Paul, to je logisky v porovnani s 21", kdyz je jednak sirsi a jednak ji telever krasne doplnuje
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
hicks napsal:
Naopak... 21ka na dalnici jede jak po kolejich.
Nevím jestli je to váhou, lepší aerodynamikou nebo čím, ale 19ka s teleleverem mi přijde zvlášť na dálnici značně stabilnější.
mne prisla o kousek stabilnejsi 21ka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Hicks - to nebylo myšleno ve zlém:-). Mne spíš zaujala "testovací trať", tj. převážně dálnice a použití tempomatu, to je trochu netypický "profil" trati pro tuhle motorku.
a proc by mel byt?
byl tam i 400km D1 offroad
kazdopadne subjektivne po 750km se mi NIKDY zatim nestalo, ze bych na 800 nebyl unavenej.
a to jsem tam mel dost nabitej program a cestou se stavoval jeste v brne.
tj. NEbylo to na jeden zatah.
Upravil hicks dne 02.09.2013 13:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To jo, D1 je polygon pro GS...
Ono se 750 km na člověku vždycky nějak podepíše, já cca po 500 km začínám cítit zadek, časem jsem si vypěstoval kombinaci zatínání svalů, jízdy ve stupačkách a masírování, který do 900 km funguje, pak už se nezvedám, zadek zmrtví a bolestivé je to až po zastavení. Jinak obvykle znatelnou, omezující únavu necítím, ono jde i o oblečení, helmu, rychlost... Ale to nepatří do tématu, omlouvám se. V každém případě na LC jdou určitě jezdit dlouhé štreky a překvapilo mne nedávo v Alpách, kolik jich už jezdí.
Ivan napsal:
To jo, D1 je polygon pro GS...
Ono se 750 km na člověku vždycky nějak podepíše, já cca po 500 km začínám cítit zadek, časem jsem si vypěstoval kombinaci zatínání svalů, jízdy ve stupačkách a masírování, který do 900 km funguje, pak už se nezvedám, zadek zmrtví a bolestivé je to až po zastavení. Jinak obvykle znatelnou, omezující únavu necítím, ono jde i o oblečení, helmu, rychlost... Ale to nepatří do tématu, omlouvám se. V každém případě na LC jdou určitě jezdit dlouhé štreky a překvapilo mne nedávo v Alpách, kolik jich už jezdí.
hele.. kdyz jsem jel zpatky.. tak jsem byl NATOLIK v pohode, ze jsem od Czunika od Hustopeci nad Becvou az domu VUBEC NESTAVEL.
a to jsem jel vetsinu za tmy.
to se mi FAKT normalne nestava.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kolik je to km co jsi jel nonstop? Asi dost když se Ti to běžně nestává, tím líp. Ale fakt záleží na dost faktorech, dlouhé trasy plánuju podle osvědčenéo receptu, někdy jsem tak v pohodě že ani tolik nestavím a jindy naopak. Když jsem na Gorille za den objížděl republiku, stavěl jsem každých 200 km až do 600 km, pak už kvůli zadku po 100 km, jinak jsem byl OK. Na 1100GS jsem kdysi objížděl republiku, ani nevím jak často jsme s Markem BMW tankovali ale hodně málo a po 800 km jsem si musel na chvilku zdřímnout, fyzicky pohoda, ale psychicky jsem byl na dně, myslel jsem že nedojedu, nakonec z toho bylo přes 1200 km za den po okreskách. Každá jízda je jiná, já na LC blbnul jen v Ga-Pa na endurotrati, tj. téměř nulová zkušenost, ale ergonomicky mi přišlo v pohodě.
Ivan napsal:
Kolik je to km co jsi jel nonstop? Asi dost když se Ti to běžně nestává, tím líp. Ale fakt záleží na dost faktorech, dlouhé trasy plánuju podle osvědčenéo receptu, někdy jsem tak v pohodě že ani tolik nestavím a jindy naopak. Když jsem na Gorille za den objížděl republiku, stavěl jsem každých 200 km až do 600 km, pak už kvůli zadku po 100 km, jinak jsem byl OK. Na 1100GS jsem kdysi objížděl republiku, ani nevím jak často jsme s Markem BMW tankovali ale hodně málo a po 800 km jsem si musel na chvilku zdřímnout, fyzicky pohoda, ale psychicky jsem byl na dně, myslel jsem že nedojedu, nakonec z toho bylo přes 1200 km za den po okreskách. Každá jízda je jiná, já na LC blbnul jen v Ga-Pa na endurotrati, tj. téměř nulová zkušenost, ale ergonomicky mi přišlo v pohodě.
asi 330. ale bylo to na konci cesty, ne na zaacatku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nevím jak kdo, ale pro srovnání 12 ADV s origo sedlem jsem naříkal už po 400 km. Po výměně sedla za ergonomické :-) tak pálila sice prcina taky ale nebolela večer a ani kostrč. Na LC se mi zatím nestalo že by kdykoliv cokoliv. Najel jsem 470 a vůbec nic. Asi mě tam už umřely nervy. :-)
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
florenti napsal:
Nevím jak kdo, ale pro srovnání 12 ADV s origo sedlem jsem naříkal už po 400 km. Po výměně sedla za ergonomické :-) tak pálila sice prcina taky ale nebolela večer a ani kostrč. Na LC se mi zatím nestalo že by kdykoliv cokoliv. Najel jsem 470 a vůbec nic. Asi mě tam už umřely nervy. :-)
Já dal na origo ADV sedle za den zatím nejvíc 730km a docela pohoda, ale chápu, že každýmu sedí něco jinýho.
schrek napsal:
Paul, to je logisky v porovnani s 21", kdyz je jednak sirsi a jednak ji telever krasne doplnuje
Tak jak říkáš..
Kto nerjazdí fakt terén, alebo nejaké preteky tak 21 koleso je len nevýhoda.
Kedže som celkom pojazdil na 800 aj 650 twin, prakticky identické motorky ale keby mali rovnaký motor a 650 mala kvalitné brzdy a prednú vidlicu tak
naložený s kuframi by som 800ke vela šancí nedával.
Aj bez televeru je rozdiel značný. /to som chcel len povedať , vlastne ani som si neni istý či hrá nejakú rolu /
a je to tuu 40k letos nedam, ale taky v tom neni zadna dovolena, neb jsem nikde nebyl :/
Upravil hicks dne 01.11.2013 09:30
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Eman_ napsal:
Hixi,
ja jsem zaslechl,ze nejakej dvoumetrovej arogantni haban co vlastni LC,tak s sebou snad v nulove rychlosti sekl a motorka v prd.eli......celej ram...
nevis o tom neco?
ja si to asi kupovat nebudu,ale jestli je to krehke......
jo ta predni stavba minimalne u prvnich serii je nejaka divna.
Asi uz je to opraveno, neresil jsem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
a je to tuu 40k letos nedam, ale taky v tom neni zadna dovolena, neb jsem nikde nebyl :/
Co je ten symbol nad hodinama? Vypada to jak zasuvka na 220V.. tak me napada, ze je to signalizace ze mas neco pripojenyho?
to je ten cip, co dela uz z tak straslive motocyklu jeste enteligentnejsi.
= pamatuje si to posledni ESA rezim i po vypnuti klicku (to pouzivam ja) + pristupny enduro pro mod.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jencekgs napsal:
Hicksiku tak jsem se konečně dokopal to vlákno pročíst a aˇč nerad, musím Tě za něj pochválit
A gratulace k 30tkm. To je slušná porce bez dovolené.
jeste tu dost info neni... nestihal jsem to postovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hele bacha! NEROZDELAVAT TY KRABICKY S TLACITKAMA NA RIDITKACH!
v repromu je u toho krutoprisny varovani, ze to je peclive slicovany z tovarny s tim, ze jsou tam tisteny spoje...
takze pozor. vikla se mi levej grip, malem jsem do toho vlezl...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2