Original BMW padak, normalni, nikoliv GSA. Pri padu na kamenite ceste se ohnul a trochu ostrouhal valec ze spodni casti (kosmetika), urval se ze vsech 4 silentsroubu, co jsou pod sutzplechem. Oprava: narovnani, vymena 4 silentsroubu. Myslim, ze ohnutim a utrzenim gumovych sroubu pohltil nejvetsi energii narazu. Moto spadla mezi kameni a nemela moc sanci se sklouznout. Pridal jsem jeste TT kryty valcu a myslim, ze je to idelani kombinace.
BMW R1150GS MY02
Nedal byste sem nekdo fotku tt krytu ze spodu a nakou aby byly videt ty silentbloky?Dnes jsem dal padaky a jeste musim vyresit ty valce.Nebylo by lepsi kdyby ty kryty chranily vetsi plochu vika?Takhle mi prijde ze to kamen stejne muze chytnout.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
to vevis: mám pocit, že by si chtěl z někoho nenápadně dostat pokud možno kompletní nákres krytů TT a čím víc detailů, tím líp co? ..napiš TomášoviTT určitě Ti rád pomůže
Upravil JaraGS dne 25.03.2008 15:55
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
sgt08 napsal:
to vevis: mám pocit, že by si chtěl z někoho nenápadně dostat pokud možno kompletní nákres krytů TT a čím víc detailů, tím líp co? ..napiš TomášoviTT určitě Ti rád pomůže
na tom přeci nejní nic špatného udělat si něco sám doma .dybych nebel tak strhlé z rachoty tak ti to veblejsknu
Tak az si odpocines tak mi je prosimte blejskni.U tech krytu mi nejde ani tak o cenu,to jsou predrazenejsi veci,ale mohly by kryt vetsi plochu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Poradí mi někdo , jak vyřešit poměrně častou závadu na origo padácích na 1150de. Vždycky se to utřepe ve stejném místě a sice u motoru . Zavařím a po třech měsících znovu. A to střídavě vlevo nebo vpravo. Co s tím ?
Jak utrepe? Mam orginalni padaky BMW na 1150GS ne GSA. Maji za sebou nekolik "testu" a vschno v pohode. Pri jednom tvrdem testu se strihly silentbloky ze spoda, ale nejak to tu energii narazu pohltit musi. Oprava byla asi za 200,-
BMW R1150GS MY02
Kdyz jsem jeste jezdil na kolech,tak nam v teamu naprasklo pod krkem nekolik al.ramu.(dlouhodobym namahanim).Nechalo se to zavarit a vyztuzit a projistotu se vyztuhy navarily i na jeste nepraskle ramy.Po prvni projizdce byly vsechny ramy kolem novych svaru totalne popraskany.Podotykam,ze s puvodnima prasklinama se i zavodilo a praskali nepatrnou rychlosti.Takze asi ne kazdy material,kterej bude namahanej se necha svarit tak jednoduse.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
JaKo: vím co tě trápí, při sváření se jedná o tzv. TOO (Tepelně Ovlivněnou Oblast, která nemá stejné vlastnosti jako svařovaný materiál díky průběhu tepelného působení při sváření) velikost pásma TOO závisí na metodě a technologii sváření....tzn. houževnaté materiály používané na rámech (nevím přesné označení materiálu)se musí (ale i nemusí-ZÁVISÍ NA MATERIÁLU RÁMU A TECHNOLOGII sváření) před svářením předehřívat na určitou teplotu, nebo následně vyžíhat nebo kombinace obou (záleží na metodě sváření, svařovaném materiálu apod.) takže, jakmile jednou dopustíte prasknutí rámu apodobných věcí tak to domácí opravou bez dodržení technologického postupu sváření nikdy nezavaříte tak aby když o to zakopnete nebo někde drbnete aby vám to neupadlo....zkrátka a dobře...jak to zlámete tak to hoďte do šmelcu, platí docela slušně cca 5 Kč za kg ocele a kupte nový....protože ten vařený vám neposkytne takovou ochranu jako svářený.....
Upravil mencas dne 04.07.2008 23:55
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
asi to máš udělaný z tenkostěných trubek+ rám ti někde nesedí a táhne,pokud to praská pořád na jednom místě,zavař to a dej přes to podélnou latu,aby si neměl svár jen po obvodu trubky
Mencas: tak jak to píšeš, tak nějak to tuším taky. Jen vědět ten správný postup. Podotýkám, že padáky jsou originál, koupené s moto. Myslíš si, že to pomůže po zavaření vyžíhat?
JaKo napsal:
Mencas: tak jak to píšeš, tak nějak to tuším taky. Jen vědět ten správný postup. Podotýkám, že padáky jsou originál, koupené s moto. Myslíš si, že to pomůže po zavaření vyžíhat?
na toto ti s jistotou nejsu schopnej odpovědět jestli to pomůže (navíc abys mohl začat žíhat,musíš znát označení materiálu->určení žíhacích teplot a dobu žíhání) protože nevím jakej je to materiál a take tam hraje roli jestli už jsi to několikrát vařil tak ten materiál změnil vlastnosti....inak uvedu takovej lehkej případ z doby minulé kdy ČZ vyhrávaly 6-ti denní, důvodem bylo to, že ostatním mašinám praskali svary u krčku řízení (tam kde jso kuličkové ložiska pro přichycení předních šavlí)...protože ČZ měla krček řízení svařovaný ze dvou výlisků !PODÉLNĚ SVAŘENÝCH! a ostatní mašiny měli obvodové svary kolmé k ose trubky kde možeš mít technologii jakou chceš, protože ty svary jsou !NEVHODNĚ! umístěné->přímo v místě největšího namáhání, to samé bude u tebe s tím padákem, jestli je to místo ve kterém ti to praská namáhané, to znamená kdykoli se něco stane a začne se ti to ohýbat v tom svaru tak ti to praskne vždycky.......ale abych ti "pomohl".....z toho padáku musíš ten svar vyřezat....ale ještě než ho vyřežeš musíš se podívat kde jsou nejblíž místa (dlouhé rovné úseky) kde se ti to napětí rozloží a nejde ti to všechno do jednoho místa tj. svaru....pokud je to např. v ohybu,musíš ohnout nový z podobného materiálu o stejné tloušťce a průměru a vsadit ho tam, nehledě na to že svar musí mít provařený kořen a bez pórů apod.... všecko jde...ale nevím jak jsi zdatný a jaké máš technické možnosti...protože toto se nedá dělat na přišroubeném rámu na motorce s jedním kladivem a 2 klíčama....asi mi rozumíš.... proto aby ti ten padák plnil ochrannou fci a ne pouze jen kosmetickou, bude nejlepší když se tomu co jsem ti tu popsal vyhneš a kupíš nový padák...je to dost náročné...svářel jsem stupačky, zaveřené všecko jak má být, mohl jsem po nich skákat nic se nestalo,tzn. běžná jízda jim nevadila, ale spadla motorka a ulétla jak řepa....
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Mrkni na ten zlom. Nejde kolem svaru, ale kolmo na něj. Dosavadní opravy se prováděli klasicky zavařením elektrodou a jednou TIGem. Obojí po čase odešlo.Novej se mi kupovat nechce. Zkusím nahřát před zavařením.
JaKo: myslim, že kdyby se to pořádně tigem provařilo, že to musí držet. škoda že bydlíš tak daleko. živim se tim, tak bych ti to v práci udělal
hlavně, že je pivo ftlamě