novy TWIN (trochu ocesane nizsi osmikilo) ano.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
trochu to posunu nahoru.-)) asi znate, ale kazda zaminka je dobra http://www.youtub...gLknpv9Ksc
Upravil invelt dne 14.06.2010 16:20
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
pro ty z vas, kteri by radi vyzkouseli nejakou tu motorku nebo se proste jen svezli jsme pripravili volne jizdy na nasich 4 strojich + moznost volnych jizd v ramci volnych treningu IV Racingu v Brne... blizsi info na http://www.invelt.../ivracing/ pokud by jste si pujcovali nasi motorku, pocitejte s kauci 20k pro pripad ze to slozite:-)
Pěkný video Ten Cris se už nablbnul na těch motorkách.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
a tady je nejak podivne mrtvo:-) nevim jestli je to dobre nebo spatne:-) nejaka pochvala? nebo snad dokonce kritika?:-))
jinak v zari budeme organizovat volne jizdy v moste... tak pro ty z vas, kteri by si chteli vyzkouset S1000RR nebo neco jineho a treba nakoupit novou zidli je vice info tady: http://www.invelt.../ivracing/invelt - telefon: 257117222
,
, ,
Tak já taky pochválim. sice už je to dva měsíced co jsem u vás byl na servisu, ale bylo to přesně tak jak jsem si představoval.
Trochu jsem pána od elektroniky potrápil s instalací neorigo alarmu, ale nakonec se s tim vypořádal perfektně.
Díky kluci
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Ak môžem otázku...
Mohol by som si u Vás eventuálne objednať náhradné diely aj ja, hoci som zo Slovenska?
Ak áno,
1. Je možná platba eurami (samozrejme dopredu)?
2. Viete dopredu povedat dodaciu dobu na konkrétne diely?
3. Dal by sa tovar poslať dobierkou na SVK?
Tak ja chvalit nebudu,měnil jsem palivovej filtr k Vam to mam co by kamenem dohodil tak jsi jdu pro něj.Ovšem docela překvapení "palivovej filtr nemáme musíme objednat".Rozumim tomu,že dneska nechce mít nikdo skladový zásoby ležej tam zbytečně peníze ale palivovej filtr??? ...dá se říct prostě spotřebák a INVELT ho nemá skladem??
Jakej je prostě problem zrovna v případě pal.filtru mít skladem?
Potřeboval jsem ještě dvě jehlový ložiska co je uloženej zadní převod v nohavici.Tak ty taky nebyly.S těma ložiskama sem tak nějak počítal to je celkem v pohodě....... ikdyž
Nejvíc mě ale dostalo to,že jsem si chtěl objednat šrouby na přitlačák a ty jako že jsou.
Jaká je pravděpodobnost toho,že jsi někdo přijde koupit palivovej filtr nebo šrouby na přítlačák asi víme všichni S těma šroubama mě snad akorád napadá,že někdo objednal a nevyzvednul.
No a nakonec? Dnes jsem 3xvolal nikdo mě to nebral tak jsem tam došel osobně.
Ložiska ještě nepřišly snad prý do konce týdne.Filtr jsem si koupil jinde byl na skladě a né jedenMotorka stojí v garáži na špalku asi tak jako by stála u Vás a čekam na ložiska asi stejně jako by jste čekali Vy. Sumasumárum jsem rád ,že motorka stojí v garáži a né v Inveltu rozebraná na dílně v rohu s tim,že se čeká na ND až je uráčej páni poslat.....nebo Vy objednat???.... nevim.(ty ložiska je práce tak na dvě hodiny)
Jinak komunikace pána za přepážkou ohledně problemu ok v tom problem nebyl.
Kafe tam děláte taky dobrý asi pravá "arabica"né a ani dvacku nestojí.Tohle je moje zatim poslední zkušenost.
Upravil Michal dne 11.08.2010 02:14
palciatko napsal(a):
Ak môžem otázku...
Mohol by som si u Vás eventuálne objednať náhradné diely aj ja, hoci som zo Slovenska?
