Tak ta fotka je jak když se to válelo někde 2 roky v moři To je fakt hnus.Pak si kup novější mašinu-das za to rachu a řešíš tohle..Pak když to vidím, vždy mě přejde chuť prodat 1150 advika a koupit něco novějšího!
antiGS napsal:
Cez týždeň som kúpil (alebo iba zaplatil) 1250 ale keď toto čítam.....asi zlatá reťaz.
Ale kdeže. Prostě to stačí sem tam zkontrolvoat a namazat. Nic víc. Nebál bych se toho
Souhlas. Taky mám 1250 a hned při prvním servisu jsem to nechal pořádně promazat a stejně tak to udělám každý velký servis. Práce na chvíli a pak to musí být v pohodě. Nechápu, proč to soudruzi z NDR nemají v základním servisním manuálu.
Upravil Taborak dne 30.01.2022 12:26
Zarážajúci je fakt, že Bmw nemá v servisných úkonoch údržbu a mazanie drážok kardanu, ale predpísané mazivo Bmw je Castrol Optimol (po novom Molub Alloy paste TA) na drážky kardanu a na manžety Staburags Nbu 30 Ptm.
Oni to ti blbci ve fabrice nenamazali.jinak to není možný. Ja to napaplal pred 10000km a ted sem to pri servise zase odklopil a jako kdybych to namazal včera...jo a mažu to fest,zubním kartáčkem hridel aji kardan.
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Oni to ti blbci ve fabrice nenamazali.jinak to není možný. Ja to napaplal pred 10000km a ted sem to pri servise zase odklopil a jako kdybych to namazal včera...jo a mažu to fest,zubním kartáčkem hridel aji kardan.
Taky mi připadá, že ty čmoudi co dělají v Berlíně na lince šetří mazáním. Snad aby měli větší prémie...
BMW "nie je" zodpovedné za hrdzavenie drážkovania. No je zodpovedné za to že do plánu povinnej údržby nezahrnulo kontrolu a premazanie drážkovania. Zanedbanie pravidelnej údržby tohto uzla vedie k deštrukcii kríža kardanu, prípadne ramena kyvky a tak k životu ohrozujúcej situácii. Amíci sa súdia a aj vysúdia aj pre vačšie prkotiny a žeby z tohto ešte nevytrieskali nič?
Ved to je rovnaké ako nenapísať do návodu, že treba meniť a kontrolovať olej, keby potom niekto zadrel a ľahol bola by ta chyba výrobcu ...
chyba to jednoznacne je a bylo by dobre kdyby se k tomu alspon dealerstvi postavila celem a alespon zakaznikum rikali, ze je to sice ukon v servisu navic, ale ze si ho maji nechat udelat, nezli trvat na bezudrzbovosti kardanu
nevim jestli se to tak deje, ale vzhledem k vyskytu tech zlezlin zrejme ne ...
Další problém slavného Bmw je fakt, že se kardan vyvíjí od r1100 směrem k horšímu, alespoň co jsem se zde dočetl, tak je tento výskyt častý u zánovních strojů. Prostě za ta léta bych očekával něco jiného.
Jako laik třeba nepochopim, proč na nejnižším místě kyvky neudělají díru nebo nějaký jednosměrný ventil, který by vypouštěl vodu, která tam může kondenzovat nebo se tam naopak dostane vlivem netěsnosti manžety.
Zajímalo by mě, zda je kardan, také takové téma i u jiných značek napr. Yamaha a SuperTenere, motoguzii aj.
ciste technicky nevim jestli je jen ventil na dne dostatecne reseni, ja si spis nejak pocitove rikam ze asi nejde uplne o louzicku na dne kardanu, ale ze je spis problem kondenzace vlhkosti v celem rameni, pokud je cele orosene tak tam moc ventilek nepomuze
ja jsem uvazoval o nejakem systemu profouknuti tlakovym vzduchem treba u pumpy, ale zatim to vyhodnocuju jako blbost
kazdopadne nejlepsi je to proste poradne namazat pri kazdem druhem servisu a nemelo by byt co resit
...jenze tady soudruzi z NDR maji problem v servisnich check listech, kde to neni a budes si to muset sam "priobjendavat". Jako u 1150 treba neni vycisteni a promazani starteru...
Upravil Bubak dne 14.02.2022 09:54
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Odvetranie od bmw, kludne tam navŕtali dieru, napriek tomu, že z toho tu niektorí mali paniku. [img]https://www.gs-forum.eu/attachments/img_2680-jpg.468324/[/img] https://www.gs-fo...pg.468324/
Upravil Tryskac dne 13.02.2022 21:26
Mimochodem, nevíte o někom, kdo by mi dokázal od sebe oddělit kardan a koncový převod? Po výměně mi zbyl zarezlý kardan s koncákem, tak ať to můžu dát dohromady a mít náhradní . Jeden člen se mi nabízel, ale bylo to ze Slovenska, nejraději bych kardan s koncákem dovezl osobně. Nejlépe na trase Praha, Chrudim, Příbram. Díky
Vím že Tonda zkoušel zachránit aspoň hrušku tak ten kardan urizl a zkoušel to stahovakem.neslo to. Takze bych to ponořil na měsíc do petroleje a pak to takhle zkusil...
Kupredu spatki ni krok...