Já bohužel originál chip nemám v motorce byl ten Wunderlich a vůbec jsem o tom nevěděl Jinak mám taky vštřikovače EV14 a chování se zlepšilo jen trošku, proto doufám v ten chip stage10
BMW R 1100 GS
Protoze vstrikovace zb12 jsou k hovnu. Nevud linej napis email do nemecka do wunderlichu at ti poslou informace o tom.chipu. a pokud chces vykon kup si xr
... servis a diagnostika BMW Motorrad
To bylo prvni co jsem udelal, bohuzel zatim bez odezvy. Zkousel jsem i BBpower, zjistil jsem ze by to meli byt jejich chipy co Wunderlich prodaval, taky bez odpovedi. A proto shanim info i jinde. Nechci vykon, chci jen normalni chovani bez pocukavani.
BMW R 1100 GS
servisak napsal:
Protoze vstrikovace zb12 jsou k hovnu. Nevud linej napis email do nemecka do wunderlichu at ti poslou informace o tom.chipu. a pokud chces vykon kup si xr
Můžeš rozvést to proč jsou vstřiku z R1200 k hovnu?
Protoze vstrikovace z 12 jso konstruovany na tlak paliva 4 bary a to zadna 1100 ani 1150 vzivote neda. Kdyby jsi koupil nove vstrikovace z 1100 ma to stejny mozna lepsi efekt. Ale vsichni potrebujete ladit tak laďte
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Protoze vstrikovace z 12 jso konstruovany na tlak paliva 4 bary a to zadna 1100 ani 1150 vzivote neda. Kdyby jsi koupil nove vstrikovace z 1100 ma to stejny mozna lepsi efekt. Ale vsichni potrebujete ladit tak laďte
Prosím o zdroj informace kde se píše, že regulátor tlaku v R1200GS má nastavení 4 bary. Díky.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
servisak napsal:
Protoze vstrikovace z 12 jso konstruovany na tlak paliva 4 bary a to zadna 1100 ani 1150 vzivote neda. Kdyby jsi koupil nove vstrikovace z 1100 ma to stejny mozna lepsi efekt. Ale vsichni potrebujete ladit tak laďte
No konecne to napsal nekdo fundovanej
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
ještě bych si dovolil doplnit, že po montáži těch echt super všemocných EV14 je doporučováno motorku seřídit, což každý udělá a vsadil bych boty, že právě kvůli tomuto se změní chování... a ne vliv EV14 :-)
já Johnovi zkrz to taky psal a on mi řek že na funkci nemá vliv a stačí ty originál EV6 (taky jsou 4díra)
navíc pokud vstřik máme kdesi "v prdeli" a ne přímo na hlavě tak řešit nějaké prášení takové nebo makové je asi mimo mísu.
Upravil pig dne 16.11.2020 13:32
R1150R 2004
stage 10 (8)
scorpion red ex.
No chlapci a proč jste to sem nenapsali na začátku? Spoustu lidí si to zbytečně koupilo. Ale je pravda že je to každýho věc. Já mám 1150 a taky by se mi líbilo aby to jelo víc, ale k těm vstřikům jsem se ještě nedokopal, ale uvažoval jsem o nich. Asi je fakt lepší si koupit 12 ku když chci aby to víc jelo a nebo jak píše Servisák kup si XR i když u toho mi chybí ten boxer.
Tak objektivne, i kdyby EV14 vstriky byly placebo, urcite to nebude horsi, nez dvacet let stary origo kousky, kdo si u toho masinu seridi, je to dalsi bonus. Chip od Johna bez diskuzi posouva vykon, nebo jeho prubeh, o slusnej kus dopredu. Muzeme o tom vest spory, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co se proti tomu da delat
A kdo chce vazne vykon, at proda 1150 a jde dal...
Co jsem se dočetl na advrideru tak:
Tlak regulátoru paliva pro 1100/1150 je nastaven na 3.0 bar.
Tlak regulátoru paliva pro 1200 je nastaven na 3.5 bar.
Ve výsledku si myslím, že novější vstřikovač pořád lépe rozprašuje palivo, jak starý i při tlaku třech barů. Nicméně hlavní plus je, že je nový/čistý, to je asi ten největší efekt této záměny. Nový EV6 by přinesl stejné pocity. BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
servisak napsal:
Protoze vstrikovace z 12 jso konstruovany na tlak paliva 4 bary a to zadna 1100 ani 1150 vzivote neda. Kdyby jsi koupil nove vstrikovace z 1100 ma to stejny mozna lepsi efekt. Ale vsichni potrebujete ladit tak laďte
No vidíš to nebylo by to lepší napsat hned, než tady mluvit v hádankách?
Ve výsledku si myslím, že novější vstřikovač pořád lépe rozprašuje palivo, jak starý i při tlaku třech barů. Nicméně hlavní plus je, že je nový/čistý, to je asi ten největší efekt této záměny. Nový EV6 by přinesl stejné pocity.
Přesně tak, kvůli tomu jsem to i dělal. Je nový, čistý, líp rozprašuje, motor má "hladší" chod, nic jiného jsem ani nečekal...
A ted ze sebe jeste jednou udelam blbce, jelikoz se v tom neorientuji - pokud 1150 nedosahne toho konstrukcniho tlaku 4 baru, tak je efekt pak jaky? Nedostatecne rozprasi? Nic jinyho me nenapada.
servisak napsal:
Protoze vstrikovace z 12 jso konstruovany na tlak paliva 4 bary a to zadna 1100 ani 1150 vzivote neda.