Na Karoo3 mám teď přesně 10 000km.Musím říct,že ta pneu mě velice příjemně překvapila ve všech směrech a hlavně svým záběrem v jakýmkoliv terénu.V přímým směru je ta pneu( myšleno mezi cestovními/universálními) nepřekonatelná a to jak v záběru,tak při brždění.Netvrdím,že je to samospasitelný,ale co všechno a v jakým stavu terénu jsem s tím vyjel,jsem sám ani nevěřil.Neznám jinou pneu,se kterou bych dojel 3tis km naloženej rovně na Kavkaz,tam pojezdil 3500km od zatáček na luxusním asfaltu,kde jsem škrtal i botou o zem,přes šotoliny,balvany až po rozblácený výmoly,koleje a prudký výjezdy/bez pádu a pak na ní dojel zase 3000km zpět rovně a většinou po dálnicích.
Od cca 50% vzorku ta guma začne tvrdnout a trochu klouzat na mokrým asfaltu(na tom jejich v Turecku to bylo skoro nesjízdný v zatáčkách)...ale to samý je i na sjetých TKC.Na druhou stranu začne výrazně míň ubývat a jsem si jistej tím,že na ní najedu min. 15000km,ikdyž po 5tis vypadala na to,že těch 10tis dojedu na drátech nebo vůbec.Jsem s ní fakt spokojenej a překvapenej,že někdo dokázal překonat TKC a to jak schopnostma,tak nájezdem km
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Na Karoo3 mám teď přesně 10 000km.Musím říct,že ta pneu mě velice příjemně překvapila ve všech směrech a hlavně svým záběrem v jakýmkoliv terénu.V přímým směru je ta pneu( myšleno mezi cestovními/universálními) nepřekonatelná a to jak v záběru,tak při brždění.Netvrdím,že je to samospasitelný,ale co všechno a v jakým stavu terénu jsem s tím vyjel,jsem sám ani nevěřil.Neznám jinou pneu,se kterou bych dojel 3tis km naloženej rovně na Kavkaz,tam pojezdil 3500km od zatáček na luxusním asfaltu,kde jsem škrtal i botou o zem,přes šotoliny,balvany až po rozblácený výmoly,koleje a prudký výjezdy/bez pádu a pak na ní dojel zase 3000km zpět rovně a většinou po dálnicích.
Od cca 50% vzorku ta guma začne tvrdnout a trochu klouzat na mokrým asfaltu(na tom jejich v Turecku to bylo skoro nesjízdný v zatáčkách)...ale to samý je i na sjetých TKC.Na druhou stranu začne výrazně míň ubývat a jsem si jistej tím,že na ní najedu min. 15000km,ikdyž po 5tis vypadala na to,že těch 10tis dojedu na drátech nebo vůbec.Jsem s ní fakt spokojenej a překvapenej,že někdo dokázal překonat TKC a to jak schopnostma,tak nájezdem km
Souhlasim...je dobra,ale jsk pises tsk od 50% vzorku je to fakt husty. Za deste v Polsku jsem si pripadal,ze jezdim na motardu. Ta zmena je dist razantni.
Už jsem byl skoro rozhodnutej pro Karoo 3, ale s tou přilnavostí na mokru jste mě krapet vyděsili. Je to vážně tak hrozný? Guma splňuje přesně to co potřebuju, ale přece jenom se člověk na dlouhý cestě vodě nevyhne a nevím jestli bych jí byl schopnej věřit. Můžete to někdo z vás trošku rozvést, nebo někdo další přidat zkušenost?
Možná něco napíše Drákula. Když jsme v září odjížděli na Slovensko, měla na Karoo 3 cca 6000,- najeto, vzorek asi poloviční. První 2 dny jsme jeli v dešti, třeba po tatranské magistrále dost hustém a jeli jsme pomaleji stejně jako bychom jeli na kterýchkoliv jiných pneumatikách. Pokud jsou ty částečně sjeté gumy v dešti tak mizerné, pozná to možná někdo, kdo jezdí ostřeji, my s naším turistickým tempem ne.
Ivan napsal:
Možná něco napíše Drákula. Když jsme v září odjížděli na Slovensko, měla na Karoo 3 cca 6000,- najeto, vzorek asi poloviční. První 2 dny jsme jeli v dešti, třeba po tatranské magistrále dost hustém a jeli jsme pomaleji stejně jako bychom jeli na kterýchkoliv jiných pneumatikách. Pokud jsou ty částečně sjeté gumy v dešti tak mizerné, pozná to možná někdo, kdo jezdí ostřeji, my s naším turistickým tempem ne.
Na vodě jedu taky pomalu, bojím se, ale jde mi spíš o to, když bych musel brzdit (někdo ti nedá přednost a podobně). No uvidím, nejspíš je asi taky zkusím.
na vode jezdim jak s vajcama pomalu, ted sme brzdil v desti+novej asfalt +nova E09 a taky sme to ubrzdil sice ABS jelo naplno ale slo to
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Myslím, že to není tak hrozné..... Jak psal Ivan, jeli jsme letos na Slovensku v dešti pár set km. Jezdim pomalu na čemkoliv když prší- ze stejného důvodu jako tu uváděl Paul. Na dálnici jsme jeli podle předpisů 130km/h a po okrskách do 100km/h. Pneu se při těchto rychlostech chovala normálně..... Její limity jsou určitě dál než byl můj strach Na naše nezávodní těmto je ta pneu OK. Z jara mně budou čekat nové gumy a asi zase půjdu do karoo3
Upravil Drakulka dne 16.10.2013 20:15
Mr GS napsal:
.Neznám jinou pneu,se kterou bych dojel 3tis km naloženej rovně na Kavkaz,tam pojezdil 3500km od zatáček na luxusním asfaltu,kde jsem škrtal i botou o zem,přes šotoliny,balvany až po rozblácený výmoly,koleje a prudký výjezdy/bez pádu a pak na ní dojel zase 3000km zpět rovně a většinou po dálnicích.
....
Počkej, ty neznáš E07 ? ? Ne ale vážně, zajímalo by mě srovnání Karoo3 a E07 v samočištění od bahna. Umí to někdo nezaujatě porovnat? Chtělo by to někdy jet v partě s různými pryžemi a střídat si motorky. Takhle jsem spolu porovnával jen TKC spolu s E07 a Karoo3 bych k nim rád přidal do party..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Drákulka myslela asi "nezávodní tempo" ale už tak úplně nemá pravdu, na eRku mi zdatně ujížděla a s GS se ta doba blíží. A když jí na mokru někdo vjede do cesty, brzdit musí taky. Je fakt, že mi trochu vadil hluk, Drákulka si už zvykla a s Karoo 3 je spokojená, holka moje šikovná:-)
...Drákulko, Tebe neznám, Ivana trochu ano, ale dovol abych Tě opravil. Domnívám se, že Tvůj názor je chybný.
Mám dojem, že Ivan by byl na krásném druhém místě, zatímco Ty by jsi byla na místě přeposledním.
Úhel pohledu je hooodně důležitý ;o)) www.jantruhlar.cz
Myslím, že Karoo 3 stojí za zkoušku. Osobně jsem na těch gumách jezdil dva dny v Hechlingenu 1200 GSA a byly úplně v pohodě na všech typech povrchů, které tam měli k dispozici, což je kromě oranice asi všechno. Na vlastním 1150 GSA se v pískovně chovali dobře (výjezdy, sjezdy … atd.), v rozmoklém poli (viz. foto) se v bahně hrabali i do kopečka líp než jsem čekal, polňačky bez problémů. Cestou domů jsme na silnici hodně svižně prolítli "karlštejnský zatáčky" a překvapilo mě jak to drželo až na kraj gumy a bez veškerejch nepříjemnejch pocitů. Mokro a dešt jsem zatím nezkusil, ale na mokru stejně jedu vždycky opatrně. Nájezd zatím nedokážu posoudit, Lze předpokládat, že podle toho jak to drží, tak při ostřejším ježdění po asfaltu to asi bude mizet. Která guma ale sedí a nemizí ????
DRS-GS přiložený následující obrázek:
Nevíte nebo nemáte někdo zkušenost o kolik se pohorší jízdní vlastnosti na silnice když nazuju Karoo 3 teď mám Continental Trail Attack
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Continental Trail Attack neznám, předtím jsem měl Anakee 3. Zatím zhoršení pozoruji spíš v tom, že mám v zatáčkách větší respekt, ale na silnici karoo 3 drželi až do kraje gumy a bylo to v pohodě.
Přesně takhle mě fungují ty Continental. Na silnici drží jak přibitý a to i na vodě. Hledám nějak variantu silnice a lehký off a tohle se zdá být správná volba
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Já mám na motorce karoo 3 už od léta a na asfaltu nepoznám, že nejedu na silniční pneu. Jen teď musím prozkoumat zadní- nějak nedrží tlak. Že by hřebík? Jinak je obuju s největší pravděpodobností znova....takže doporučuji