klasický jockey BMW boxer naší skupiny a napravo jockey v perském podání
Doc přiložený následující obrázek:
[156.52Kb]
Upravil Doc dne 15.06.2008 16:06
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
sjíždíme dolů smšrem zpátky kousek na Tabriz a potom do Qazvinu, kde bude dnešní cíl
je to na cestě Tabriz - Teherán (který jakožto velkoměsto nás neláká)
ale jakmile jsme sjeli dolů do těch 1500 metrů začalo se to horšit
Doc přiložený následující obrázek:
[21.55Kb]
Upravil Doc dne 15.06.2008 16:07
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[39.11Kb]
Upravil Doc dne 15.06.2008 16:08
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jak jsme dorazili na okruh kolem Tabrizu a objížděli ho, spadla teplota na 12 stupňů a začalo poprchávat. V tu chvíli jsem byl vpředu já, za mnou Mike, pak Vasil a Nontas a Thomas. Ale vepředu se najednou začalo vyjasňovat. A dokonce jsme jeli tím směrem. Možná, že trochu to "natáhnout" a projeli bychom to. Byla to výzva!
Upravil Doc dne 15.06.2008 16:17
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
ale kluci jsou konzervativnější než já, také se tomu říká rozum proti srdci...
a zastavujeme na nepromoky
to je tak, někdy i v tom samém týmu v GP nebo F1 někdo již přezouvá, jiný ještě nechává sliky
já rozhodl nepřezouvat!
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
jen jsem si pro jistotu dal přes ledvinku to nepromokovavé oranžové pouzdro, .....pro jistotu
vyjíždíme, ale během jednoho kilometru, ještě na obchvatu kolem Tabrizu, začne strašně ...át
mám na sobě jenom R2P BEZ goretexu a pod tím triko s krátkým rukávem, během minuty jsem durch promočen, a aby tomu byla dána i koruna, došlo i na kroupy...
měl jsem "přezout" včas!
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
ale pořád to vypadalo, že přesně tím směrem, co jedeme se již vyjasňuje...
protože kroupy rychle přešly a už JENOM prudce pršelo, nebylo potřeba zastavit
v té chvíli jedeme v docela semknuté formaci, vedu statečný peloton plynulou rychlostí
dopředu mne žene slunce, je již na dohled, ale kosa se silná, teplota je již pod 10 stupňů, prší stále silněji
ničeho si nevšímám, vidím za sebou světla Mika a potom nic, ale je mi to jasné, Vasil zase nechává "taktickou" mezeru, tak se o to moc nestarám
začínáme opět stoupat, Tabriz je již za námi já vidím, že jsme s Mikem sami
nevěnujeme tomu pozornost, jedeme teď již opravdu svižně, přes ten déšť, protože jsme na dobré velké silnici, ale stoupáme až do 2.500!!!!
tam je to již o zápal plic, klepu se jako ratlík, ale zastavit nechci... Mike jako věrný druh
Nahoře na vrcholu je 3 stupně, ale skončil déšť, já jediné jako ochranu měl celou dobu ...... zapnuté větrací zipy a nepromokavým obalem chráněnou ledvinku s doklady a penězi
teď jsme nahoře, je zima a mám dvě řešení, buď zastavím a přiznám svoji blbinu, nebo se problému postavím čelem!
Tak jsem si stoupnul do stupaček, kalil to 140km/h a větral a schnul ve stoje. Jsem divnej typ, vím to o sobě. Obyčejné věci mě dost často nebaví, připadají mi moc nudné. Často když na mě leze chřipka řeším to potni kúrou .... na hřišti nebo aspoň joggingem. Život beru stále jako výzvu dokázat sám sobě, že hlavou, pokud je dost paličatá...zeď PRORAZÍŠ. Velmi často takové paradoxně divné chování mě odměňuje velkou výhrou v cílové rovince. Jsem bojovník i když asi trochu blázen. Ale mě to vyjadřuje, cítím se své kůži, mám to rád, je to moje. Tak si představte v Alpách nějakýho blázna ve 2500 metrech a ve 3 stupních, jak jede nalehko oblečen a promočen a navíc - blbec - si ještě stoupne!
Doc přiložený následující obrázek:
[74.16Kb]
Upravil Doc dne 15.06.2008 17:31
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ale jako již tolikrát v životě, kdy se "popasuji" s nepřízní, čeká mě nakonec výhra. Postupně schnu (není to při 3 st tak rychlé jako při 25 st C!!!), teplota se zdvihá na 10 stupňů a začínáme klesat. Je nám jasné, že jsme ostaním ujeli, ale to se vyřeší za pár kilometrů, jen co klesneme ještě níže, oteplí se, já uschnu a uděláme šlukpauzu. Opravdu během asi dvaceti kilometrů jsme opět "jenom" v 1500 metrech a je slunečno, teplota se vyhoupla na tropických 20 stupňů a to se cítím, že asi dostanu úžeh, cha cha.
Zastavujeme na krajnici, provoz je velmi slabý, cigáro a dělíme se nadšeně o dojmy, co že jsme to projeli...
Doc přiložený následující obrázek:
[127.43Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[126.6Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
po čtvrtém cigáru začínáme telefonovat, není možné, abychom měli náskok téměř půl hodiny...
Doc přiložený následující obrázek:
[165.78Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
těžko chytáme signál, nakonec SMS
Doc přiložený následující obrázek:
[142.17Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Mike, kluk do nepohody
Doc přiložený následující obrázek:
[123.6Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
víme že jsme nenodrželi hlavní princip jízdy ve skupině - vidět toho za sebou pořád v zrcátku - ale každá mince má dvě strany, nezrychlili jsme a odtrhli se od pelotonu
víme z předchozích dnů, že Vasil (bezdůvodně) často nechává velké mezery a nesnaží se držet kontakt s jezdcem před ním. Já osobně jsem již kapituloval pořád ho "napomínat", že tímto způsobem neustále nervuje toho jezdce před ním, ale nepomáhalo to
Brali jsme tedy tyto mezery jako nutné zlo. S Mikem jsme zrychlili jenom po té, co bylo jasné, že jsou nědke vzadu a tedy... jestli dva kilometry nebo dvacet, to už je jedno.
Posíláme SMS že jsme čekali půl hodiny, že pokračujeme na Qazvin a že se sejdeme tam. nasedáme na motorky, je jasné že jsme na pár hodin sami tak jako tak, napálíme to 150-160km/h a jsme v cuku letu v Qazvinu. Nacházíme hotel, koupel oba a asi hodinku po nás dorazili v pořádku i kluci. Co se stalo? Zastavili o několik kilometrů dřív než my na odpočinek a tím se tedy natáhl ten časový odstup.
Doc přiložený následující obrázek:
[161.09Kb]
Upravil Doc dne 15.06.2008 17:21
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
když kluci dorazili, bylo vidět, že jsou na nás naštvaní, mají svám způsobem také svou pravdu
ale dnes má Mike narozeniny a slaví se dobrou večeří a nedorozumnění je zažehnáno
Doc přiložený následující obrázek:
[68.76Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
kebab různých mas
Doc přiložený následující obrázek:
[60.07Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
následující procházka po městě nás přesvědčila o tom, že politici všech zeměpisných šířek a výšek jsou stejní..... pokrytecky přetvářející se "seriózní" myslitelé
Doc přiložený následující obrázek:
[53.71Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
naštěstí jsme v parku narazili na motorizovanou policii
hned jsme byli kamarádi, samozřejmě fotografie, nutili nás abychom si vyzkoušeli 250kubíkou stíhačku
Doc přiložený následující obrázek:
[59.51Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
což někteří neodolali
Doc přiložený následující obrázek:
[62.89Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
alespoň v sedě, ďábla neradno provokovat...
Doc přiložený následující obrázek:
[53.49Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
to byl pátý den Tabriz - Kandowan - Qazvin
Doc přiložený následující obrázek:
[130.67Kb]
Upravil Doc dne 16.06.2008 00:02
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic