ripper napsal:
Já to kupovat nechcu. Jenom se divím, že do takového auta dají motor s 200 koníkama... To už je jak Fabia HTP
Je to základní motor ve státech, kupuje si to tam docela dost lidí ne jako sporťák, ale jako auto na denní ježdění. Navíc americký auta jsou pověstný malým výkonem při velkým objemu motoru
Alda napsal:
Ale je to krása. Být v tom osmiválec, je to přesně skvost pro mě
Má ho kámoš tady v Pardubicích. Svezl jsem se v tom a moc mě to nenadchlo. Měkký podvozek,nepřesné řízení a tupé brzdy. To jsou jen věci,kterých jsem si všiml po pár kilometrech. A tenhle motor je pro důchodce.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Alda napsal:
Ale je to krása. Být v tom osmiválec, je to přesně skvost pro mě
Má ho kámoš tady v Pardubicích. Svezl jsem se v tom a moc mě to nenadchlo. Měkký podvozek,nepřesné řízení a tupé brzdy. To jsou jen věci,kterých jsem si všiml po pár kilometrech. A tenhle motor je pro důchodce.
Libore, stačilo napsat že je to FORD, tím je vše jasné
Jak já říkám, auta od F nebrat (Ford, Fiat, Fopl, Fenault). Ale Mustang se mi fakt mooooc líbí.
Mě se tahle klasika strašně líbí, 200 koníků .... závody s tím stejně nikdo jezdit nebude. Vertikální dveře jsou krásná vychytávka a barva té folie tomu autu sedí .
Na to musí letět bábovky
sved63 napsal:
Mě se tahle klasika strašně líbí, 200 koníků .... závody s tím stejně nikdo jezdit nebude. Vertikální dveře jsou krásná vychytávka a barva té folie tomu autu sedí .
Na to musí letět bábovky
mě se to taky líbí, ale v životě bych si to nekoupil s takovým srač.kovým motorem.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Alda napsal:
Ale je to krása. Být v tom osmiválec, je to přesně skvost pro mě
Má ho kámoš tady v Pardubicích. Svezl jsem se v tom a moc mě to nenadchlo. Měkký podvozek,nepřesné řízení a tupé brzdy. To jsou jen věci,kterých jsem si všiml po pár kilometrech. A tenhle motor je pro důchodce.
Libore, stačilo napsat že je to FORD, tím je vše jasné
Jak já říkám, auta od F nebrat (Ford, Fiat, Fopl, Fenault). Ale Mustang se mi fakt mooooc líbí.
A ostatní Francouzký auta
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
sved63 napsal:
Mě se tahle klasika strašně líbí, 200 koníků .... závody s tím stejně nikdo jezdit nebude. Vertikální dveře jsou krásná vychytávka a barva té folie tomu autu sedí .
Na to musí letět bábovky
mě se to taky líbí, ale v životě bych si to nekoupil s takovým srač.kovým motorem.
ani já bych nekoupil, protože bych se do toho těžko poskládal
sved63 napsal:
ani já bych nekoupil, protože bych se do toho těžko poskládal
Clovece toho bych se nebal. Je to amerika a v porovnani s nasima autama fakt velke 4.8 metru dlouhe, 1.4 vysoke a 1.92 siroke... Lidi pod dva metry v tom mohou plavat
.. s Mustangem z pujcovny jsem se povozil loni v ju-es-ej, ale s tim 5.0 l / 420 HP. Je to takove zvlastne pekne auto (me se libi). Ale presne jak pise Kasak - pomerne mekky podvozek, pocitove nejiste rizeni, pri jizdne na dalnici rovne to furt chtelo lehce korigovat smer a divne brzdy (ne ze by to nebrzdilo, ale cekal jsem mnohem ostrejsi u pomerne vykonneho a tezkeho auta). Motor ale nadhera - atmosfera tociva pres 7.000 rpm, super zvuk..... Umelo to krasne vystrelit rovne, zatacek jsem se bal (i kdyz jsem se radne pojistil)....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
.. s Mustangem z pujcovny jsem se povozil loni v ju-es-ej, ale s tim 5.0 l / 420 HP. Je to takove zvlastne pekne auto (me se libi). Ale presne jak pise Kasak - pomerne mekky podvozek, pocitove nejiste rizeni, pri jizdne na dalnici rovne to furt chtelo lehce korigovat smer a divne brzdy (ne ze by to nebrzdilo, ale cekal jsem mnohem ostrejsi u pomerne vykonneho a tezkeho auta). Motor ale nadhera - atmosfera tociva pres 7.000 rpm, super zvuk..... Umelo to krasne vystrelit rovne, zatacek jsem se bal (i kdyz jsem se radne pojistil)....
Hlavně ten 5.0 je už úplně jiný motor než starý 5.7 nebo 6.1...Je to moderní motor s proměným časováním ventilů-vyvyjílei ho s Yamahaou, která jim vyvinula hlavu motoru a nějakou elektroiniku....
Tom