hobr napsal:
Po výměně vstřiků následovalo seřízení (u Tondy). Motorka jede jak "za mlada"...
Cuknutí (díru) při náhlém plném plynu jsem taky zažil - dělalo to benzínové čerpadlo....
Nooo predpokladam,ze kdyby zacalo haprovat cerpadlo,tak to bude delat i s tema staryma kyblovackama. Ale nikdy to neudelalo a po prehozeni na stare to funguje bezvadne.
a seřídils motorku? U většiny lidí je potřeba po výměně udělat seřízení.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper napsal:
@Mana GS: nikdo si zatím nestěžoval takže bych to viděl na problém se seřízením nebo něco jiného. Jak píše hobr a jiní tak motorka se vstřiky jede mnohem líp než se starými.
P.S. ode mě je asi nemáš tak jenom pro jistotu, jestli tam máš správné vstřiky?
No ono to krome toho trhnuti funguje normalne, na stary vstrik to neudela vubec,tak premyslim co by mohlo byt spatne serizene,ventily podtlaky ok. Resetovali ste nejak jednotku? Jinak vstriky jsou od tebe tak v tom by nemel byt problem,brali sme je spolu s Erem.
Já to nechal udělat odborníka - Servisáka a jsem rád, že jsem se do toho sám nesr.l. Musel zkracovat ty trubičky, aby vstřiky sedly. Zajel jsem je na Radarku a zpět. Spotřeba se krapet snížila a jde to lépe za plynem. Zatím jsem našel jedinou nevýhodu a to, že nové vstřiky poměrně hlasitě cvakají, oproti starým. Akle to je o zvyk, za jízdy to neslyším a nic se neděje. Brambory vydávaj různý podivný zvuky, tak si zvyknu na další :-) Za ten lepší chod to stojí.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Já to nechal udělat odborníka - Servisáka a jsem rád, že jsem se do toho sám nesr.l. Musel zkracovat ty trubičky, aby vstřiky sedly. Zajel jsem je na Radarku a zpět. Spotřeba se krapet snížila a jde to lépe za plynem. Zatím jsem našel jedinou nevýhodu a to, že nové vstřiky poměrně hlasitě cvakají, oproti starým. Akle to je o zvyk, za jízdy to neslyším a nic se neděje. Brambory vydávaj různý podivný zvuky, tak si zvyknu na další :-) Za ten lepší chod to stojí.
jo, Servisák mě i volal kvůli těm trubičkám. Dělal jsem to podle svojí motorky tak nevím proč byly delší na tvojí motorce.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper napsal:
jo, Servisák mě i volal kvůli těm trubičkám. Dělal jsem to podle svojí motorky tak nevím proč byly delší na tvojí motorce.
Těžko říct. Mám takové lego, ale motor je snad původní. Lepší zkrátit, než nastavovat.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Trubicky jsou dobre,vstrik bych rekl,ze dosedl. Jen jak sem to ted trikrat vydelaval,ten horni o krouzek je origo k tomu vstriku nebo nahrada? Docela meni s benzinem svuj rozmer.
Mana GS napsal:
Trubicky jsou dobre,vstrik bych rekl,ze dosedl. Jen jak sem to ted trikrat vydelaval,ten horni o krouzek je origo k tomu vstriku nebo nahrada? Docela meni s benzinem svuj rozmer.
o-kroužek je nový, je ale určitě pro styk s benzinem. U těch o-kroužků je ale normální, že ony mění průměr, pokud je vytáhneš na vzduch. Stalo se mi to např. když jsem měnil palivový filtr a o-kroužek v nádrži. Když ho necháš "vydýchat" několik hodin nebo do druhého dne tak by se měl vrátit na původní rozměr.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
ripper napsal:
@Mana GS: nikdo si zatím nestěžoval takže bych to viděl na problém se seřízením nebo něco jiného. Jak píše hobr a jiní tak motorka se vstřiky jede mnohem líp než se starými.
P.S. ode mě je asi nemáš tak jenom pro jistotu, jestli tam máš správné vstřiky?
No ono to krome toho trhnuti funguje normalne, na stary vstrik to neudela vubec,tak premyslim co by mohlo byt spatne serizene,ventily podtlaky ok. Resetovali ste nejak jednotku? Jinak vstriky jsou od tebe tak v tom by nemel byt problem,brali sme je spolu s Erem.
