Pokud by ti stacil kombik nebo bys ozelel mit na strese stan, neni spatna volba benzinovej Subaru Outback nebo Forester. Ted tam byl Outback H6 180kW 2004 za nejakejch 140tkc? Akorat sestivalec nema rad LPG, ale jelikoz se divas po autech se spotrebou 10+, tak te to asi netrapi Takovyhle auta se vetsinou do inzerce vubec nedostanou a zustavaji v klubu, coz byl i tento pripad.
Vyhodou je komunita lidi s technickejma znalostma a bohatou knowledgebaze i co se tyce jizdy a vybaveni do terenu.
Tady treba vyjezd na V. Vitorog: YouTube Video ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Forester zábavnej měl jsem ho, ale ač se to nezdá tak je strašně malej. Hlavně teda kufr. Mě teď padla do voka Delica 4x4 od Mitsubishi. Akorát ten výběr je mizernej...
Forester JE maly auto. Taky je ale lehouckej a da se pomerne snadno nazdvihat.
Jen tak pro zajimavost - tady se podivejte, co dokaze sikovnej clovek udelat s kombikem - stara H6ka: https://subarufan...40#p294470
Jinak me dost bavej tyhle litevcani: http://www.premus...orester/73
Akorat u nas kvuli zasratym byrokratum na STK tyhle upravy nemuzou projit... ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Co Grand Cherokee? Slušné motory /Mercedes třílitr/. Osobně bych vybíral něco, u čeho se dá čtyřkolka používat i na suché cestě. Ta "tvrdá čtyřkolka" je akorát tak na vztek. Uznávám, že do opravdového terénu je to v pohodě, ale třeba v zimě, když se střídá upravená a neupravená cesta, je to opruz...
pod trvalým dohledem
Já nakonec pořídil před rokem Nissan qashqai + 2, naftalín, automat, narozen 2013. Zatím velká spokojenost, můj nájezd 30 000km, celkový 145 000km, spotřeba v průměru kolem 7,9, včetně toho, že na vozíku navážím materiál na stavbu. Je to sice pseudo SUV, nicméně od chalupy, kvůli které jsem 4x4 kupoval jsem tahal třeba Scouta, který se prostě nevyhrabal. Nedostatky - zoufalá absence odkládacích ploch, občas si vrzne nějaký plast, topení nemá ten správný výkon, nicméně byl jsem s tím v Alpách a zima nám nebyla. Kufr je velikostně na hraně, nicméně zatím stačí.
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Toli bacha na starsi Nissan Pathfinder kolega ho koupil celkekm mladej rocnik a najednou se vse zacalo srat, nerikam ze to bude pripad kazdeho auta zalezi jak stim kdo jezdi .
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
- podvozek, a to hodně, nejvíce tlumiče
- turbo na naftovém motoru 2,5 dCi
- prach uvnitř, katastrofa
Najeto 150 tisíc, tlumiče co 20 nové
Znova ne... Podvozek na Fabii ve stejném terénu 100 kKm, tam 20???? To je tedy 4X4 do terénu??? Ne, pozér silniční...
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Jinak kdyby vas nekoho napadlo si koupit Nissan Navara, tak si to radeji rozmyslete. Zkusenost i lidi v mem okoli je takova, ze soudruzi ve Spanelsku podcenili pevnost ramu, kterej se mezi korbou a kabinou velice rad lame... Existuje o tom i clanek: http://www.autofo...-spektakl/ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Nazdar chlapaci , mel bych na Vas prosbu, mel by zitra 8.6. nekdo cas a chut se semnou zajet podivat na jedno Pajero potreboval bych nekoho znaleho nebo mechanika co by mi to shlidnul, platba za cas a ochotu samozrejmosti, radeji zaplatim za konzultaci nez koupit neco co se vysere za prvni zatackou. Jedu se podivat na tohel auto https://auto.bazo...Epekne.php , jedu hned na rano cesta Olomouc- Brno - Humpolec - Tabor - Pisek mam tam byt mezi 6:30 a 7:00.
Auto dle prodejce a pana starosty bylo opreno na pravy bok mam i komplet fotodokumtaci ,jen hrkl olej do sani a nejak kosmetika. Pohnute nic neni a sam si netroufam to shlednou. Kastel i podvozek neni vyrezlej.
Upravil schrek dne 07.06.2017 11:26
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Nazdar chlapaci , mel bych na Vas prosbu, mel by zitra 8.6. nekdo cas a chut se semnou zajet podivat na jedno Pajero potreboval bych nekoho znaleho nebo mechanika co by mi to shlidnul, platba za cas a ochotu samozrejmosti, radeji zaplatim za konzultaci nez koupit neco co se vysere za prvni zatackou. Jedu se podivat na tohel auto https://auto.bazo...Epekne.php , jedu hned na rano cesta Olomouc- Brno - Humpolec - Tabor - Pisek mam tam byt mezi 6:30 a 7:00.
Auto dle prodejce a pana starosty bylo opreno na pravy bok mam i komplet fotodokumtaci ,jen hrkl olej do sani a nejak kosmetika. Pohnute nic neni a sam si netroufam to shlednou. Kastel i podvozek neni vyrezlej.
Není to evidováno jako speciální vozidlo???
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
toli napsal:
Má někdo zkušenosti s Mitsubishi Pajero 3.generace V60 3,2DiD ???
Láká mě cena a design + zevnitř to vypadá jak luxusní auto a né pracovní dodávka. Odrazuje mě elektronika.
Přemýšlím o něčem tak do 150tkč a aby se v tom dalo přespat. (tzn. po vyndání sedaček vzadu 2m na dýlku).
