Já bych řekl, že jsi si i sám odpověděl... vadný akku v navi. Jeho napětí je tak nízké, že se v ní nerozběhne procesor. Takže buď si pořiď za nesmysl novou v BMW nebo ji nech někde zrepasovat (vyměnit Li-ion nebo Li-pol články). V Garminu ji neseženeš, akku z BMW Navi V a VI nejsou kompatibilní s žádným Garminem.
Nejčastějším problémem těchto navi je, že ji necháš v držáku motorky ( je ve standby režimu) a motorka se dlouhodobě nepoužívá. Při vypnutém klíčku je držák bez napětí, takže se akumulátor v navi postupně hloubkově vybije a tím začíná jeho degradace.
Pokud se dlouhodobě nepoužívá, je potřeba ji z držáku odpojit, vzadu dlouze podržet tl. power a zvolit "Vypnout"; nebo ještě lépe odpojit akumulátor - proto je součástí balení i šroubovák pro rychlou demontáž.
Upravil Ruda dne 11.08.2020 13:09
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Vemu to od konce. Navi jsem v držáku nenechával a kdyby ano,tak napájení mám přímo na baterku. I po vyndání z držáku jsem ji vypínal dlouhým stistem hl. tlačítka. Je však pravdou, že po té co mi ukradli původní 590, tak jsem si pořídil jetou a tam netuším jak s ní bylo zacházeno a zda se nedělo, co popisuješ.
Je li to skutečně baterkou, tak je šílené, že i s napájením ti je navi za spoustu peněz k hovnu.
Upravil rak72 dne 11.08.2020 13:31
Omlouvám se, ale až teď jsem zjistil, že se jedná o Zumo, takže nový akku v druhovýrobě zas taková "raketa" nebude . Já už automaticky předpokládal, že máš problém s BMW Navigátorem + origo držákem... Jinak to ostatní platí.
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Ahoj, zkoušel jsem teď, jak se chová Zumo 595 bez baterky - po připojení na nabíječku s Micro USB, nebo k PC sice nenaběhne, ale alespoň se ukáže nápis Garmin a nad ním ikonka bateky s otazníkem.
Takže pokud to 590 nemá jinak, problém bude možná jinde než v baterce...
Jinak baterku jsem před rokem kupoval origo na německém Amazonu za cca 40€...
www.fotomoto.cz
Nejjednodušší jak zjistit zda problém je v baterce, je to zkusit s jinou, fungující.
Můžu poprosit někoho v rozumné vzdálenosti od Hodonína, případně okolo Blanska se Zumo 590/595, ochotný na 10min vytáhnout baterku ze své navi, aby se mi ozval?
Pokud někdy cestuješ do Brna, v týdnu, zavolej. Navi vezmu do práce (lokalita Brno-Židenice) uvařím Ti kafe a vyzkoušíme baterky prohodit.
602 796 878
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Jinak problem u 590 nebyl v baterkach, ale v kalibraci menice napajeni, nekolik 590 s vadnou baterii jsem opravil pouhym vlozenim jine baterie na par minut a pak nazpatek puvodni baterku.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ahoj, sice nevím jestli toto téma o Zumu 660 ale asi ano.
Mám dotaz kde v nastavení (hledal a četl návod) nastavím aby mě to nehlásilo "odbočte vlevo " přitom tam je prudká hlavní vlevo ? nebo to je nějaká blbost ? samozřejmě i napravo :-)
díky za nápady Roman
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
To se stává, jedeš po hlavní prakticky rovno, navigace vykresluje trasu správně, ale pokyn dává odbočte...
Dělala mi to někdy 660 i 595. Podle mě je to chyba v "mapě" dělá mi to třeba v Náchodě co si pamatuji, na trase Náchod Hronov. Tam je to také možná tím, že jedu z ulice do jiné ulice, z Kladské na Broumovskou a "mapa si myslí, že odbočuji vlevo.
mara přiložený následující obrázek:
Rád bych se s vámi podělil o zkušenost s moto navigací firmy Garmin.
Své zařízení jsem pořídil u prodejce v Bratislavě. Model GSMAP 276 Cx Pro.
Krátce po zakoupení jsem zpozoroval, že jakmile se navigace odpojí od nabíjení, vydrží cca pět minut. I po celonočním nabíjení. Reklamoval jsem v Brně, protože se mi nechtělo do Bratislavy. Bylo mi nabídnuto nové zařízení, v případě, že doplatím 4000 Kč. Garmin neumožňuje reklamovat zařízení kdekoliv, jen v daném státě. Ok, to mi přišlo hrozné, ale vydal jsem se do Bratislavy. Vzali zařízení na reklamaci, za 14 dnů, že si můžu vyzvednout. Vysvětlení: špatná baterie. Povídám, že určitě ne, že baterie mám dvě, jednu náhradní a ani na jednu to nefunguje. "no šak to vyzkúšajte" - za týden jsem vezl na další reklamaci. Omlouvali se, dali mi nový kus. A omlouvali se ještě víc, že "toto sa nám eště něstalo".
A protože jezdím na elektrokole, vzal jsem si GPS hodinky Garmin Fenix 6.
A co vás budu napínat, fungovaly tři dny...
jak to bude dál? Garmin prý nic neopravuje, dají mi nové hodinky. Jenomže na těch starých jsem si nechal aplikovat folii, protože nemají safírové sklíčko, takže dalších 700 v ****u plus další cesta do okupované Bratislavy...
#garminnejvetsiauschus #strctesitodoprde... #nas.rat.navas
pod trvalým dohledem
Roman_bmw napsal:
Ahoj, sice nevím jestli toto téma o Zumu 660 ale asi ano.
Mám dotaz kde v nastavení (hledal a četl návod) nastavím aby mě to nehlásilo "odbočte vlevo " přitom tam je prudká hlavní vlevo ? nebo to je nějaká blbost ? samozřejmě i napravo :-)
díky za nápady Roman
Mně se běžně stává na mé 660, že když jsou třeba dvě křižovatky hned za sebou tak hlásí odbočte vlevo, ale pokud se nepodívám není z hlasové navigace patrné zda myslí tu první křižovatku nebo tu druhou.
Nebo v ostré, např. levé zatáčce, hlásí držte se vlevo, přitom vpravo je jen zarostlá lesní cesta. (v nastavení mám zvoleno pouze po silnici)
Také se mi stává něco podobného jako márovi s tím že přijedu ke křižovatce která je uprostřed polí v podobě Y a navigace místo aby hlásila např. držte se vlevo tak nehlásí nic.
podle mne je duvod v kvalite/detailu podkladovych map
jde o to kde, kdo a jak nadefinuje krizovatku/odbocku atd.
dela to nejaky algoritmus na zaklade vyhodnoceni "snimku" plus do toho samozrejme pak zasahuji i lidi
stava se celkem bezne ze navi chce odbocovat i v nejakem 180° vracaku jen proto, ze je v zatacce kozi stezka, ktera je ale, z nejakeho duvodu, klasifikovana jako "silnice", tudiz navi usoudi ze se ma odbocit ...
myslim ze se nema cenu tim nejak zvlast zabyvat, jde o mapove podklady a s temi se realne asi neda nic udelat, maximalne si jen vybrat jine
proste koukat kam jedu, poslouchat navi na 100% samozrejme nejde
ZumoXT má novou vlastnost, někdy při naplánování adventure trasy hlásí vlevo nahoře první odbočku za 50 nebo 70 km, přičemž u cesty okreskami je jasné, že tak dlouho se rovně ani po hlavní nepojede.
Mě Zumo XT zase podle nálady samo od sebe spouští hudbu z iPhone do interkomu. Vypnu hudbu a za chvilku mi ji zase pustí. Někdy mi to udělá třeba 5x za den a pak třeba týden v pohodě.
Druhá věc co mě fakt s.re mnohem víc, je to, že když přes Zumo XT telefonuju, tak hovor strašně šišlá/šumí a i mě je většinou špatně slyšet. Když telefonuji napřímo bez navigace, tak nikdo nepozná, že jsem na motorce a jedu třeba rychlostí 130km/h.
Upravil vztekloun dne 29.10.2020 21:29
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze
Jedna ze starších verzí fw měla v mixeru hlasitosti telefon, ale zmizelo to. Hlas telefonu je přemodulovaný, zkreslený. U této starší verze po nastavení telefonu na 50% (asi, nepamatuji se přesně) to bylo OK