MILAN musis byt trpezlivy
E10 dokladne otestujem ako na ceste tak v terene (+ dalsi dvaja ludia)
pokial nemam zo stuplami jazdit v terene tak je uplna kravina ich na tu motorku davat...
ja som ti chcel len slusne naznacit ze tento nazor o TKC maju viaceri ludia ktori maju v terene najazdene mnoho km a vyskusali uz snad vsetky stuplove pneumatiky
p.s. co sa tyka zmesi "na traktor" podla mna mate v cechach dobreho vyrobcu gum, nechapem preco ho takto zhadzujes
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 22.02.2010 17:29
p.s. co sa tyka zmesi "na traktor" podla mna mate v cechach dobreho vyrobcu gum, nechapem preco ho takto zhadzujes
spoustě lidí jak to není z jůesej to nevoní, nicméně Mitas je firma která hraje prim ve více odvětvích gumařského průmyslu, tak moc nechápu takové zcestné kecy.
p.s. co sa tyka zmesi "na traktor" podla mna mate v cechach dobreho vyrobcu gum, nechapem preco ho takto zhadzujes
spoustě lidí jak to není z jůesej to nevoní, nicméně Mitas je firma která hraje prim ve více odvětvích gumařského průmyslu, tak moc nechápu takové zcestné kecy.
Mimochodem-TKC jsou made in Korea...to mi nezní o moc líp než Mitas-Czech republic...
raptor napsal(a):
MILAN musis byt trpezlivy
E10 dokladne otestujem ako na ceste tak v terene (+ dalsi dvaja ludia)
pokial nemam zo stuplami jazdit v terene tak je uplna kravina ich na tu motorku davat...
ja som ti chcel len slusne naznacit ze tento nazor o TKC maju viaceri ludia ktori maju v terene najazdene mnoho km a vyskusali uz snad vsetky stuplove pneumatiky
p.s. co sa tyka zmesi "na traktor" podla mna mate v cechach dobreho vyrobcu gum, nechapem preco ho takto zhadzujes
ale však jo naznačuj mě nepřipadá že bych byl neslušnej jde o to že si myslím že v mitasu nikdy nezainvestujou do vývoje uenduro gum tolik co do zemědělských a pod pneu .
a co se týká názoru vycházím z předchozích zkušeností když slyším jak mitasky hučijou na vodě to klouže atd .
navíc sečtěte si náklady na 10tis km na třeba TKC a Mitas 09 neberu jizdu do nuly ale dobu po kterou se na pneu dá ještě slušně a bezpečně jezdit .
jak jsem psal pokud to bude terén /silnice 80/20 % tak jo ale kdo takto jezdí ??? řekl bych že většina to má opačně ale dost už stejně má každý svuj názor a ikdyby byl špatný je jeho a tím pádem dobrý )
jezděte na čem chcete jen si zbytečně nerozbite motorku nebo hubu pro pár ušetřenejch korun .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
raptor napsal(a):
MILAN ked raz obujes karoo (tu terennejsiu verziu) potom si pokecame ako mitasky hucia oproti inym gumam
mam E09 a ano mam pocit ze je z tvrdsej zmesi, ale zeby mi niekam utekalo zadne koleso som nepostrehol
ak si mi chcel naznacit ze som "šetrilko" koli tomu že jazdím okrem iného aj Mitas tak si pozri moje názory v http://www.bmwgs....post_99334 tejto teme
no už dobrý nebudu komentovat zdělil jsem svuj názor a to asi stačí pač tady je to nějaký divný většinou někdo chce poradit ale vpdstatě nechce změnit názor co má v hlavě a tsejně už když se ptá tak má jasno co si koupí
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
vypadá to,že vydržej víc jak TKC... takhle podle tý fotky... Začínám o nich přemýšlet víc a víc.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal(a):
vypadá to,že vydržej víc jak TKC... takhle podle tý fotky... Začínám o nich přemýšlet víc a víc.
No ten předek se mi zda už docela zesmýkaný,kamarad to ma podobne taky nejato neco pres 3tis. A už začína hučet trochu.
Tak tak... predek vypada ze moc nenajede.
Stejne ho v mem rozmeru(21) nedelaji... takze to vypada ze dobra kombinace by mohla byt predek TKC a zadek E-10
raptor> mi si tu naši výměnu názorů můžeme dát do rámečku na zeď.
ale k věci vzadu jezdím E09 zadní a rozhodně mi nepřipadá že by někam plovala. V létě jasem měl na dovolené vzadu sahara3 a na výjezdech mi přišlo že malinko ujíždí když se za to hodně zatáhlo.
přední E09 nehodnotím měl jsem jednou a je hned pryč mám jiného favorita.
Obecně chování gum na enduru. Myslím, že měnší zlo je plovací zadek na silnici než nedržící předek v terénu. Na silnici se přizpůsobit můžu na šikmé mokré trávě těžko. Univerzál guma co pojede v terénu i na silnici super neexistuje.
Obecně chování gum na enduru. Myslím, že měnší zlo je plovací zadek na silnici než nedržící předek v terénu. Na silnici se přizpůsobit můžu na šikmé mokré trávě těžko. Univerzál guma co pojede v terénu i na silnici super neexistuje.
Dneska jsem se na MOtosalonu v Brne dozvedel na stanku Mitasu ohledne E10 toto: Gumy uz jsou v prodeji, je mozno je objednávat u prodejců Mitasu ( BARUM). Na stanku uz je maji i vystaveny. Trvalo to dlouho, 3x menili smes, nakonec pouzivaji tu co pouzivaji kdyz delaji pro Michelin. Pri testech po ujeti 12000km je na gume 70% vzorku ( tak to rikali....) laboratorne testovano na 240km ale pro jistotu na gume pouze T ( 190km), je pry dost predimenzovana.
Cena konecna s Dph zadek cca 1990,- predek cca 1500. a pry zacnou v nasem rozmeru (150) delat i E09. No tak ted u to jenom vykouset.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz