příště už na gs ale za celou cestu žádnej problém. Přesto když autem, tak radši piánem nebo nějakým frauncouzem, peuget a renault...jako ve FR
Janek přiložený následující obrázek:
Tak je asi rozhodnuto
Toyota Avensis Kombi (T22), r.v. 2002, najeto 160 000, serviska., motor 2.0 D-4D.
Výbava: okna v elektrice, zrcátka v elektrice, automatická klimatizace, multifunkční volant,
bluetooth handsfree, tažné zařízení, mlhovky.
Navíc letní gumy.
Cena 129 000 Kč ...
Vzali jsme ji do autorizovanýho servisu (Autocentrum Duba, Praha) a tam mi bylo řečeno, že na diagnostice v pohodě,
byla jen trochu zanešená nějaká sonda vzduchu, tak ji vyčistili a doplnili kapalinu do ostřikovačů..
Podvozek je krásně zachovalej, ani by tomu prý ti technici netipli 160 000 km ....
Ještě prověřím VIN a pokud to bude OK, tak ji berem
Nakonec jsme sáhli hlouběji do kapsy, než jsme původně plánovali, s tím, že radši koupíme
dražší auto a budeme mít pár let pokoj Snad
Upravil Thomasson dne 07.01.2010 00:45
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Remus511 napsal(a):
8 let starý auto a najeto 160 a ještě v naftě? Nechci ti kazit radost...
Hele nevím, ale podle podvozku vypadalo hodně pěkně, je k tomu serviska
( i když tu dneska dokážou udělat v kdejakým bazaru, nicméně tohle je od soukromý osoby)
těžko říct... Myslím, že 20 000 ročně je celkem reálnej počet ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Na Passatu B4 v naftě jsem měl najeto 650.000 ,na Feldě 400.000 a teď na Fábii 260.000...
160.000 si myslím že je úplný prd.Mě by to teda vůbec nevadilo.Na počet km při koupi se ani neptám,protože to je údaj absolutně nicneříkající údaj a mnohdy navíc nepravdivej.Někdo to auto dokáže zhuntovat po 50.000 a někdo ho má půl miloónu a futr je to AUTO.
Tak pánové, jen pro zajímavost sdělím, jak jsem se slavnou Toyotou, která vypadala na začátku opravdu zachovale, dopadl.
Krátce po koupi a chvíli provozu se postupně začaly objevovat menší mouchy. Ty jsem vychytával s tím, že jsem koupil ojeté auto a tak se nedá nic dělat. Bohužel, z malých mušek se postupně stávaly opravdu velké masařky a tak jsem do auta během prvního roku kupoval zadní tlumiče, uchycení zadního příčného stabilizátoru, spojku, PŘEVODOVKU, váhu vzduchu, de facto každý měsíc jsem měnil přední žárovky, auto neustáoe plavalo, nepravdileně se mi sjížděly zadní kola, neustále odněkud tekl olej atd atd. Auto bylo každý druhý víkend v servisu a o nějaké spolehlivosti nemohla být vůbec řeč ... Suma sumárum jsem do této pokladničky během prvního roku nasypal jen na opravách cca 60 000 a tak šel vergl z domu.
Věřím, že je Toyota dobrá značka, ale tahle muslea mít naježděných neskutečných kilometrů ...
Teď mám Opla Astru z roku 2006 koupenou od známýho, takže vím, čím si prošla a zatím spokojenost. Tak doufám, že mě HoplaDoOpla nezradí ... ;-)
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Thomasson napsal:
Tak je asi rozhodnuto
Toyota Avensis Kombi (T22), r.v. 2002, najeto 160 000, serviska., motor 2.0 D-4D.
Výbava: okna v elektrice, zrcátka v elektrice, automatická klimatizace, multifunkční volant,
bluetooth handsfree, tažné zařízení, mlhovky.
Navíc letní gumy.
Cena 129 000 Kč ...
Vzali jsme ji do autorizovanýho servisu (Autocentrum Duba, Praha) a tam mi bylo řečeno, že na diagnostice v pohodě,
byla jen trochu zanešená nějaká sonda vzduchu, tak ji vyčistili a doplnili kapalinu do ostřikovačů..
Podvozek je krásně zachovalej, ani by tomu prý ti technici netipli 160 000 km ....
Ještě prověřím VIN a pokud to bude OK, tak ji berem
Nakonec jsme sáhli hlouběji do kapsy, než jsme původně plánovali, s tím, že radši koupíme
dražší auto a budeme mít pár let pokoj Snad
Není nad koupeným autem v Č.R. se servisní knížkou a po inspekci v českým autorizovaným servisu
Emil by nám mohl napsat jak to pěkně funguje ve značkových servisech při výměnách oleje,v aut.převodovkách apod.
Připomínáš mě kamaráda,kterej měl stejnej osud s mazdou jako ty,serviska s úkonama v mazdě o výměně rozvodáku,ale nadali tam vodní pumpu jenom jí nezapoměli naúčtovat,no a motor se na 160tis kousnul,jenom v dílech 80tis,po rozboru motoru vodní pumpa ještě originál bych blil velebnosti.
No, tak ten Opel byl taky dosud servisovanej v autorizovaným servisu, ale jak říkám, historii znám ...tak snad ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Koupené auto v Čechách klidně, ale koupit jej jako funglovku....ojetinu raději odjinud...
Já jezdím s BMW (v mém případě moto) do Regensburgu, kamarád jezdí i s Audi do Německa...nejen že servis tam je levnější, předpokládá se, že je i skutečně udělaný
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Remus511 napsal:
8 let starý auto a najeto 160 a ještě v naftě? Nechci ti kazit radost...
A co by jsi říkal na tohle: Peugeot Partner 2.0 HDI, tažné zařízení, 5 míst, do provozu 03/2003 najeto 148000, seviska, první majitel (firma)?
Mám to v práci jako služebák No a když by jsi do toho vlezl, tak řekneš, že to má půl míče, bo je prosezená sedačka a všechny plasty drnčí. vysvětlení je snadné - moc se to auto nepoužívá, jezdím s ním hlavně já, plasty drnčí, bo francouz a sedačka je zdeptána vahou mé osobnosti Takže i tohle existuje, ale narazit na to auto v bazaru, tak utíkám, tak nějak preventivně.Jo a turbo je na pokraji smrti. Už je tak nějak do počtu, je z toho skoro atmosféra. Výměna = cena vozu.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Sestrenka koupila asi 3 roky starou oktavku z nemecka od sve vyborne kamaradky nemky.Ta mela auto od nova.Asi po 20000km jim prasknul rozvodak na dovolene v Italii.V servisce byla vymena rozvodaku potvrzena.Tak to slo na prezkoumani v Cesku do skodovky a zjistilo se,ze vymena rozvodaku byla sice potvrzena,ale nebyla provedena.
Ten nemeckej servis nakonec zaplatil generalku motoru a odtah z Italie!Takze vyjimka potvrzuje pravidlo!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
A jak to chodi v autorizovanem servisu mi rikal jeden mistni clen(nebudu jmenovat).Vymena oleje a filtru se provadi pouze kazda druha.A maj na to trik,aby se orientovali v tom,jestli ted uz je to potreba vymenit nebo az priste.Na tu cedulku o vymene oleje,kdyz ji opravdu provedou si tusim udelaj nejakou znacku,aby priste vedeli,ze ji delat nemusej a olej se bere domu.Zrovna tak,kdyz se uctuje cela spojka,tak pokud se pritlacak zda jeste dobrej,tak se nemeni.
Ted uz dela v malym servisu a tam uz to prej nejde,tam si to majitel hlida.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Po loňský špatných zkušenostech s japoncem jsem letos měl jednoduchý výběr - garance 5let bez omezení km + asistent. Zda český, německý, japonský, korejský výrobce už neřeším, nechci nikdy více trávit svátky na dálnici v Rakousku. To řeší i jakost služeb servisu.
No, je to tu prostě bordel ...
Já mám známýho, kterej má na Moravě malej servis a zákazníků si váží ... Takže tam mám jistotu, že udělají práci poctivě ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----