Budu objednávat pro sebe, kdybys měl zájem jeden kousek bych ti do objednávky přihodil.
Nějaký fotky co jsem nalezl na webu jsou v tomhle vlákně o pár příspěvků výš.
Jarda fm napsal:
čau budu objednavat nějaké doplnky,tak se ptám jestli se někomu z vás ne válí doma nevyužité.A co se dá dělat s bimbající se nádobkou pro přední brzdu
Centrální stojan
Padáky
Kryt světla
Horní kufr,mam tam plotnu asi na hranatý kufr vejde se do něj helma na výšk
Plexi nějaké vyšší mám origo a měřím 183cm http://jardafm.ra...010007.JPG
ahoj mam doma uz delsi dobu lezet Plexi Od Touratechu-TT,pokud by jsi mel zajem tak se ozvi, cena bude tak kolem 2500.-
Joke
no s těma plexi je to těžký,mám 180 cm a všechny plexi mi házej vzduch pod nebo přímo do helmy. A to i Wunderlich hoch. Vyzkoušel jsem tři typy (koupil, následně prodal). Paradoxně mi teda nejvíc sedí originál plexi. Je jediné řešení, které mně uspokojilo co do funkčnosti, ale cena strašná. Je to desierto od TT. Plexi je ze dvou dílů, spodní díl je designová základna, horní je plně stavitelné jak výškově tak sklonem. Část vzduchu jde pod horní kusem, což omezuje hučení a turbolence. Na endůro ježdějí se dá horní kus sundat za 20 vteřin.
Jarda fm napsal:
čau budu objednavat nějaké doplnky,tak se ptám jestli se někomu z vás ne válí doma nevyužité.A co se dá dělat s bimbající se nádobkou pro přední brzdu
Centrální stojan
Padáky
Kryt světla
Horní kufr,mam tam plotnu asi na hranatý kufr vejde se do něj helma na výšk
Plexi nějaké vyšší mám origo a měřím 183cm http://jardafm.ra...010007.JPG
ahoj mam doma uz delsi dobu lezet Plexi Od Touratechu-TT,pokud by jsi mel zajem tak se ozvi, cena bude tak kolem 2500.-
čau pošli mi fotku at vydím jak to vypadá a jak je vysoké kolik měří dík.
Čus všem,
vážně uvažuji o koupi "mudslingu" od machineartmoto (viz. výše) nebo od Wunderlichu... Máte někdo nějakou zkušenost s "mudslingem" od těchto firem nebo i jiných.... Díky za jakoukoliv smysluplnou odpověď...
P.S. Na dotaz stran funkčnosti "mudslingu" mi v TT sdělili, že se "to u nich neosvědčilo, tak to nevyrábějí...".
Asi pozdě, ale přece... mudsling od TT je obráceně, a je jasné už na první pohled že to není dobře vymyšlené. Obalené kolo bahnem naráží na vrchol mudslingu, který funguje asi jako rypadlo. No nic. Mudslingy u krosek jsou zavěšený zezhora, aby nekladly odpor, aby pouze chránily tlumič před nečistotami. To co jsem koupil je sice **** drahý, ale je to vymyšlený přesně tak, aby to fungovalo - je to prostě zezhora dolu...
panove prosim vas, jak se montujou ty pridavne drzaky na kanystriky ?
Mam klasicke Zegy a chtel bych s sebou na delsi cesty brat rezervni palivo. Zajima me montaz, jestli je potreba nejake sroubovani, vrtani ? Jak je to potom s nepromokavosti ?
Diky
I cesta je cíl!
Dračice F800GS a obývák s postelí VW Sharan
HTC - HSPL,flash ROM, odemykani map TT
parizek napsal:
panove prosim vas, jak se montujou ty pridavne drzaky na kanystriky ?
Mam klasicke Zegy a chtel bych s sebou na delsi cesty brat rezervni palivo. Zajima me montaz, jestli je potreba nejake sroubovani, vrtani ? Jak je to potom s nepromokavosti ?
