MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.
To mi dělají TKC i u 1150..hlavně pokud je ojetá a hlavně jsou fihury nabržděné
všude dobře.....doma GSA
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.
Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.
Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....
Mám jí na dvanáctce asi 6t km. Dávám jí ale docela zabrat. Životností je tak v půlce. Na silnici drží nádherně, jenom se musí podfoukávat. Jel jsem s ní maximálně 170 a neklid jsem nepociťoval. Na trávě bída, do bahna nejezdím a polní cesty ideál. Za mě optimální cestovní guma.
P.S. přední vypadá skoro jako nová. Ta dá podle mě dvě zadní.
Roman Jakub napsal:
Mám jí na dvanáctce asi 6t km. Dávám jí ale docela zabrat. Životností je tak v půlce. Na silnici drží nádherně, jenom se musí podfoukávat. Jel jsem s ní maximálně 170 a neklid jsem nepociťoval. Na trávě bída, do bahna nejezdím a polní cesty ideál. Za mě optimální cestovní guma.
P.S. přední vypadá skoro jako nová. Ta dá podle mě dvě zadní.
Na kolik to hustíš? Já mám TKC tak kolem 1,8-2 atm
FYYFF
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.
Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....
Díky to jsem potřeboval slyšet
Na ten předek bacha, jestli jsi zvyklej na špunty a máš dojem, že využíváš a potřebuješ špunty, tak předek K60 fakt žádná sláva.... max. na suchou a tvrdou polňačku... Jinak mně třeba KarooT na 1150 nekmitaj ani při reálnej 160 (170 na tacho)... Scout neni blbá guma, ale ber to spíš jako silniční gumu s lepší využitelností v terénu, než terénní s lepšími vlastnostmi pro silnici. Prostě trošku drsnější Tourancka (a dost tvrdá na jízdu, není to bačkora jako špunt).
Upravil morabo dne 19.10.2011 15:05
Maiali nel Fango!
Roman Jakub napsal:
Mám jí na dvanáctce asi 6t km. Dávám jí ale docela zabrat. Životností je tak v půlce. Na silnici drží nádherně, jenom se musí podfoukávat. Jel jsem s ní maximálně 170 a neklid jsem nepociťoval. Na trávě bída, do bahna nejezdím a polní cesty ideál. Za mě optimální cestovní guma.
P.S. přední vypadá skoro jako nová. Ta dá podle mě dvě zadní.
Na kolik to hustíš? Já mám TKC tak kolem 1,8-2 atm
Předek foukám na 1,9 a zadek při zátěži ve dvou (jezdím skoro pořád ve dvou) na 2,4.
Když ale pak náhodou jedu sám, tak zadek je hodně neklidnej. Ten by snesl ještě míň pro jízdu sólo.
Jinak docela souhlas s Morabem. Já to mám jako cestovní gumu. Když jedu někam dál a nechci pak řešit, že se budu bát projet polňačku, protože tam je trochu bahýnka.
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.
Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....
Díky to jsem potřeboval slyšet
Na ten předek bacha, jestli jsi zvyklej na špunty a máš dojem, že využíváš a potřebuješ špunty, tak předek K60 fakt žádná sláva.... max. na suchou a tvrdou polňačku... Jinak mně třeba KarooT na 1150 nekmitaj ani při reálnej 160 (170 na tacho)... Scout neni blbá guma, ale ber to spíš jako silniční gumu s lepší využitelností v terénu, než terénní s lepšími vlastnostmi pro silnici. Prostě trošku drsnější Tourancka (a dost tvrdá na jízdu, není to bačkora jako špunt).
Já TKC v terénu naprosto nevyužiju jezdím polňačky a tvrdý povrchy co mi ale max vyhovuje je pohodlí na našich "kvalitních" cestách. Takže bych chtěl něco podobného co nerozvlní motorku na dálnici a dám na tom těch 8-10 tisíc (zadek)
No ještě uvidim ale podle tvého popisu už bude lepší tam vrazit anakee nebo tourancku.