Ak áno,
1. Je možná platba eurami (samozrejme dopredu)?
2. Viete dopredu povedat dodaciu dobu na konkrétne diely?
3. Dal by sa tovar poslať dobierkou na SVK?
Vďaka za odpoveď.
Dobrý den,
díly je možné objednat ze Slovenska.
Platba je možná v eurech.
Dodací dobu není možné říct přesně. Když není problém v Německu jsou to 2 - 3dny.
Dobírka není možná. Posíláme to přes Českou poštu a tam bohužel není možnost to poslat dobírkou na Slovensko.
Tak jsem tu zas a jak se říká ráno moudřejší večera
Jelikož jsem tady včera kritizoval a dnes ráno bylo vše jinak musím se tak trochu omluvit.
Dopoledne telefon,že vše je připravené na vyzvednutí a omluva za zdržení.
Po příchodu do Inveltu opravdu ale opravdu rychlé jednání a ještě jednou omluva za zdržení.Také již nebyl problem ani s klubovou slevou!!Při nedávné návštěvě bylo řečeno,že sleva není,že je nějaká chyba v systému.Jak se zdá i toto bylo vyřešeno.
Tak Invelte sumasumárum Ok omlouvam se chyba nebyla zřejmě na vaší straně.
P.S. Ten palivák platí to je prostě ostuda. Měj se pěkně.
Koncem května jsem si objednal pár drobností, tyto přišli v nevídané( nevídané vzhledem k situaci s Autecem) dodací lhůtě tří dnů! Pefektní, říkal jsem si. Při příležitosti vyzvednutí těchto dílů jsem si ještě přiobjenal nástavec na zobák. Tento přišel během týdne. Super, ale do Prahy se nedostanu, jsem na dovolené, příští týden jsem u Vás, zaznělo ode mne do telefonu. Znovu mi kdosi volal, že prý mají na skladě moc věcí, potřebují je prodat a naskladnit nové. Ok, chápu, potřebuji udělat garanční prohlídku, tudíž vysvětluji volajícímu, jakmile přijedu, nástavec namontují. Srozumněno.
Následoval mail, poslaný na pana Horského, s termínem a předpokládanou cenou garanční prohlídky. Psal se datum 22.6.2010. Do dnešního dne mi mail nebyl zodpovězen, tudíž ani nástavec nebyl vyzvednut.
Prohlídku jsem nakonec objednal tam, kde jsem GS kupoval - BMW Chemnitz. Přístup pro většinu, kteří jezdí do ČR nevídaný(jako vždy), motorka umytá, v rámci kulance přetěsněn kardan. Prostě bez kompromisů!!!
Tak si tady jako by hrajte na jediný autorizovaný servis, oni na to lidi skočí, protože jinak nedostanou razítko, oni i ty kompromisy prominou, ale až budete sedět na poradě, pokaždé se modlete, s tímhle dopadnete jako Autec. Je to logické, většina lidí zůstala na svých pozicích, změnila se hlavička a majitel.
Pro mě, ač chci novou motorku od BMW neexistujete.
Po pár excesech u nás ve firmě jsme byli nuceni udělat opatření - do 24 hodin musí ten, kdo je v mailu jako příjemce odpovědět, pod pohrůžkou represí. Bez kompromisů. Zákazník spojený, firma spokojená, zaměstnanec taktéž.
Ale já jsem ještě nezkušený, abych mohl radit, né???
palciatko napsal(a):
Ak môžem otázku...
Mohol by som si u Vás eventuálne objednať náhradné diely aj ja, hoci som zo Slovenska?
Ak áno,
1. Je možná platba eurami (samozrejme dopredu)?
2. Viete dopredu povedat dodaciu dobu na konkrétne diely?
3. Dal by sa tovar poslať dobierkou na SVK?
Vďaka za odpoveď.
Dobrý den,
díly je možné objednat ze Slovenska.
Platba je možná v eurech.
Dodací dobu není možné říct přesně. Když není problém v Německu jsou to 2 - 3dny.