Diky
Nechci ti do toho kecat, ale podle mne jsou ty kanistriky tak maximalne na okrasu.... Diky jejjich objemu, to je pouzitelny tak maximalne na vodu. Me se velmi osvedcil kanistr 10l na plotne za spolujezdcem (uchyceny popruhy od KTM ) a jeden maly 5l kanistr na stupacce spolujezdce a chyceny opet popruhem KTM okolo kufru. Ani jeden nemel snahu cestovat ani pri dost drsnem offu.
parizek napsal:
panove prosim vas, jak se montujou ty pridavne drzaky na kanystriky ?
Mam klasicke Zegy a chtel bych s sebou na delsi cesty brat rezervni palivo. Zajima me montaz, jestli je potreba nejake sroubovani, vrtani ? Jak je to potom s nepromokavosti ?
Diky
Nechci ti do toho kecat, ale podle mne jsou ty kanistriky tak maximalne na okrasu.... Diky jejjich objemu, to je pouzitelny tak maximalne na vodu. Me se velmi osvedcil kanistr 10l na plotne za spolujezdcem (uchyceny popruhy od KTM ) a jeden maly 5l kanistr na stupacce spolujezdce a chyceny opet popruhem KTM okolo kufru. Ani jeden nemel snahu cestovat ani pri dost drsnem offu.
baseplatu od TT pridelas sroubama zezadu.
Nezapomenou na trochu silikonu... ja ho tam nedal a trochu tece.
Jinak 5L kanystr bych si tam uz jenom kvuli hmotnosti nedal.. zvlast ne dozadu. Uz takhle je to prelozene.
LEvy mame na vodu, pravy na benzin jako nouzovy dojezd.
Na plotne za spolujezdcem mam topcase
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo, ten 5l kanistr neni vzadu, ale naopak pred kufrem, misto spolujezdcovych nohou. Super misto. Neprekazi a ram v tomhle miste musi vydrzet mnohem vic, nez 5l kanistr... Dal bych ho i na druhou stranu, ale bojim se teploty od vejfucku. Ani ne tak za jizdy, jako po zastaveni....
petrs napsal:
Tady je to docela pekne videt.... Akorat koukam, ze jsem kecal. 10l kanistr je na stupacce a 5l na plotne....
jasne, ale ja tam jezdim se samici... pred kufry se temer nic nevejde :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
k řešení kanystru před kufry na stupačce: taky jsem používal, ale v Mongolsku se mi několikrát stalo, že při odšlápnutí (třeba v písku) se mi noha o kanystr nepříjemně opřela. Je moc blízko. Tak jsem je z důvodu bezpečnosti sundal. Nejlepší je samozřejmě neodšlapovat, ale to zatím nedovedu. Ale na silnici nebo v nějakém normálním terénu to je asi v pohodě.
Sice je ještě čas, ale už teď se poohlížím po doplňcích na svou bramboru. Nejvíce mě štve plexi štít, který je úplně k ničemu. Na internetu jsem narazil na jedno plexi, které mi docela padlo do oka a proto bych se vás chtěl zeptat, zda už náhodou někdo toto plexi netestoval a jak sním byl spokojen. Jestli to tu už někdo řešil, tak se předem omlouvám. Odkaz na prodejce - http://bmw-trade.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=13&products_id=2475
Mě by zajímalo jaké máte kdo zkušenosti s padacími rámy. Přijde mi to uchycení dole do motoru dost neštastné. Řekl bych, že pokud to dostane větší šupu, vyrve to i kus motoru... Chápu, že to asi jinak uchytit nejde.
Takže měli jste někdo nechtěnou příležitost todle otestovat?
Upravil Lainen dne 04.02.2011 18:32
tomelainen napsal:
Mě by zajímalo jaké máte kdo zkušenosti s padacími rámy. Přijde mi to uchycení dole do motoru dost neštastné. Řekl bych, že pokud to dostane větší šupu, vyrve to i kus motoru... Chápu, že to asi jinak uchytit nejde.
Takže měli jste někdo nechtěnou příležitost todle otestovat?
Co by to neslo. Na 800 GS mam padaky Holan, ktore su pripevnene pod motorom cez taky hlinikovy medzikus. Tem posobi ako deformacna zona tak aby sa neposkodil motor. Vsetko ide ked sa vie ako ;-)
zooo přiložený následující obrázek: