Akým momentovým klúčom doťahujete kontramatky na ventiloch. Neviem nic rozumné najsť len super drahé profi vidlicové nástavce na monemťák? Máte nejaký typ niečo za ludovú cenu? Dík za typ
Upravil duncovt dne 17.05.2016 21:28
Ale to uz je vsechno prez paku, takze moment je jinde...pokud to chces na moment tak vyriznout do prodlouzenyho orechu okynko na zastrceni imbusu tak jako je to na orechu na dotazeni matky kulovyho cepu.jinak to normalne dotahovat s citem dvoma prstama a ne se na to povjesit jak opica...
Kupredu spatki ni krok...
S tou pakou mas pravdu. Proto je potreba, aby tela plocheho a momentoveho klice spolecne svirala uhel 90°. Pak by mel moment odpovidat momentu nastavenem na stupnici. Alespon tak to bylo uvedeno v manualu toho adapteru.
Pepamaracek kurna ake jednoduche a zadarmo. dik. Zatial som to stale robil iba od ruky a nebolo to až tak zle..:-). Ten moment ako piše Bohumil bude trochu inde ale všetky budú dotiahnute rovnako a o to podla mna ide...
Dik chapci
Zdravím, dovolím si oživit téma, jestli nebude vadit, že se mezi GS tlačí RT :-)
Dělal jsme tento týden nastavení volnoběhu a synchronizaci na R1100/1998 116 tis.km.
Abych nastavil volnoběh pod 1000 otáček, musel jsem pravý obtokový šroub úplně zašroubovat, a levým doladit na stejný podtlak (šlauchváha made in doma).
Pak jsem při 3500 otáčkách seřídil podtlak na lankách, jak je psáno.
Trvalo to hodinku, ne celé dopoledne jako poprvé :-)
A teď ten dotaz - to, že jsem musel úplně zašroubovat obtokový šroub asi znamená, že ten domeček škrtící klapky moc netěsní, nebo klapka samotná - nemýlím li se.
Nevím jak na 1100,ale na 1150 ten volnoběh nechávám někde okolo 1100ot/min a myslím že pod 1000 už to neběží uplně pravidelně.
A u tohozašroubovanýho obtoku-záleží na štěrbině škrtící klapky,jak moc je klapka pootevřená při doklapnutí na doraz.
Taky je mozne ze uz mas vymletou osku na prave strane.nemlati ti to na volnobjech ? Skus pri nastartovanem motoru pridrzet rukou tu kladku co je na ni lanko jestli to stichne...ucitis to i prstama jak se to trepe. Volnobjech nech 1100 a ten mosazny sroub si mel venku a ocistil tu spicku ?
Upravil Bohumil dne 23.03.2017 09:21
Kupredu spatki ni krok...
1000 je malo spravny volnobeh ma byt 1150+- 50 ot. A to ze si ho zasrouboval uplne znaci ze mas velkou mezeru mezi klapkou a tele. Musi byt 0.05mm pak to reaguje.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Máte pravdu, venku leze sluníčko, tak to odpoledne přestavím.
Ještě, že jsem nezačal montovat plasty :-)
Udělám to znovu, s tou šlauchváhou je to sranda.
Kdyby někdo potřeboval v okolí Bystřice pod Hostýnem.