Land rovera se bojim
Land cruiser jasná volba ale je drahej
Pajero sport nevim
Patrol GR - možná
L200,navara,double cab apod. jsou prostě pracovní
Hyundai galloper nebo terracan - nevim co od toho čekat
Jé, těbůch Toli, čtu starší přípspěvky... V60 3,2 mám jako druhé auto k osobáku, mám ho v manuálu, verzi bez ESP, tedy s oběma uzávěrkami, jen komplet ve stříbrný. Jestli tě to ještě zajímá, ozvi se klidně přes PM.
Známé bolesti jsou naftová čerpadla, sám ho mám rok po repasi, a klep-klep, funguje nádherně (ca 20k), je to stejný typ vstřikování, jako první oktávky TDI, tj rotační čerpadlo a přímý vstřik. A pak je dobré vyměnit vodící lišty, u nějakého ročníku se ulámaly plastové výstelky a nenapnutý řetěz mohl přeskočit. Není problém vyměnit v garáži, je to přístupné shora. Jinak jezdím s tím od 8,8/100 na dálky, většinou 9,6 - 10,3, nejvíc v zimě 11,5. Spojka jak už někdo psal kvůli setrváku když odejde, je drahá, buď se dá setrvák zavařit, ale nemam s tim zkušenost, nebo vrakáč, nebo komplet se spojkou sadu za 28k.. Jinak V60 se faceliftuje dodneška, podvozek a spodek má hodně věcí záměnných. Díky víceprvkovým nápravám to funguje docela komfortně, drží to dobře stopu, dá se s tim jet papírových 170 a když pustíš volant, jede to stále rovně. Má to dlouhé kvalty, pětka točí při 100km rovné 2000, takže motor není vyřvaný ani při cestovních 120 což se o stejně starých autech říct nedá, třeba LC70, 95 i 100 strašně točí. Mám srovnání v offu s různými generacemi Toyek LC, Terran, defíků, Niv, Amaroků, se kterými jezdíme spolu na výlety, na hlíně i na sněhu a v trakci V60 nezaostává. Když, tak v křížení, kde se musí častěji uzavřít zadek. Perfektní je Pajero na tahání přívěsů (mam na kouli 3.300 / 135 kg svislá váha), dá se rozšířit na 3,5) Ale všechno má svoje. Jezdím dost mimo silnice, a v extrému mi vadí dlouhý zadní převis, pořád někde ryju tažným. Nadruhou stranu to auto má dobrou trakci i při jízdě na zadek. Převodovka SSII je parádní, můžeš jezdit buď jen na zadek, čímž spoříš ropu (a v zimě ve sněhu pěkně podriftovat), anebo třeba pro ženskou je fajn jezdit na trvalej 4x4 kterej má samosvor, s tim už vyjedeš relativně dost, a je to bezpečné z hlediska nechtěného smyku. Měnit nastavení se dá za jízdy do 100kmh. Když svor v bahně, nebo mokrém sněhu nestačí, přijdou na řadu 2 uzávěry a když ani to ne, tak ... řetězy DD a že už jsem je při zimním offení všechny 4 potřeboval, v roli pluhu, tady u nás v Krušných. Jinak V60 je i na denní ježdění fajn, když mam vozit obě děti, sáhnu raději po Pajeru, než po osobáku. Hodně praktické jsou sedačky a jejich skládání. Méně už pak zadní stranové dveře, kdyby byly dělené na výšku, dala by se vzadu vozit lehká motorka. Škoda. Brodivost 70cm je ok, ale už jsem také měnil zadní ložisko, zřejmě kvůli vodě. Zase ale stálo 1.200, přední okno pak 1.800, nějaký kosti po 500 ...čili spotřebák je celkem v pohodě. V60 je už samozřejmě stará pixla, takže koukat po korozi. S rámem si naštěstí dali záležet, ten je hodně masivní a naštěstí mi nehnije. Zespodu je navařenej k podlaze, takže trochu jinej koncept, než klasický žebřiny. Ušetřili tím dost výšky na průchodnost, takže kastle sedí o ušetřené cenťáky níž, než třeba Toyky. Škoda, vypadá to hůř, než drsné nazvedené žebřiňáky
Zdar, Mel
Upravil Melizoy dne 11.06.2017 19:30
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Zdar Mele!
Tomu říkám příspěvek k tématu . Díky moc stále mi to hodně vychází právě na to Pajero V60. Teď mě ale ještě hodně nahlodal Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD - motor i převodovka z mercedesu a montáž v rakousku to je hodně velký lákadlo. Jen nevím jak je to s prostorem vzadu - jestli by do toho šla namontovat postel. Ví někdo?
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Zdar Toli myslím že Jeep bude mít o dost míň místa oproti Pajeru , na spaní ale dnes to jde vyřešit střešním stanem jinak 2,7 crd je ještě poctivý motor . A být tebou bych se nebál ani staré LR Disko .
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
Tak jsme nakonec koupili Pajero V60 3,2did 121kw v automatu. Jezdí to moc pěkně, spotřeba někde kolem 10l. Kastle v podbězích hnije fest ale to je prý slabost všech Pajer, Čeho se děsím je hnijící nádrž - před zimou bych jí chtěl ještě vyndat a zkontrolovat. Včera sem to měl na opravě klimatizace - chlapík mi za hodinu volal ať se přijedu podívat - má to klimu i vzadu v kufru a tam byli trubky děravý jak cedník tak to v půli auta přerušil a zaslepil a předek chladí jedna radost- cena 2390kč.
toli přiložený následující obrázek: