Dle navodu se z jednicky na dvojku a dvojky na jednicku ma radit se spojkou. Ale vis jak to je z ciziho krev netece
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tonda napsal:
fireboy - klasické řazení se spojkou můžeš vesele používat dál. Jestli si necháš "řadícího asistenta" namontovat a budeš ho používat, tak si zvykneš vcelku rychle. Je to fakt "pecka".
Diky, chvilku pockam a na novou sezonu ho tam asi prdnu
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
Tak dnes na prvej krizovatke od domu som zistil ze mi nejdu smerovky a cely vypinac nefunguje volam BMW ze im to tam veziem po asi 3 km sa to prebralo a striedavo islo-neslo
Ze pri probleme hned objednavaju nove na vymenu.
Zmokol som v Rumunsku pred tyzdnom ale toto by sa nemalo stavat este ze som bol uz doma.
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.
Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??
fero přiložený následující obrázek:
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.
Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??
Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.
Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??
Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.
Muselo to ubryndnout za jízdy, proze to je uschla modra skvrna. Budu to sledovat , ale nezdá se mi, ze by to bylo až na takovýto úkon. Poinformuji se v Regensburku až pojedu na servis v 10 000 a uvidíme.
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.
Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??
Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.
Muselo to ubryndnout za jízdy, proze to je uschla modra skvrna. Budu to sledovat , ale nezdá se mi, ze by to bylo až na takovýto úkon. Poinformuji se v Regensburku až pojedu na servis v 10 000 a uvidíme.
http://www.r1200gs.info/forum/14-maintenance-modifications/9506-2013-r1200gw-lc-water-pump-leak.html
Upravil Pamilton dne 23.08.2014 09:00
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.
Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??
Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.
Muselo to ubryndnout za jízdy, proze to je uschla modra skvrna. Budu to sledovat , ale nezdá se mi, ze by to bylo až na takovýto úkon. Poinformuji se v Regensburku až pojedu na servis v 10 000 a uvidíme.
Osobně si myslím, že s touto závadou musí jezdit i další, ani o tom nemusí vědět. Únik kapaliny je drobný a zvlášť na světlém bloku motoru, je to minimálně vidět. taky nepředpokládám, že každej motorku leští každej týden.... Já osobně jsem na to přišel náhodou. V garáži mám světlou dlažbu, po větším úklidu jsem na čisté podlaze objevil kapku o průměru několik milimetrů. Byla pod motorkou, tak jsem začal hledat, na motoru jsem nic nenašel, jen na olejovém filtru (je černý) byly rozprášené světlé kapičky podobné barvy, to mně dovedlo až k dírce v bloku motoru, k pumpě. mít špinavější motorku nabo špinavější podlahu v garáži, nic nevím. Aby se kapka dostala až na podlahu, musí být motork na bočním stojánku, jinak steče po motoru a ukápne shora na kryt motoru, kde uschne.
BMMW R1200GS LC 2014
Nechci spekulovat co jak, ale myslim si, že tam ta dirka s molitanem není jen tak pro nic za nic. Dle meho nazoru to slouží právě k tomu aby si to odfouklo, nebo aby se dostal ven vzduch. Zeptam se na to v PIA až tam budu.
fero napsal:
Nechci spekulovat co jak, ale myslim si, že tam ta dirka s molitanem není jen tak pro nic za nic. Dle meho nazoru to slouží právě k tomu aby si to odfouklo, nebo aby se dostal ven vzduch. Zeptam se na to v PIA až tam budu.
Dej potom prosím tě vědět, díky
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.
Hlásím ze se mi objevilo to samé . Najeto 6000 km. Co s tim místní servismeni , mam to nějak řešit ??
Ja jsem zkoušel vygooglovat ještě nějaké další informace. Dle zahraničních diskuzi to není závada ojedinělá. Řeší se to rozebran? motoru a výměnou pumpy, ale ani po tak velkém zákroku není jistota nápravy. Ještě to nemají vychytaný a někomu se závada objevila i na vymenene pumpě. Od zjištění problému už jsem najel 3 až 4 tisíce a hladinu mám v polovině mezi ryskama nádržky. To jsem dal i tři dny v Alpách při 35*C. Nicméně Servis v Inveltu absolutne nestačí kapacitou, měli mne volat na opravu (min na pul dne), ale nic se neděje. Asi bych si ale teď kvůli tomu motor půlit nenechal.
Půlit motor se určitě nemusí, stačí sundat prsa, a vyměnit celý segment vodní pumpy, v Renocaru jsme to vyměnili u GSA na počkání
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad