Vikec napsal:
Aspoň že jim jde to pečení,když už neumí dělat kloudný auta:-)
Nevím jaký kloudný auta jsi v životě měl, ja za pobytu ve státech najezdil na Chevroletu 500 tis a tady v CR 300 tis km bez jakýchkoliv problémů. Takže mluv o svých zlušenostech s auty a neplácej nesmysly
KUKY se vrací
Vikec napsal:
Aspoň že jim jde to pečení,když už neumí dělat kloudný auta:-)
Nevím jaký kloudný auta jsi v životě měl, ja za pobytu ve státech najezdil na Chevroletu 500 tis a tady v CR 300 tis km bez jakýchkoliv problémů. Takže mluv o svých zlušenostech s auty a neplácej nesmysly
Kuky Vikec jistě myslel koncern VW a ne Chevrolet viz příspěvky nad ním
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
1. KUKY mi drzi auto do stredy - ve hre je novy orlando - nevyhoda je ze druha rada sedacek neni stavena pro 3 detsky plnohodnotny autosedacky, navic kdyz dam i posledni radu kufr skoro zadnej, to se da vyresit kdyz pojedem v 6 boxem na strechu, velkej plus je cena uplne novyho auta a 5 let zaruka a v pripade KUKYHO vim kdo s tim jezdil
2. utekla mi krasna Alhambra v plne palbe co mi poslal Bob za super cenu, ale byla vpodstate hned prodana nebyla sance, ale uz mi nacenuje jeste Sharana, minusi jsou jasny starsi auto okolo 150tis a hlavne v pripade Sharana je cena na hranici mych moznosti, ale od zacatku sme ho chtel tak k nemu tak nejak vic tihnu
3. ted trochu jinej pohled jelikoz znacky jako Citron, Renault, Peugot atd. sem nechtel - novej kolega v praci ted jezdi 20tis km s Dacii LODGY - pro me hnusny auto, jak kdosi konstatoval v recenzich IKEA na koleckach, vnitrek nic moc, proste neni to auto na ukazovani, ale splnuje vse, 7 sedacek hodne mista , v plne vybave se vsim moznym 400tis 5 let zaruka, ma vsechno co mi staci , ALE s tim vnitrnim designem si ruku nepodam, tady jen mala racenze YouTube Video
Ja myslim,ze Dacka te odveze z bodu A do bodu B,sice nebudes nejvetsi king na vsi,ale svoje si odmaka.A petileta zaruka neni na skodu.
Ja se v tom parkrat svez a proste je to levny auto.Na taxikach v Rumunsku jsem videl na tacho 280 a asi 340 tis km.
Irskej napsal:
Ja myslim,ze Dacka te odveze z bodu A do bodu B,sice nebudes nejvetsi king na vsi,ale svoje si odmaka.A petileta zaruka neni na skodu.
Ja se v tom parkrat svez a proste je to levny auto.Na taxikach v Rumunsku jsem videl na tacho 280 a asi 340 tis km.
Jak jsi napsal je to tak A az B a zadnej king. Ted resim otazku nestaci to ? Zatim ne uvidim s cim jeste prijde Bob
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
A to je prave ta nejtezsi otazka.Ja mam rad Vw group,netvrdim,ze je nejlepsi,ale proste mi to sedi.A jestli mas kamose v servisu nebo kde a muzes mit mnohem lepsi ceny oprav,dilu . . . . .. .
jjj prave ze mam, viz v patek mi blikly brzdovy desky predni a dnes v autorizaku vymeneno cena vcetne prace cca 1600,- , jen desky stoji origo ofiko cena 2128,-, jasne jdou koupit i levneji za 599,- treba Starline ale
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
KUKY napsal:
Kuky Vikec jistě myslel koncern VW a ne Chevrolet viz příspěvky nad ním
Vikec tak sorry !!!!![/quote]
Jo KUKY,myslel sem samozřejmě fauvé****e. Chevy,kia a třeba hyundai mě nevadí,ti prodávají konzumní auta za normální peníze,né jako ti prvně zmínění.
Já to řeším tak,že než bych jezdil novou škodofkou za nesmysl,rači hrkám "prémiovky" vojetý za pár korun. Jednou sem koupil pasata a v podstatě hnedka sem cítil,že je to omyl a tudy cesta nepovede a ani nevím,co na tom půlka evropy vidí. Je fakt,že sem do toho přesedal z Volva 960/S90 a to se pak špatně zvyká na tyhle prkače...
Irskej napsal:
Ted mas Octavku?
1600 za predni desky je docela raketa.
Ale je fakt,ze ja chodim do znackovyho servisu jak do kostela.
No presne to bylo 1540,- ale to je vcetne prace a asi i brzdovka . Az dojde faktura na placeni juknu co tam je. Jinak jak sem psal origo jsou za 2180,- jasny autokelly ma starline za 599,- navic servis akceptuje donasku vlastnich dilu coz autorizaky moc casto nevidi radi ale nebyl cas a kolik bych usetril 200?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
1. je to 4Motion s Hadexem mam se toho bat o kolik to zere vic jak normalni
2. ma to takovy to vypinani motoru kdyz zastavite na krizovatce a zase se nastartuje kdyz pridate plyn, mate s tim neko zkusenost
ad1 o 0,5 - 0,7l litru. Odměnou jsou mnohem lepší jízdní vlastnosti , vyjedeš vše.
Start Stop - nebrat, zvlášť u starších aut zdroj neuvěřitelných problémů a opotřebení motoru
Chevrolet v USA a u nás - - u nás Daewo. Typický korejec, levně koupíš, draze udržuješ a opravuješ.
Dacia - uvnitř skromná, technika Renault a Nissan, za ty peníze neuvěřitelně odolné auto postavené z vyzkoušených komponent. Duster - v terénu na něj v cenové kategorii do cca 800 000 nic nemá, tahal jsem s ním Yetiho z louky kde zapadl. Nutno koupit 4x4 s ESP(ESP umožňuje el uzávěrku předku i zadku)
Mám najeto 80000 bez problému, nutno ale kupovat kvalitní naftu a olej měnit po 15000km. Velmi pohodlné na rozbitých silnicích oproti Yetimu, Kii a Hyunday ve stejné kategorii.
Není to nejhezčí, ale odolné pohodlné a účelné. Korejci - Chevrolet, Kia, Hyunday - u benzínů nutno instalovat přimazávání ventilů při instalaci plynu.
U dieselů - dobré zjistit před koupí cenu DPF Honda CRV 120 000, VW . 79000, Renault DCI 12000 a dalších komponent - vstřiky, čerpadlo.
V hokně máme DACIE jako služební auta maj kolem 250tis km a zatím spotřebák.Jasan nejsou krásné,ale své odslouží!!!Já míval Fabii kupovaná nová za 300klacků v autě žádná výbava pak auto po 4 letech ukradnuto...po této zkušenosti zakoupeno HYUNDAI i30 CW ve stejné cenové a auto s výbavou ůplně jinde jak škoda.. zatím spokojenost...nemám chut sponzorovat zloděje proto žádná škoda,vw,atd...tohle jen můj názor
To BobGS:
Duster - v terénu na něj v cenové kategorii do cca 800 000 nic nemá, tahal jsem s ním Yetiho z louky kde zapadl. Nutno koupit 4x4 s ESP(ESP umožňuje el uzávěrku předku i zadku)
Si děláš prdel, ne? Mám L200, není teda 7-místná, ale zase má kufr, cena byla 550 tisíc bez daně, nová v automatu a max výbavě. Nechceš mi snad tvrdit, že v terénu je Duster lepší...
Upravil kejda dne 03.06.2014 16:06
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
schrek napsal:
jjj prave ze mam, viz v patek mi blikly brzdovy desky predni a dnes v autorizaku vymeneno cena vcetne prace cca 1600,- , jen desky stoji origo ofiko cena 2128,-, jasne jdou koupit i levneji za 599,- treba Starline ale
Shreku. Jestli chceš káru v záruce, je to krásný, ale v servisu se pak stejně posereš vzteky, protože garančky nejsou rozhodně friendly. míněno k peněžence. Okolo 100 tisíc tě rozvody neminou, ale schopnej garážník je umí za polovic, ale ty kvůli záruce pošupajdíš do značkovýho, kde tě akorát naserou.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
To BobGS:
Duster - v terénu na něj v cenové kategorii do cca 800 000 nic nemá, tahal jsem s ním Yetiho z louky kde zapadl. Nutno koupit 4x4 s ESP(ESP umožňuje el uzávěrku předku i zadku)
Si děláš prdel, ne? Mám L200, není teda 7-místná, ale zase má kufr, cena byla 550 tisíc bez daně, nová v automatu a max výbavě. Nechceš mi snad tvrdit, že v terénu je Duster lepší...
a ten strašlivej blábol o uzávěrce předku a zadku???
Upravil kejda dne 03.06.2014 16:06
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10