Já jsem také neměl problémy - třeba 40km moto fungovala, pak jsem "vzal" za heft a byla tam díra. Dělalo to jak kdy, pak častěji (při posledním výletu na Vír jsem jel zpět asi 5km na 1válec, pak se to "umoudřilo" a jelo normálně)... Zkrátka taková závada "na h.vno"...Tonda na to došel hned.
Upravil hobr dne 14.04.2018 17:32
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Tak dnes jsem vyzvedl motorku od Ivana,motorka serizena nikde zadna chyba,vse jak ma byt a vstrik v zatezi vynecha. Na puvodni vstriky vse ok. Takze bude chyba v jednom z novych vstriku.
Mana GS napsal:
Tak dnes jsem vyzvedl motorku od Ivana,motorka serizena nikde zadna chyba,vse jak ma byt a vstrik v zatezi vynecha. Na puvodni vstriky vse ok. Takze bude chyba v jednom z novych vstriku.
Teoreticky to může být pravda. Pošlu ti nové a ty staré mi vrátíš. Viz PM
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mana GS napsal:
Tak dnes jsem vyzvedl motorku od Ivana,motorka serizena nikde zadna chyba,vse jak ma byt a vstrik v zatezi vynecha. Na puvodni vstriky vse ok. Takze bude chyba v jednom z novych vstriku.
Teoreticky to může být pravda. Pošlu ti nové a ty staré mi vrátíš. Viz PM
Tak se mi objevil stejný problém. Moto při náhlém přidání plynu cukne. Nedělá to pokaždé, ale stává se to. Je to velmi nepříjemné. Zkusím ještě 100 oktanový benzín, pokud se to bude projevovat stále, dám "staré" vstřiky... Pak se uvidí.
PS. Moto je po seřízení, výměna benz. filtru a čerpadla...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
byl u mě Mana GS, dali jsme tam moje vstřiky a dělalo mu to pořád stejně, takže ve vstřicích to nebylo. Nevím čím to nakonec bylo.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Tak přidám svou zkušenost s provozem EV14 na moji R1100GS z 95 roku se 120tis. km . na EV14 jsem zatím najel jen ca 4000km. Více jsem od jara zatím nestihl :-). Samotná instalace byla velmi jednoduchá. Podotýkám, že jsem po instalaci nic neseřizoval. Motorka výrazně ožila, jak již bylo psáno, velmi rychlá reakce na plyn. Motor je pocitově ostřejší a to dost. Akcelerace je plynulá a svižnější. Na dálnici tam mám 180 výrazně rychleji než dříve. Kolega má novou Super Teneré. Skoušeli jsme porovnat akceleraci . Z nuly na 180 mi neujel, pouze mírně poodjel (ca 10m). Což při papírovém rozdílu výkonů, bezmála 30k a kroutáku 20Nm ve prospěch XTZ, je myslím velice slušný výkon. Motor se vytáčí o dost ochotněji.
Opravdu dost dobrý. Nicméně abych jen nechválil. Spotřeba mi šla nahoru, ale to je hlavně pro to, že jsem poměrně zrychlil, protože mě teď více baví za to brát. Oproti starému vstřikovači je výraznější dopad na spotřebu v závislosti na stylu jízdy. Pokud jedu na pohodu do ca 100-110Km/h, spotřeba okolo standardních 5 litrů. Pokud za to tahám a atakuji maximální rychlost (samozřejmě jen na dálnicích v Německu - mám ji za barákem), tak jsem na 8,5lt což se mi před tím nikdy nepodařilo (max. 6,5).
Dále, též již zmiňovaná hlučnost vstřiku. Je to opravdu dost slyšet a to jsem nedávno repasoval vstřikovače a měnil hřídelky.
Žádné cukání a propady výkonu jsem nezaznamenal.
Nutno ještě podotknout, že mám na motorce zakázkové svody a výfuk z nerezu s výrazně větším průměrem než origo a KN přímý filtr. A samozřejmě bez katu.
Za mě prostě super upgrade, který posunul mého starce, kterého mám už přes 20let, výkonově do 21. století. Tudíž děkuji ripperovi a doporučuji.
Zdravim panove,
zkousel jste nekdo v posledni dobe sehnat ty vstriky? Poptaval jsem to u 3 ruznych shopu a vsude mi rekli: "zbozi nedostupne a nevime kdy bude".
wizardead napsal:
Zdravim panove,
zkousel jste nekdo v posledni dobe sehnat ty vstriky? Poptaval jsem to u 3 ruznych shopu a vsude mi rekli: "zbozi nedostupne a nevime kdy bude".
Mam je skladem.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E