Dobírka není možná. Posíláme to přes Českou poštu a tam bohužel není možnost to poslat dobírkou na Slovensko.
napis mi prosim PM, pokud neni pozde zkusim neco vymyslet, pripadne se dohodnout s lidma kri za to zodpovidaji.
Tomas1200GS napsal(a):
Koncem května jsem si objednal pár drobností, tyto přišli v nevídané( nevídané vzhledem k situaci s Autecem) dodací lhůtě tří dnů! Pefektní, říkal jsem si. Při příležitosti vyzvednutí těchto dílů jsem si ještě přiobjenal nástavec na zobák. Tento přišel během týdne. Super, ale do Prahy se nedostanu, jsem na dovolené, příští týden jsem u Vás, zaznělo ode mne do telefonu. Znovu mi kdosi volal, že prý mají na skladě moc věcí, potřebují je prodat a naskladnit nové. Ok, chápu, potřebuji udělat garanční prohlídku, tudíž vysvětluji volajícímu, jakmile přijedu, nástavec namontují. Srozumněno.
Následoval mail, poslaný na pana Horského, s termínem a předpokládanou cenou garanční prohlídky. Psal se datum 22.6.2010. Do dnešního dne mi mail nebyl zodpovězen, tudíž ani nástavec nebyl vyzvednut.
Prohlídku jsem nakonec objednal tam, kde jsem GS kupoval - BMW Chemnitz. Přístup pro většinu, kteří jezdí do ČR nevídaný(jako vždy), motorka umytá, v rámci kulance přetěsněn kardan. Prostě bez kompromisů!!!
Tak si tady jako by hrajte na jediný autorizovaný servis, oni na to lidi skočí, protože jinak nedostanou razítko, oni i ty kompromisy prominou, ale až budete sedět na poradě, pokaždé se modlete, s tímhle dopadnete jako Autec. Je to logické, většina lidí zůstala na svých pozicích, změnila se hlavička a majitel.
Pro mě, ač chci novou motorku od BMW neexistujete.
Po pár excesech u nás ve firmě jsme byli nuceni udělat opatření - do 24 hodin musí ten, kdo je v mailu jako příjemce odpovědět, pod pohrůžkou represí. Bez kompromisů. Zákazník spojený, firma spokojená, zaměstnanec taktéž.
Ale já jsem ještě nezkušený, abych mohl radit, né???
Ahoj, no jestli jses zkusenej nebo nezkusenej ja neposoudim:-)) porad jak kontrolujes reakce svejch zamestancu aby odpovidali do 24 na maily? Kolik tam mas lidi kteri komunikuji na venek se zakazniky?:-) Co se tyce nezodpovezeneho mailu - procpak ses neozval na "pripominky@invelt.com" tohle je mail prave pro tyhle pripady a par mailu uz sme takto dostali a dokazali problem vyresit. Takhle je to opravdu slozite... po mesici a pul od prvniho mailu (stejne tak ten mail nemusel dorazit, mohl ho prehlednout, byt na dovolene... pak jeste existuji telefony...) napis mi svuj mail na PM ja si proverim kde nastala chybka... uprimne to na me pusobi jako skodoliba radost, necham je vydusit a pak jim to v palim:-) i taci se najdou:-)
Pokud si nebyl spokojenej, mrzi me to. Treba se prijdes zadarmo svezt na okruh co?.-) tedy jako naplast na krivdu kterou jsme ti zpusobili:-)
Michal napsal(a):
Tak jsem tu zas a jak se říká ráno moudřejší večera
Jelikož jsem tady včera kritizoval a dnes ráno bylo vše jinak musím se tak trochu omluvit.
Dopoledne telefon,že vše je připravené na vyzvednutí a omluva za zdržení.
Po příchodu do Inveltu opravdu ale opravdu rychlé jednání a ještě jednou omluva za zdržení.Také již nebyl problem ani s klubovou slevou!!Při nedávné návštěvě bylo řečeno,že sleva není,že je nějaká chyba v systému.Jak se zdá i toto bylo vyřešeno.
Tak Invelte sumasumárum Ok omlouvam se chyba nebyla zřejmě na vaší straně.
P.S. Ten palivák platí to je prostě ostuda. Měj se pěkně.
Ahoj, diky a smekam:-) co se tyce filtru tak me nenapada proc bychom spotrebak nemeli skladem - leda imbecilni vymluva: " zrovna tesne pred tebou sme prodali posledni":-))) ono to zas tak ****ni neni, je klidne mozne ze jich dorazilo treba min nez melo a zaprasilo se po nich. Kazdopadne se poptam:-)
Tak dneska jsem k Vám zajel na servis a musím ocenit novinku v podobě šatny!!! Parádní, velké skříňky v kutulturním zázemí, vybavené dvěma festovými ramínky. Tak to má vypadat. Snad budu spokojen i se servisem jako takovým, ale zatím jsem nikdy neměl důvod si stěžovat, tak doufejme, že nebude ani tentokrát.
Maiali nel Fango!
Tomas1200GS napsal(a):
Koncem května jsem si objednal pár drobností, tyto přišli v nevídané( nevídané vzhledem k situaci s Autecem) dodací lhůtě tří dnů! Pefektní, říkal jsem si. Při příležitosti vyzvednutí těchto dílů jsem si ještě přiobjenal nástavec na zobák. Tento přišel během týdne. Super, ale do Prahy se nedostanu, jsem na dovolené, příští týden jsem u Vás, zaznělo ode mne do telefonu. Znovu mi kdosi volal, že prý mají na skladě moc věcí, potřebují je prodat a naskladnit nové. Ok, chápu, potřebuji udělat garanční prohlídku, tudíž vysvětluji volajícímu, jakmile přijedu, nástavec namontují. Srozumněno.
Následoval mail, poslaný na pana Horského, s termínem a předpokládanou cenou garanční prohlídky. Psal se datum 22.6.2010. Do dnešního dne mi mail nebyl zodpovězen, tudíž ani nástavec nebyl vyzvednut.
Prohlídku jsem nakonec objednal tam, kde jsem GS kupoval - BMW Chemnitz. Přístup pro většinu, kteří jezdí do ČR nevídaný(jako vždy), motorka umytá, v rámci kulance přetěsněn kardan. Prostě bez kompromisů!!!
Tak si tady jako by hrajte na jediný autorizovaný servis, oni na to lidi skočí, protože jinak nedostanou razítko, oni i ty kompromisy prominou, ale až budete sedět na poradě, pokaždé se modlete, s tímhle dopadnete jako Autec. Je to logické, většina lidí zůstala na svých pozicích, změnila se hlavička a majitel.
Pro mě, ač chci novou motorku od BMW neexistujete.
Po pár excesech u nás ve firmě jsme byli nuceni udělat opatření - do 24 hodin musí ten, kdo je v mailu jako příjemce odpovědět, pod pohrůžkou represí. Bez kompromisů. Zákazník spojený, firma spokojená, zaměstnanec taktéž.
Ale já jsem ještě nezkušený, abych mohl radit, né???
Ahoj, no jestli jses zkusenej nebo nezkusenej ja neposoudim:-)) porad jak kontrolujes reakce svejch zamestancu aby odpovidali do 24 na maily? Kolik tam mas lidi kteri komunikuji na venek se zakazniky?:-) Co se tyce nezodpovezeneho mailu - procpak ses neozval na "pripominky@invelt.com" tohle je mail prave pro tyhle pripady a par mailu uz sme takto dostali a dokazali problem vyresit. Takhle je to opravdu slozite... po mesici a pul od prvniho mailu (stejne tak ten mail nemusel dorazit, mohl ho prehlednout, byt na dovolene... pak jeste existuji telefony...) napis mi svuj mail na PM ja si proverim kde nastala chybka... uprimne to na me pusobi jako skodoliba radost, necham je vydusit a pak jim to v palim:-) i taci se najdou:-)
Pokud si nebyl spokojenej, mrzi me to. Treba se prijdes zadarmo svezt na okruh co?.-) tedy jako naplast na krivdu kterou jsme ti zpusobili:-)
Jirka
Jiří dovol, abych Tě citoval:
Odesláno 28.01.2010 22:40
Zdravicko vsem priznivcum BMW motek:-)
Zakladam toto tema pro ty z Vás, kterí mají snahu pomoci ci potrebu pripominkovat poskytovane sluzby nasi spolecnosti - invelt.
Od 1.1.10 se stavame jedinym autorizovanym dealerem motocyklu BMW pro Cechy - Morava ma jineho autorizovaneho dealera:-) Vzhledem k tomu, ze import motocyklu BMW prebirá lokální zastoupení BMW AG, reorganizace a prevzeti "zbidaceneho" AuTecu je také pomerne slozity a zdlouhavy proces muze dochazet k mirnym prodlevam ci chybam. Kazdopadne se budeme snazit vycházet maximálně vstríc a to jak pri prodeji nového motocyklu, behem servisních prací a samozrejme i v pripade poprodejni pece.
V soucasne dobe, fungujeme stale pouze na "docasnych" internetovych strankach http://www.invelt.com, nová webová presentace se pripravuje.
Proto, paklize budete potrebovat poradit, pochvalit (coz bych nejradeji) nebo samozrejme postezovat, naperte to k tomuto prispevku, pripadne napiste na nize uvedene maily nebo proste zavolejte.
Jak jiste chapete, nerad bych sliboval, ze na kazdy prispevek nebo kazdy komentar bude 100% odpoved a bleskurychla reakce. Co slibit mohu, je to, ze cas od casu se sem podivam a problemy, pripominky a komentare budeme resit s nasim prodejnim ci servisnim tymem.
Ptal jsi se, jak kontroluji fci komunikací se zákazníkem? Jednoduše, říká se tomu zpětná vazba. Té se Ti ode mne dostalo. Evidentně se Ti to nelíbí...
Kolik mám lidí, kteří komunikují, se zákazníkem - 5 "projekt vedoucích", za ty zodpovídám.
Mě jako zákazníka opravdu nezajímají Vaše interní problémy. Jestli má někdo dovolenou, špatně se utřel, nebo mu jeho vedoucí dal práci pro tři lidi. Jsou to Vaše interní záležitosti. "pročpak jsi se naozval na připomínkyblablabla" - udivuje mě, jak jsi dotčený. Taky jsem mohl přijet, zaťukat Ti na rameno a prosit o garanční prohlídku, né??? Ovšem vím o své prchlivosti, proto se u Vás již neukážu, žádnou náplast nepotřebuji, nejsem ukřivděn. Původně jsem ani neměl v úmyslu cokoliv napsat, ale pak si říkám, pokud se neozvu, nikdy se to nezlepší.
Dovol ještě jednu jednu Tvou citaci, tak jak to působí na mne:
To Tomas1200GS:
Tvoje reakce na jeden nevyřízený e-mail mi nepřijde být adekvátní... zato poznámka o prchlivosti asi bude na místě...nechci Tě urážet, je to jenom můj postřeh...
palciatko napsal(a):
Ak môžem otázku...
Mohol by som si u Vás eventuálne objednať náhradné diely aj ja, hoci som zo Slovenska?
Ak áno,
1. Je možná platba eurami (samozrejme dopredu)?
2. Viete dopredu povedat dodaciu dobu na konkrétne diely?
3. Dal by sa tovar poslať dobierkou na SVK?
Vďaka za odpoveď.
Dobrý den,
díly je možné objednat ze Slovenska.
Platba je možná v eurech.
Dodací dobu není možné říct přesně. Když není problém v Německu jsou to 2 - 3dny.
Dobírka není možná. Posíláme to přes Českou poštu a tam bohužel není možnost to poslat dobírkou na Slovensko.
napis mi prosim PM, pokud neni pozde zkusim neco vymyslet, pripadne se dohodnout s lidma kri za to zodpovidaji.
Diky
Jirka
Vďaka za odpoveď
Diely som však už objednal u SVK dealera...