Tryskac napsal:
Hicks, meriam podobne, takže na to akú má plochu origo sklo, robí svoju prácu dobre, takže to nie je to čo kritizujem. No nehovor, že sa Ti to sklo nechveje, to si si len zvykol a nevnímaš to. Ale ak by si mal väčšie sklo, tak pri vyšších rýchlostiach by si videl ako sa sklápa-ohýňa či u niekoho zosúva dolu kvôli tomu, že tá mechanika je slabá na vyšší areoodpor. Ved si určite videl to množstvo výrobcov rôznych vzpierna plexi.
vibrace se mi obecne nelibej, ale u plexi na LCcku mne teda nikdy moc nenapadlo, je nejak resit. Ta konstrukce je nejake magnesium, ne?
Co si pamatuju, tak jsou tam konstrukcni vule z vyroby? Neprijde mi, ze by se mi to po 60 tisicich nejak hnulo.
Muze byt vubec stavitelne plexi bez urcite vule?
ja teda vyzkousel asi 5 plexi, maly velky, ale nejlip mi sedi to druhy nejmensi od TT
a asi 40tkm mam i drzak od TT a musim taky pochvalit, ani se nehne a navic ma sirsi konzoli, takze se na ni vejde mobil i navi, oboje vlastne schovane za plexi a oboje v zornem uhlu, tohle se jim povedlo
...to tam nemuzou dat cerny...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
ja teda vyzkousel asi 5 plexi, maly velky, ale nejlip mi sedi to druhy nejmensi od TT
a asi 40tkm mam i drzak od TT a musim taky pochvalit, ani se nehne a navic ma sirsi konzoli, takze se na ni vejde mobil i navi, oboje vlastne schovane za plexi a oboje v zornem uhlu, tohle se jim povedlo
foto pls...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
ja teda vyzkousel asi 5 plexi, maly velky, ale nejlip mi sedi to druhy nejmensi od TT
a asi 40tkm mam i drzak od TT a musim taky pochvalit, ani se nehne a navic ma sirsi konzoli, takze se na ni vejde mobil i navi, oboje vlastne schovane za plexi a oboje v zornem uhlu, tohle se jim povedlo
foto pls...
udelam, je to tohle https://shop.tour...re-lc.html
dost casto fotim mobilem, aby to zabralo minimum casu, mam magneticke USB a X drzak na mobil, takze ho bez rozmysleni sundam a odpojim za zlomek sekundy
stejne tak zpatky ho staci jen pritlacit a on se ukotvi v drzaku, je to rychly ...
neni to uplne on, ale skoro jo https://www.velky...l-na-kolo/
hicks ten kovový horný držiak plexi je gut ale mal by byť pripevnený vyššie o horné skrutky plexi - tak ako pomocné vzpery z druhovýroby. Hlavným zdrojom chvenia sú mäkké spodné plastové držiaky čo sa posúvajú po tyčkách.
No ten čo konštruoval tú kinematiku posuvu bol riadny "génius" navrhol to tak, že plexi sa v hornej tretine zdvihu prikláňa k jazdcovi, takže ho vlastne ani nemá význam dávať celkom hore ochranu to nezvýši.
Tuto také garážové riešenie s kinematikou kde sa dá nastaviť aj uhol plexi, navi nezavadzia pohľadu na prístrojovku a vmestí sa tam aj mobil. https://www.youtu...WGGcYJ3MQ0
Když už tedy to vlákno opakovaně unášíme, já mám ten udělátor na plexi od TT taky. A že bych z něj byl nadšenej… Ve vyšších rychlostech se plexi ohýbá stejně jako předtím a ten fancy excentr se mi onehdy v Itálii uklepal, takže od té doby tam mám dvě nefancy křídlové matičky. Podruhé bych si to nekoupil.
Fojtik Design napsal:
To zní trochu perverzně! Doufám, že je to jen dcera!
my jsme meli na zakladce v osmy tride par holek s uz dost slusnejma kozama.
...ani nevim, jak mne to ted napadlo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kamarád se kterým jsme nad 13 společně zvraceli ji dnes prozkoumal a prý to naživo není vůbec špatný, naopak. Byl hodně překvapen.
A to světlo prý svítí jako blázen.
Zítra už budou v salónech, dlouho mě nelákalo si něco jít prohlédnout, ale teď to ke Kodiaqu vypadá asi i na GS ..
xylem napsal:
Zítra už budou v salónech, dlouho mě nelákalo si něco jít prohlédnout, ale teď to ke Kodiaqu vypadá asi i na GS ..
...tíms to zabil...
Sem si říkal kdo bude první
To auto je setsakra povedený a po dlouhé době má detaily na který jsem zvědavej.
Navíc vsadím boty, že ty nové ovladače rychle "všichni" okopirují, ty sou totiž fakt simply clever jako prase.
Upravil xylem dne 12.10.2023 16:38
xylem napsal:
To auto je setsakra povedený a po dlouhé době má detaily na který jsem zvědavej.
Navíc vsadím boty, že ty nové ovladače rychle "všichni" okopirují, ty sou totiž fakt simply clever jako prase.
mne se nahodou Kokodiak celkem libi... i ten novej.
Ovladace jsem zaznamenal.. to vynalezla Skodovka? Urcite to neni okopirovane od MB nebo BMW?
Upravil hicks dne 12.10.2023 16:46
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
To auto je setsakra povedený a po dlouhé době má detaily na který jsem zvědavej.
Navíc vsadím boty, že ty nové ovladače rychle "všichni" okopirují, ty sou totiž fakt simply clever jako prase.
mne se nahodou Kokodiak celkem libi... i ten novej.
Ovladace jsem zaznamenal.. to vynalezla Skodovka? Urcite to neni okopirovane od MB nebo BMW?
Mě se právě starej nelíbí ani trochu ... novej je úplně jinej příběh.
Jo, ovladače jsou z Boleslavi, i v zahraničních videích z nich byly nadšený. Je to totiž win/win, řídiči potřebují haptiku a výrobci chtějí displeje. Tohle je pro obě strany "to chceš" řešení.
xylem napsal:
Mě se právě starej nelíbí ani trochu ... novej je úplně jinej příběh.
starej byl nadcasovej design, kterej ani ted nevypada vubec spatne...
Jo, ovladače jsou z Boleslavi, i v zahraničních videích z nich byly nadšený. Je to totiž win/win, řídiči potřebují haptiku a výrobci chtějí displeje. Tohle je pro obě strany "to chceš" řešení.
na to mam identicky nazor.. akorat je to IMHO prilis dobre na to, aby to vymyslel VW/Skoda....
Upravil hicks dne 12.10.2023 18:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2