Jenže ted kdyz si tady někdo koupil pořádnou motorku,tak budu mít duvod sednout na tu svoji!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak je to spravne...jo a ten abe number v tom prastarym rakouskym tp neni ale je tam prej jakysi cislo schvaleni a dalsi numera vcetne hmotnosti a rozmeru i s plankem tak na stk rikali ze to nebude problem, snad...byl sem tam ty papiry ukazat.
Kupredu spatki ni krok...
Kluci,děláte mě radost! Myslím,že příští rok musíme udělat nějakej komorní srázek jen dvouventilů,pěkně někde v kempu se stanama a pivkem v ruce... :-)
Bob- no musel jsem pro něj až k Bodamskýmu jezeru.Ale stálo to za to.Němec obrovskej nadšenec,obrečel to,ale řikal,že má objednáno HPN tak si myslím,že docela obstojná náhrada :-))
Tonda- jo to víš já jsem levej na počítače,tak jsem to oddaloval kvůli vkládání fotek :-))
Tak jsem taky pořídil "klasiku".
Není to žádná origo leštěnka, ale srdce má mladé :-).
Plán je překopat to ve stylu HPN rally replica. Až to bude, tak dám fotky.
LiborJ přiložený následující obrázek:
[250.83Kb]
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Bohumil napsal:
No pjekne ste vysmati s tech motorek, tak gratulace.
Ty paralevery se mnozej jak houby po dešti. Ale Bohumile neboj,myslim ze nase monolevery budou stale trochu rarity,natoz v provedeni PD!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!