Draco> to vis, neni to priorita... Proc by delali nejprodavanejsi rozmer na cestovni endura, kdyz se ty ostatni rozmery prodavaj tak dobre?
Mimochodem, ted jsem zkusil upustit moje Heidenau na 2.1 vepredu a 2.4 vzadu a doufam, ze se chovani na mokru zlepsi... O vikendu to testnu.
Mirek najel na ty samy Heidenau nejakych 8 tisic a ubylo asi 2mm (zbyva asi 7mm) vzorku vzadu a 1mm (zbyva asi 5mm) vepredu. Oboji cestovnim tempem pri celkovym zatizeni hrubo pres 500 kilo. Takze predpoklad zivotnosti je rozhodne pres 20 tisic, ale mozna i pres 30. Je to guma jak puk
Tak Vám nechcem do toho kecať páni,predsa mám len VARADERO,ale pochváliť sa musím:Michelin Anakee predná 22 500 a ešte niečo najazdí ,zadnú som menil po 17 000.A to väčšinou vo dvojici a 90% dialničné presuny.Takže na jaro opäť ANAKEE.
janoxl napsal:
Tak Vám nechcem do toho kecať páni,predsa mám len VARADERO,ale pochváliť sa musím:Michelin Anakee predná 22 500 a ešte niečo najazdí ,zadnú som menil po 17 000.A to väčšinou vo dvojici a 90% dialničné presuny.Takže na jaro opäť ANAKEE.
No jo dálničář.....kdybych tě neznal řek bych že seš ...... to máš za toho virusa !!!
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
mě osobě se líbý třeba názor že u MITASky není zaručena kvalita a že je každá jiná a tak všelijak,ale to že jiný udajně značkový gumy se dějal třeba v korei a nebo třeba v turecku a na thaiwanu to už nikomu nevadí,to si jako někdo myslí že třeba TKC dělaný v korei má nějakou zaručenou kvalitu??já je nehanim mě se ta guma docela líbí,ale o její cene už nemužu říct že byse mě zrovna líbila
A naopak třeba v Mitasu se dělá většina osobáckých MICHELINEK. A to beze srandy.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
SLavek> ... ahaaaa, ja myslel, ze je rec o spuntech. Kdyz bych jel jen silnici, tak Tourance vzdy pres 17t km a drzej super. Ja na to testovani pneu moc nejsem. Radeji dam o par stovaku vic a koupim jistotku. To same je to s brzdovejma deskama, zadna nahrada mi nikdy nebrzdila lepe nez original.
BMW R1150GS MY02
tak jsem se před zimou odhodlal a dal špunty. na silnici sem se necítil úplně v klidu, ale ten výjezd domů 200 m po 20-30 ° louce přez drny byl tak famózní že sem si ho musel zopakovat. vim že pro věčinu z vás tady to je normálka, ale stejně sem se vo ten svůj pocit musel podělit.
říkám si hurikán
Jinak musim rict, ze upusteni gum chovani motorky velmi prospelo. Trochu se zvedla spotreba, ale motorka uz se tak nekyve v malych rychlostech. Ve vysokych je to logicky o neco horsi. Ale stycna plochy gumy je o dva centaky vetsi! Takze ocekavam zlepseni i na mokru. Nicmene dnes rano v mraziku jsem radeji netestoval
tak jsem byl o víkendu na enduro škole BMW 3 a měl jsem Karoo T.
To z důvodu, že u nás došlo ke změně v obchodním zastoupení a není možné momentálně sehnat Conti - prostě nejsou, než se zaběhne nová firma a začne opět distribuce.
Dojmy z Karoo T, = v podstatě stejné v terénu jako TKC 80, na suchém asfaltu se brousi válcem, není možné žádat víc. Na mokrém asfaltu to bude jistě o dost horší, tak jako Conti ale nevím...u nás neprší tak často
trvanlivost ocením později a napíšu, z 500km off road a dalších 500 km on road je brzo říci..
Pozor, i zde platí, že je NUTNO mít pořád tlak na 1,5 vpředu i vzadu, pochlechněte mě, nenechávejte to na 2.0 atd., níže, chce to níže. Jde o poručení-nařízení šéfinstuktora enduroškoly BMW, takže v pozoru...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
JohnyT> Ja tam ma ted 2.1 a 2.4, ale dam tam asi stejne jako tam mas ty. Puvodni tlak jsem mel 2.5 a 2.9 (po montazi v servisu) a spolu s profilem a tvrdosti pneu Heidenau to na mokru a pri teplotach tesne nad nulou byla vrazedna kombinace.... Ted jsem na vahach, jestli na pristi rok na Ukrajinu/Rumunsko pojedu na brambore nebo na XTecku 250, ale rozhodne to bude na E-09kach...
Doc> to proste NEJDE, nemuzu tam mit jen 1,5 :-) Uz 2 a 2,2 je pro me priserne podhusteny, mel jsem tam vzdycky jako Slavek 2,5 a 2,7-9. Fakt lze na 1,5 jezdit i po asfatu?
Slavek> Ukrajina bude az dalsi sezonu, ale asi se tomu taky nevyhnu... i kdyz bych byt tebou nechal GS doma a vzal XT. Kamos nechal doma Afriku, vzal XT a pak dekoval prozretelnosti
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
Doc> to proste NEJDE, nemuzu tam mit jen 1,5 :-) Uz 2 a 2,2 je pro me priserne podhusteny, mel jsem tam vzdycky jako Slavek 2,5 a 2,7-9. Fakt lze na 1,5 jezdit i po asfatu?
Slavek> Ukrajina bude az dalsi sezonu, ale asi se tomu taky nevyhnu... i kdyz bych byt tebou nechal GS doma a vzal XT. Kamos nechal doma Afriku, vzal XT a pak dekoval prozretelnosti
Jde o poručení-nařízení šéfinstuktora enduroškoly BMW, takže v pozoru...
Mám zato že ví víc než já nebo ty a celý fórum dohromady, zkus to a uvidíš jak brousíš.
Já tak jezdil již rok na Conti TKC 80 a vydržely mi takto 14.000km
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
JohnyT napsal:
Doc > no tak dobře ja to teda zkusim, ale estli si dam na kokos, tak mam u tebe panaka
ba ne, jenom zdarma sádru, che che
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic