Hm, tak misto, abych vyrazil na celodenni vyjizdku, na kterou jsem se uz 2 tydny tesil, tak jsem dnes brzo rano otocil klickem a ... vubec nic. Zmeril jsem baterku a napeti 0,3V. Je to gelovka odyssey PC680, tri roky stara. Dobijel jsem ji pravidelne celou zimu a minuly tyden byla naprosto v poradku. I optimate 4 nedetekovala predtim zadny problem. Tak predpokladam, ze navzdy odesla a ceka me vyber a nakup nove baterie. Musim to zvladnout do stredy. Doporucite mi neco v Brne nebo v Praze kde sezenu kvalitni gelovku skladem?
Diky
jdx
//////////////////////////////
A čím to bylo?
Dnes jsem náhodou parkoval v podzemní garáži a zamknul jsem i řidítka motorky. K mému zděšení jsem je zamknul tak, že svítilo obrosové světlo (nebo co to je). Asi jsem naivní, ale ve snu by mě nenapadlo, že to půjde zamknout s rozsvíceným světlem. Je to určitě takhla příčina, protože baterka od té doby šlape jak hodinky. Holt za neznalost se platí, teď mám baterky dvě.
Upravil jdx dne 21.05.2010 19:20
Nenapada nekoho varianta, ze by se baterie vybila nejak "sama"? Klíček v zámku nebyl a v zásuvkách taky nic nebylo. Prepokladam, ze kdyz je klicek vytazeny, tak i kdyby bylo cokoli zapnute (svetla, vyhrivani, ...), tak z baterie zadny odber neni.
jdx
Zkus jí dát na nabíječku a uvidíš jestli se vzpamatuje. Vyndej ji a nabíjej jí venku. Po nabití ji odpoj od nabíječky a když do druhýho dne klesne napětí pod 12V je po ní.
chalpi já mám teď pár zlomanejch kostí takže nejezdím, ale motorku pravidejně kontroluju, když jezdím tak je to dobrý, ale když si jí pár dní nevšimnu je po baterce. prostě se sama po pěti dnech vybije, Je to tak správně nebo mám baterku v čoudu?????
edit: Klíček mám nepřetržitě v zapalování
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Kdyz uz se tu resi nahla smrt baterky. Jak postupovat pri teto situaci nekde v horach mimo civilizaci ? Da se to udelat nasledovne? V pripade "mrtve" baterie pouziji startovaci kabely+sousedni motobaterii a pokud mi motor naskoci, a odpojim kabely, muzu normalne jezdit aniz bych nejak poskodil nejakou ridici elektroniku nebo neco podobneho?
GROG napsal(a):
Tak, já nakonec zvolil Koyo (Fiamm).Už kvůli dostupnosti,ceně a místě osobního odběru. Super obchůdek,pokec a zatím spokojenost. http://www.eshop-...9Ah-KTZ19S
I mně ze dne na den totálně odešla letitá VARTA, takže jsem to musel řešit a vyřešil též baterií KOYO KTZ19S s vázaným elektrolytem (AEG) z výše zmiňovaného obchodu...Docela mě vzhledem ke špatnému přístupu k baterii těší, že už nebudu muset pořád kontrolovat hladinu elektrolytu
tak tento týden v utery me potkal muj první pád v zivote a to poté, co jsem nazul nové gumy a ujel cca 3 metry jsem ležel, pád proběhl na pravou stranu, kromě pár kosmetických odřenin bez poškození (něco se i pádem opravilo- předtím ohnutá řidítka, teď rovná, ale dnes pokus o nastartování a kromě probliknutí kontrolek nic! aha baterka je zkratovaná, vyndal jsem ji a zjistil, ze krome maleho napětí je po dobití OK, takže jsem zmeril na plusu odběr a je tam! přesně se v tom nevyznam, ale ampermetr jsem mel na 20mA a ukazuje zhruba 3,26, pri vyndavani pojistek se nic nedeje az na pojistku od FID, kdy tato hodnota klesne zhruba o 1 a u pojistky Motronicu taky zhruba o 1, takze po vyndani techto pojistek je ampermetr na hodnote 0,98. Odpojil jsem postupne staly proud z alternatoru a starteru, abych vyloucil jejich poskozeni a stale ukazuje 0,98. Vyndal jsem i vsechna relatka a odber porad je.Jeste mam na padaku pridelana mlhova svetla a kabel k pravemu byl skripnuty mezi valec a padak, ale jen trochu, takze by mu nic byt nemelo, navic jsem vyndal jak rele tak pojistku. Uz nevim co dal, tak prosim poradte
ja myslim ze mi dobijeni funguje, zatim zadny problem, ale urcite to zmerim, protoze po padu jsem jel asi 20 min domu a radsi jsem si rozsvitil mlhovky aby me nahodou nekdo nesundal jak jsem byl rozkoplej a pri takovy spotrebe a dobe jizdy uz by to s baterkou mohlo neco udelat. Jinak mam kyselinovou Vartu 20Ah, je asi rok a pul stara
tak "vybijeni" asi vyreseno, opravdu odesla baterka, nabijecka optimate ukazovala nabito, voltmetr 12,5 V, ale po pripojeni na zatezak kleslo napeti k 10 V, ani 2 dny nabijeni nic nespravily, takze namontovana nova baterie a ok, teda ok, po rozsviceni kontrolek pred startem jsem zahybal riditky a kontrolky zhasly, po prozkoumani kabelaze a tahani za vse se rozsvitily po hnuti s kabelem od spinacky, je tam 5 kabelu a zeleny byl po asi 10 cm prerusen asi tim padem, ale mozna ze byl nacaty jak se ohybal a pad ho dodelal, takze vsechno zle je k necemu dobre, protoze kdyby mi praskl na dovolene, no nevim, urcite bych si zase vyslechl od hondaru svoje
Ahoj,dnes jsem měřil napětí na baterii a při nastartované motce mě to ukazuje 15V,předešlou kyselinovou baterii jsem musel dolejvat,není to tím napětím?,nebo je 15V normální?Ted jsem koupil gelovku a mám strach,abych jí neodkouřil...nevíte někdo?....jsem z toho jelen