FYYFF
MAKO napsal:
Máte je někdo na 12ce? Zajímá mě hlavně stabilita ve vysokých rychlostech na dálnici. Mám TKC a u těch mě pekelně kmitají řídítka v pro mě ideální cestovní rychlosti 130-150km/h nebejt toho jsem maximálně spokojenej, ale dálnici se na dlouhé cestě prostě nevyhnu.
Mám je na 1200GSA a v těhlech rychlostech žádnej problém nejni. Jel jsem na nich zatím max. 160 km/h a zcela bez problémů....
Díky to jsem potřeboval slyšet
Na ten předek bacha, jestli jsi zvyklej na špunty a máš dojem, že využíváš a potřebuješ špunty, tak předek K60 fakt žádná sláva.... max. na suchou a tvrdou polňačku... Jinak mně třeba KarooT na 1150 nekmitaj ani při reálnej 160 (170 na tacho)... Scout neni blbá guma, ale ber to spíš jako silniční gumu s lepší využitelností v terénu, než terénní s lepšími vlastnostmi pro silnici. Prostě trošku drsnější Tourancka (a dost tvrdá na jízdu, není to bačkora jako špunt).
Já TKC v terénu naprosto nevyužiju jezdím polňačky a tvrdý povrchy co mi ale max vyhovuje je pohodlí na našich "kvalitních" cestách. Takže bych chtěl něco podobného co nerozvlní motorku na dálnici a dám na tom těch 8-10 tisíc (zadek)
No ještě uvidim ale podle tvého popisu už bude lepší tam vrazit anakee nebo tourancku.
Oproti těm vyloženě silničním je to určitě plus i na tý suchý polňačce, ale není to prostě pohodlí jako na špuntu. Když jsem to přezul po úplně sjetejch KarooT (10tisíc předek, 5 zadek) byl novej Scout rozhodně tvrdší a fungoval znatelně blbějc na všech typech terénu. Chvilku jsem to zvažoval, ale když jsem navíc zjistil jak snadno a rychle se přední zalepuje, šly "junáci" do světa. Prostě špalek mám rád v terénu i na silnici a raději udělám kompromis v životnosti, než kompromis v tom co mně baví a co je mi pohodlný...
Maiali nel Fango!
Tyto gumy je lepší foukat tak do 2.2 zadek ještě lépe 2.0 pokud jezdíte solo.
někteří to fouknou na 2.6 a pak mají pocit že je guma moc tvrdá. Já jsem udělal stejnou chybu a střed šel rychleji pryč . mam na nich necelou desítku a zadek už je tak na 30% ale jezdím často dalnice 180 . Jinak dojmy super krom hlubšího měkkého terénu je to to nejlepší na čem jsem jezdil. nemám s ní problém ani na vodě. A na předek se sní dá nalítat v pohodě 20 tis. nevím o nikom kdo by na zadní najel pod 10 tis spíše více. - kochači i 20 tis
www.marselus.com
Měl jsem samozřejmě i podfouknuto a stejně tak jsem zkoušel i na špuntech předepsanej tlak. K60 je prostě na jízdu pocitově tvrdší. A i kord bude hodně fest, dva gumaři měli problém jí dostat na ráfek, nakonec jsem musel taky pomoct a ve třech jsme jí nasadili....
Maiali nel Fango!
K60 je na jizdu samozrejme tvrdsi nez spunty, ale ne vic nez jiny ne spuntovy pneu.....
Jinak K60 za me dost dobra guma a kor za cenu u Marseluse sada tusim za 3600...pecka
čaká ma na jar kúpa zadnej gumy a vyberám medzi TKC 80 a K60 Scout. Kedže sa dajú kúpiť za skoro rovnaký peniaz, tak by som sa chcel spýtať na pár detailov :
Aký je bežný nájazd na K 60 ? /Na Tkc robím okolo 10 kkm /
Je veľký rozdiel na mokrom asfalte medzi tkc a k60 ?
ďakujem za rozumné odpovede
Tryskac napsal:
čaká ma na jar kúpa zadnej gumy a vyberám medzi TKC 80 a K60 Scout. Kedže sa dajú kúpiť za skoro rovnaký peniaz, tak by som sa chcel spýtať na pár detailov :
Aký je bežný nájazd na K 60 ? /Na Tkc robím okolo 10 kkm /
Je veľký rozdiel na mokrom asfalte medzi tkc a k60 ?
ďakujem za rozumné odpovede
Já jsem chtěl vyzkoušet něco novýho než Tourancky, tak jsem po dlouhém brouzdání po netu a ze zkušeností některých lidí na forech, udělal kompromis. Do zadu jsem dal K60 Scout a dopředu TKC 80 -kvůli lepšímu bočnímu vedení. Mám to čerstvě, tak jsem to byl zatím jen lehce projet a zdá se, že to bude dobrý, tak uvidím. Kamarád má Anakee II a říkal že jak je dojede, jde do této kombinace taky....tak asi tak :-)
Tryskac napsal:
čaká ma na jar kúpa zadnej gumy a vyberám medzi TKC 80 a K60 Scout. Kedže sa dajú kúpiť za skoro rovnaký peniaz, tak by som sa chcel spýtať na pár detailov :
Aký je bežný nájazd na K 60 ? /Na Tkc robím okolo 10 kkm /
Je veľký rozdiel na mokrom asfalte medzi tkc a k60 ?
ďakujem za rozumné odpovede
kola, campa vdaka za ochotu, ale ja by som rád o vyjadrenie od ludí, čo K60 alebo K60 Scout už zodrali, hádam sa tu taký nájdu ...
/preto tu citujem vlastný text/
campa napsal:
Já jsem chtěl vyzkoušet něco novýho než Tourancky, tak jsem po dlouhém brouzdání po netu a ze zkušeností některých lidí na forech, udělal kompromis. Do zadu jsem dal K60 Scout a dopředu TKC 80 -kvůli lepšímu bočnímu vedení. Mám to čerstvě, tak jsem to byl zatím jen lehce projet a zdá se, že to bude dobrý, tak uvidím. Kamarád má Anakee II a říkal že jak je dojede, jde do této kombinace taky....tak asi tak :-)
Trošku divná kombinace, ale proti gustu žádný dyšputát. Tam kde tě bude limitovat předek, to dá zadek a naopak.
Upravil joe dne 17.03.2012 06:26
campa napsal:
Já jsem chtěl vyzkoušet něco novýho než Tourancky, tak jsem po dlouhém brouzdání po netu a ze zkušeností některých lidí na forech, udělal kompromis. Do zadu jsem dal K60 Scout a dopředu TKC 80 -kvůli lepšímu bočnímu vedení. Mám to čerstvě, tak jsem to byl zatím jen lehce projet a zdá se, že to bude dobrý, tak uvidím. Kamarád má Anakee II a říkal že jak je dojede, jde do této kombinace taky....tak asi tak :-)
Trošku divná kombinace, ale proti gustu žádný dyšputát. Tam kde tě bude limitovat předek, to dá zadek a naopak.
Prave jsem chtel napsat, ze by to mohlo bejt rozumny. Do offu to bude alespon pouzitelny a na silnici, se s tim bude dat dojet dal nez na komplet TKC.
Mne to neprijde jako blbost, naopak. Spis asi idealni vyuziti scoutu.
Maiali nel Fango!
Taky se mi tzo nezdá jako špatnej nápad,asi to prubnu co to bude dělat.Ta 60 je kolem 90-110 nějaká uhučená.Je pravda že zadek nemá rád větší tlak.I při naložení do 2.5.Pak to driftuje že až.Mám na nich sice kolem 5000 a vzorek o 1mm menší.Nijak je nešetřím a blátíčko snesou taky.Když vemu že tourancka pod 50% je na mokru už uklouzaná jsou ty 60 dobrej kompromis.