani ne a když nezničíš těsnění, nebude tě to ani nic stát.
Upravil xHackerM dne 06.09.2012 08:37
A je tam toho oleje hodně? Není to lepší radši vypustit? A co chladící kapalina, není ju taky potřeba vypustit? Tuhle stranu motoru jsem rozdělanou právě ještě neměl, takže nevím, jak to tam vypadá
Upravil motylu dne 06.09.2012 09:47
motylu napsal:
A je tam toho oleje hodně? Není to lepší radši vypustit? A co chladící kapalina, není ju taky potřeba vypustit? Tuhle stranu motoru jsem rozdělanou právě ještě neměl, takže nevím, jak to tam vypadá. Dík moc
Ne ne, není nutný to ani pokládat, jako jsem to měl já poprvé. Taky jsem se bál, že tam toho vyteče hodně, ale na bočním stojanu ti nekápne fakt nic, nemusíš mít obavy. Teď mi takhle motorka už týden stojí v garáži.
motylu napsal:
A je tam toho oleje hodně? Není to lepší radši vypustit? A co chladící kapalina, není ju taky potřeba vypustit? Tuhle stranu motoru jsem rozdělanou právě ještě neměl, takže nevím, jak to tam vypadá. Dík moc
Ne ne, není nutný to ani pokládat, jako jsem to měl já poprvé. Taky jsem se bál, že tam toho vyteče hodně, ale na bočním stojanu ti nekápne fakt nic, nemusíš mít obavy. Teď mi takhle motorka už týden stojí v garáži.
Supr, díky moc. Odpoledne to hned zkusím rozdělat a kdybych náhodou trhnul těsnění, tak je objednám. Stejně na tom v tomhle stavu nemůžu nikam jezdit, tak je jedno, jestli to bude rozdělaný nebo ne... Je tady na fóru někdo spolehlivej, kterej je schopnej mi kdyžtak to těsnění dodat dřív, než BMWKrotil, u kterýho se to musí objednat do středy, v pátek jim to dojde do Prahy a až po víkendu je to poštou u tebe? Až na tuhle příšernou dobu dodání k nim jinak nemám žádnou výtku, ale tohle je moc dlouho holt...
Upravil motylu dne 06.09.2012 09:48
motylu napsal:
A je tam toho oleje hodně? Není to lepší radši vypustit? A co chladící kapalina, není ju taky potřeba vypustit? Tuhle stranu motoru jsem rozdělanou právě ještě neměl, takže nevím, jak to tam vypadá. Dík moc
Ne ne, není nutný to ani pokládat, jako jsem to měl já poprvé. Taky jsem se bál, že tam toho vyteče hodně, ale na bočním stojanu ti nekápne fakt nic, nemusíš mít obavy. Teď mi takhle motorka už týden stojí v garáži.
Supr, díky moc. Odpoledne to hned zkusím rozdělat a kdybych náhodou trhnul těsnění, tak je objednám. Stejně na tom v tomhle stavu nemůžu nikam jezdit, tak je jedno, jestli to bude rozdělaný nebo ne... Je tady na fóru někdo spolehlivej, kterej je schopnej mi kdyžtak to těsnění dodat dřív, než BMWKrotil, u kterýho se to musí objednat do středy, v pátek jim to dojde do Prahy a až po víkendu je to poštou u tebe? Až na tuhle příšernou dobu dodání k nim jinak nemám žádnou výtku, ale tohle je moc dlouho holt...